Weermodificatie

Ik stuurde dit filmpje door aan een klm medewerker en die vond het onzin :)

Die wist mij trouwens ook te vertellen dat ze bij de KLM eens een pilote hebben ontslagen die geloofde in de platte aarde :)
Ik weet niet wat ik van de platte aarde moet denken, plat gezegd maakt me ook geen reet uit eigenlijk. Absurd dat je ontslagen wordt voor het ventileren van die gedachte.
 
Hier in Portugal extreme droogte. Geen strepen in de lucht (voorheen damborden en daarna regen en wind) en nu al weken geen regen en ook niets in t vooruitzicht.

Er zijn al berichten dat boeren geen water krijgen in bepaalde gebieden. Dus dag oogst.

Onze waterput had in de zomer 8meter water en nu maar 4meter. Begint echt hier zorgelijk te worden 😬.
 
Hier in Portugal extreme droogte. Geen strepen in de lucht (voorheen damborden en daarna regen en wind) en nu al weken geen regen en ook niets in t vooruitzicht.

Er zijn al berichten dat boeren geen water krijgen in bepaalde gebieden. Dus dag oogst.

Onze waterput had in de zomer 8meter water en nu maar 4meter. Begint echt hier zorgelijk te worden 😬.
Sterkte. Hopelijk wordt het snel beter.
 
Thanks. Zo ziet t er niet naar uit helaas. Tis bizar en iedereen heeft t erover. Zo droog. T waait nu als een bezetene en ik zie zand in wolken voorbij waaien 🙄😳
Dat is warom ik ook heb gekeken of er in de nabijheid water was, en dat is hier in het zuiden het geval, nog wel. En vielen gebieden zoals Almeria, Murcia, Alicante ed af, en te ver in het binnenland ook.
 
Did zand uit onze tuin die nog niet compleet beplant is. Ben druk bezig met de moestuin. Ben al in vollegrond aan t zaaien en kas.

@Sailor alsof ze meelezen; de eerste chemtrail hangt weer te ‘pronken’ in de lucht. Euhm oeps ik bedoel natuurlijk de uitlaat streep vh vliegtuig.
En ik heb er niets mee te maken hoor 🤣🤣🤣
 
Dat is warom ik ook heb gekeken of er in de nabijheid water was, en dat is hier in het zuiden het geval, nog wel. En vielen gebieden zoals Almeria, Murcia, Alicante ed af, en te ver in het binnenland ook.
Hier ook stuwmeren. En rivieren. Maar t wordt droger en droger. Er komen zelfs oude verzonken dorpjes boven die voor aanleggen dammen onder water zijn gezet.

En de waterputten raken leeg en leger. Maar we houden positieve hoop. Op naar een spoed cursus permacultuur.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.930
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan