Weston Price Dag, 11 februari 2012, De Bilt

heeeyyy dennis the mennis ;-)

ik heb daarnet mijn collegaatje gemaild of ze zin heeft om mee te gaan........... kan niet meer nu?

boef!! :cry:

ratel (in en in triest ben ik nu , snik snotter)

 
door de tranen heen zag ik dat het Gratis was, weg angst *lol*

heb me maar alvast aangemeld, nu kijken waar utrecht ligt............

ratel

 
Heb je een poster of iets wat wij kunnen downloaden? Ik wil dit wel aan mijn slager geven om op te hangen? Of de natuurwinkel.

hier ook bereidheid om via via flyers rond te strooien.........

zeg maar als je een adres wilt.......

ratel

 
@ Rateltje

Quote:
heeeyyy dennis the mennis


Vertel eens op, kennen wij elkaar ergens van... :?: :wink:

 
Ik heb ook nog een idee voor promotie Mike.

Ik bestel mijn boodschappen via www.hofwebwinkel.nl

Zoals je op de website kan zien komen de verse producten van diverse bedrijven (biologisch/BD) Ik koop daar ook mijn rauwe melk van ekoboerderij De Eerste. Mensen van de Hofwebwinkel zijn ontzettend aardige mensen. Ze sturen iedere week een nieuwsbrief, misschien kun je vragen of ze het erin willen opnemen?

 
Debsy,

Jij hebt al contact met deze mensen. Zou jij dit voor me willen doen? Je kunt de tekst gebruiken in de eerste post van deze thread.

Mike

 
Ga ik doen voor je!

Ik zie wel staan vol=vol. Is het niet een idee om in de tekst aan te geven dat het niet bij deze bijeenkomst zal blijven?

 
Nee, want dan wachten de mensen meteen de volgende keer af. Maar geen zorgen: we hebben een capaciteit van 150 en als we de tafels aan de kant doen zelfs 200.

Mike

 
Het lijkt me wel leuk als wij forumleden tijdens deze dag een stikker op onze kleding dragen met daarop de naam die je hier gebruikt. Dan kunnen we elkaar gemakkelijk vinden en ontmoeten.

 
@Dennis

Ik zie wel wat jouw beroep is, daar hebben wij vast veel raakvlakken :)

Ik dacht ik mail odin even waar we ons fruit vandaan krijgen, wellicht willen zij in hun week brief iets plaatsen.

*done*

ratel

 
Mike Donkers: Voorzitter van de Nederlandse Chapter van de Weston A. Price Foundation. Hij zal een uiteenzetting geven over het werk van Weston Price, geillustreerd met fotomateriaal dat Weston Price heeft gemaakt tijdens zijn expedities. (www.westonprice.nl)

Jan-Dirk van de Voort: Jan-Dirk is de enige biologische zuivelboer in Nederland die Jersey-koeien heeft, een ouder, bruin koeienras dat melk geeft met een zeer hoog botervet- en eiwitgehalte. Van deze melk maakt hij rauwmelkse Remeker-kaas die internationaal prijzen heeft gewonnen. Jan-Dirk is al jaren lid van de Weston A. Price Foundation en Sally Fallon heeft zijn boerderij enkele jaren geleden persoonlijk bezocht! (www.remeker.nl)

Paul Blokker: Paul Blokker is eveneens zuivelboer. Paul zet zich o.a. in voor het bovengronds mogen uitrijden van mest. Sinds 1994 moet mest in de bodem geinjecteerd worden als 'milieumaatregel'. Dat dit juist uitermate slecht is voor het milieu wil er kennelijk bij de politiek niet in. Paul praat al jaren over het alsmaar lager wordende gehalte aan belangrijke voedingsstoffen in ons voedsel. Hij beschouwt het boek Nourishing Traditions van Sally Fallon als zijn 'bijbel'! (www.natuurlijkvoedsel.nl)

Ado Bloemendal: Ado is een pionier in Nederland op het gebied van grasgevoerd vlees en grasgevoerde zuivel. Hij adviseert boeren hoe ze aan 'rotational grazing' (afwisselende weilanden laten afgrazen), zodat de dieren het hele jaar door gras, klaver en kruiden kunnen eten, wat de kwaliteit van het vlees en de melk ten goede komt. Zijn rundvlees is al in de Boni-supermarkten te koop, maar voor Ado is dit pas het begin! (www.puregraze.com)

Henny Solleveld: Henny is een gepassioneerde biologische tandarts die al jaren het gedachtengoed van Weston Price (die zelf ook tandarts was) onderstreept. De specialiteit van Henny is focale infecties. Price ontdekte al in de jaren 1920 dat infectiehaarden die door wortelkanaalbehandelingen 'gevangen' worden zich kunnen verspreiden naar andere organen in het lichaam, waaronder het hart. Maar weinig tandartsen erkennen dit probleem, had men destijds maar naar Price geluisterd! (www.praktijksolleveld.nl)

Fred Neelissen: Fred Neelissen is mede-oprichter van de Nederlandse Vereniging voor Bio-energetische Tandartsen (NVBT). Fred is eveneens al jaren op de hoogte van het werk van Price. Hij raadde me aan het boek Root Canal Cover-Up te lezen van George Meinig, die zich eveneens baseert op het onderzoek van Price (die een kind verloor aan de gevolgen van een wortelkanaalbehandeling die hij zelf had uitgevoerd). Daarnaast heeft Fred gelobbyt bij de politiek om amalgaamvullingen tot het verleden te laten behoren, iets wat hem helaas niet is gelukt. (www.nvbt.nl)

De volgorde van sprekers is nog niet bekend, dus deze volgorde is willekeurig.

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.926
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan