Weermodificatie

Denk niet dat ik een Civic zie zitten🤣🤣🤣 denk dat ik dan een paar cylinders ga missen.
Ik denk eigenlijk aan een jeep Rubicon met een 6.4 L hemi iets meer in die richting.
Ja tuurlijk. Snap ik helemaal🤣
 
NEE! Het zit niet tussen mijn oren! Het is gewoon kutweer!
Wat is dit nou voor zomer?
Nog nooit zo een koude regenachtige zomer meegemaakt sinds 1982.
Globale warming??🤣🤣😂

Het zit tussen je oren. Mensen hebben het geheugen van een pinda. En als iedereen in de delta van een rivier gaat wonen en het regent 's een keer stevig, is het hommeles. De boeren hebben elk jaar wat te zeiken : het is te droog, of te nat. Overigens is het helemaal niet koud, alleen nat. Daarnaast, ik werk gewoon elke dag, niet op vakantie geweest en ben zo bruin als wat van het in de zon zitten. (na- en tussen werktijd)
 
Het zit tussen je oren. Mensen hebben het geheugen van een pinda. En als iedereen in de delta van een rivier gaat wonen en het regent 's een keer stevig, is het hommeles. De boeren hebben elk jaar wat te zeiken : het is te droog, of te nat. Overigens is het helemaal niet koud, alleen nat. Daarnaast, ik werk gewoon elke dag, niet op vakantie geweest en ben zo bruin als wat van het in de zon zitten. (na- en tussen werktijd)
Is wel zo, ik ben een week wezen varen en zo bruin als een negert :)
Toen we aan wal kwamen op zaterdag begon het te regen, verder kurriekie droog heel de week.

Zomer doet me denken aan mjin jeugd, af en toe een buitje maar verder lekker. Kan gewoon in korte broek lopen
 
Wat een straf mooi zomer weer 🤣🤣🤣hier proberen ze de zeespiegel vanaf land omhoog te krikken om maar te kunnen roepen "zie je wel klimaat verandering" doe mij die 30 a 35 gr maar met zon.
Natte troep gooien ze maar over islamsterdam en denhaagistan of zo.

Rustâââhg. Ik woon in Denhaagistan en hou niet van die natte troep. 😂😂
 
Laatst bewerkt:
Een beetje rustig hè. Ik woon in Denhaagistan en hou niet van die natte troep 😂😂
Geen probleem je bent vrij om te vluchten🤣🤣🤣🤣 en anders komen er binnenkort nog wel geleden parapluutjes in de aanbieding 😇😇
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.837
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan