Weston Price Dag, 11 februari 2012, De Bilt

Het is een mooi lijstje, niet? Wat vooral heel mooi is, is dat er in Nederland dergelijke bevlogen mensen actief zijn, die niet of nauwelijks aansporing nodig hebben om op deze dag te komen spreken!

Mike

 
Het is een heel mooi lijstje Mike! Ik kijk er erg naar uit en probeer het nieuws te verspreiden. Zal ook mijn biologische vleesboerderij en de mensen van het biologische groentepakket alle informatie opsturen. Wie weet hebben ze er wat aan.

 
Ik realiseer me ineens hoe bijzonder deze dag is als het boek uitkomt. Mike, ik kan me nog goed herinneren dat ik in 2008 bij je op bezoek was en dat je zo enthousiast met dat boek zat te zwaaien en mij al die foto's van die fantastische gebitten liet zien. En ik dacht:

'..... nou en??' :)

Ineens ben jij de vertaler van dit boek! Hoe kan het gaan zeg! Dit is wel een prima voorbeeld van in de juiste trilling zitten en iets naar je toe halen...

 
Quote:
ik kan me nog goed herinneren dat ik in 2008 bij je op bezoek was en dat je zo enthousiast met dat boek zat te zwaaien en mij al die foto's van die fantastische gebitten liet zien. En ik dacht:

'..... nou en??


Iedereen die dit boek gelezen heeft zal nooit meer vragen of denken: nou en?? Hier een verslag van iemand die nooit meer hetzelfde naar gezichten of lichamen kan kijken na het lezen van dit boek, iets wat ook bij mij is gebeurd.

Mike

 
:lol: Heel herkenbaar. Als we thuis TV kijken en één of andere filmster op TV zien dan kijk ik meteen of hij/zij een breed gebit heeft, hoge jukbeenderen en een goed gevormde kaak. Zo kijk je dan opeens heel anders naar het gebit van sportman Michael Phelps of het prachtige gezicht van een jonge Bo Derek of een jonge Ursula Andress.

Ook kijk ik altijd naar de waist to hip ratio van een vrouw, wat aangeeft in welke mate ze vruchtbaar is of niet. Misschien omdat ik zelf ooit moeder wil worden :wink: .

 
Thanks Mike!

Er is ook heel veel info te vinden op de Weston A Price-achtige blogs. Het is een beetje een hype om e-courses aan te bieden met "vruchtbaarheidsdiëten".

 
De boekandels mogen zelf bepalen of ze het op het schap zetten en dus valt niet te zeggen of iedere boekhandel het inkoopt bij het Centraal Boekenhuis. Iedere boekhandel kan het echter om die reden wel specifiek voor je bestellen. Bol.com zal het zeker wel leveren. Maar om er zeker van te zijn dat je makkelijk en snel aan een exemplaar komt, kun je het natuurlijk ook rechtstreeks bestellen bij de uitgever: www.succesboeken.nl.

Mike

 
Quote:
Heb je een poster of iets wat wij kunnen downloaden?


Quote:
hier ook bereidheid om via via flyers rond te strooien.........


Mijn grote vriend Geert Driessen heeft een prachtige flyer gemaakt die hier te downloaden is:

https://picasaweb.google.com/106935083798880325308/FlyerWestonPriceDag#5698477699223466402

Alvast bedankt!

Mike

 
@ Mike

Ik heb nu net het stuk van Steve Solomon helemaal gelezen. Erg jammer dat hij op een gegeven moment L. Ron Hubbard aanhaalt. In mijn bescheiden mening een psychopaat met hele foute ideeën. Op zo'n moment haak ik af bij iemand en dat soort associaties met dat soort figuren zijn dingen die de WAPF-wijsheden weer in de taboesfeer trekken.

 
Quote:
Komt Pascal Pichon ook op deze dag met het Keltisch zeezout?


Nee. Het enige wat verkocht zal worden die dag is het boek van Price.

Mike

 
Quote:
Erg jammer dat hij op een gegeven moment L. Ron Hubbard aanhaalt. In mijn bescheiden mening een psychopaat met hele foute ideeën.


Mee eens. Is inderdaad jammer, maar ik merk vaker dat bepaalde teksten of boeken in essentie OK zijn, maar dan toch wat minder wenselijke ideeen bevatten. De hoofdmoot van de tekst staat voor mij nog steeds als een huis.

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.308
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan