Weston Price Dag, 11 februari 2012, De Bilt

Mike, jeetje, wat geweldig, volgens mij ben jij overigens voor 10 man minstens zo enthousiast dan voor 110, maar voor een perspresentatie is dit toch wel leuk.

 
Mike, geweldig zoveel mensen. Het leeft he? Steeds meer mensen worden bewust.

Het gaat wel heel langzaam maar toch.

 
Ingeschreven, erg leuk en veel zin in. Zal denk ik klokslag 12 uur net niet halen, maar hopelijk wel op tijd om nog zoveel mogelijk interessante sprekers te kunnen horen.

 
We zitten aan de maximale capaciteit. Er kan niet meer aangemeld worden. We zijn nu al aan het nadenken over een tweede WP-dag!

Mike

 
Ok dat is heel jammer, ik was voor mezelf nog even aan het afwachten tot het gips eraf gaat komende woensdag. De vraag of ik zo weer in mijn auto stap en kan rijden is nog onzeker. Dan maar de volgende keer..

 
Voor wie er van jullie naar de WAPF-dag gaat. Ik gaf het al eerder aan, maar er zijn misschien leden die het nog niet gelezen hebben. Het lijkt me een leuk idee als wij een stikker op onze kleding dragen met daarop de naam die je hier op het forum gebruikt of anders alleen een woord als "Forumlid". Zo kunnen we elkaar gemakkelijk herkennen en ontmoeten.

 
wel leuk idd! Ik heb me aangemeld, maar het is nog even onzeker of het me lukt te komen. Ik hoop van wel!

Verheug me erop eens gezichten te zien bij alle forumleden!

 
Ik vroeg aan Succesboeken:

-Is er eten/drinken te verkrijgen?

-Mag ik een eigen lunchpakketje meenemen?

Het antwoord:

In de pauze is er koffie, thee en bij vd Valk kan je eten.

Als jij iets eet tijdens de meeting zal niemand daar een probleem mee hebben.



Dus helaas geen WAPF-buffet voor de liefhebbers... :p

 
Maar je mag er tenminste je eigen eten nuttigen! Bij een bepaalde bijeenkomst van Johan Oldenkamp mocht dat niet eens, mijn zus en ik moesten in de pauze in de auto gaan eten!

 
Ik kan je melden dat er rauwe melk, kefir, kaas en worst zal zijn om te proeven. 3 van de 6 sprekers nemen kwaliteitsproducten mee!

Mike

 
Oh leuk, dan kan ik eens kijken hoe de kefir van een ander smaakt.

Ik had de mogelijkheid om eens een keer kefir te proeven van iemand anders maar die maakte het met van die ultra-gepasteuriseerde lang houdbare melk :lol: .

 
Awwwwww wilde ik eens eindelijk gaan ben ik te laat x_X. Dan maar op tijd zijn voor de tweede dag :p.

Peace

 
Wij gaan zaterdag met 2 auto's (6 mensen) naar de Weston Price dag in de Bilt.

Er kunnen eventueel nog 2 mensen meerijden.

Vanuit de buurt Hoorn-Beemster-Purmerend gaan we via de A7, A8, A10 en A1 naar de Bilt.

Als je mee wilt rijden dan spreken we ergens af bij 1 van de A-wegen, we gaan niet een stad of dorp in.

Ik hoor het graag z.s.m., uiterlijk vrijdag middag. Mail anders even naar forumwapf@gmail.com

 
alhoewel het zoiezo even onzeker was dat ik morgen optijd zou kunnen komen, moet ik afmelden.. Sinds 2 dagen aan het kwakkelen en nu flinke keelontsteking erbij gekregen :(

Ben al met vanalles bezig om de pijn te verzachten, maar voel me hondsberoert.. Keel is echt een zwak punt bij me, steeds beginnen hier de griepjes mee..

Ik ga ervan uit dat ik me morgen nog niet 100% voel om te komen, dus zal ook even de organisatie aanschrijven dat mijn aanmelding niet doorgaat.

Jammer, want had jullie toch wel erg graag allemaal gezien en gesproken. Leek me zo leuk! Hoop dat jullie een verslag voor me willen uitbrengen hier..

veel plezier,

warme groet

ikke

 
@Ikke,

wat jammer joh.

Nou beterschap dan maar en je zult straks vast wel wat te lezen krijgen over morgen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.165
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan