Weermodificatie

Fries Foar Frijhiid

Well-known member
Ik heb een lijst met 100 Amerikaanse patenten op het gebied van weermodificatie gevonden.

Gezien het grote aantal patenten en het late tijdstip zal ik er slechts enkelen uitlichten:
Zou kunnen verklaren dat de afgelopen jaren kouder aanvoelden dan daarvoor.

Wellicht is deze methode ook in Limburg gebruikt?

Weliswaar geen patent, maar omschrijving van hoe de Amerikaanse luchtmacht het weer wil controleren.
 
Even een opmerkelijke constatering:
De site patents.com is te koop. Op deze site staat onder andere een deel van de patenten met betrekking tot weermodificatie.
Misschien een crowdfundactie organiseren om deze site niet verloren te laten gaan?
 
Pffffff ... je mag wel een stukkie zon en een graad of 8-10C van hier hebben. Hele week 30-35C (Oost-Europa) .. ga overschakelen op siesta stand .. heel vroeg op ... moestuin en klussen, siesta, pc werk avond.
🥵♨️🥵 Volgens de inboorlingen niet normaal, is al 3e keer een periode met dit soort temperaturen.

Er wordt flink geengineerd met de geo. Wel meestal boter-kaas-en-eieren in de sky rondom dat soort weken. Meestal daarna melkkleurlucht i.p.v. strak blauw (sun blocking die niet werkt ...) en wind. De zon prikt binnen 30 minuten alsof het speldenprikken zijn.
😨😨 Henk .. Henk ... ze laten de zon nu ook al vaccineren.. Henk... Henk.....
 
Pffffff ... je mag wel een stukkie zon en een graad of 8-10C van hier hebben. Hele week 30-35C (Oost-Europa) .. ga overschakelen op siesta stand .. heel vroeg op ... moestuin en klussen, siesta, pc werk avond.
🥵♨️🥵 Volgens de inboorlingen niet normaal, is al 3e keer een periode met dit soort temperaturen.

Er wordt flink geengineerd met de geo. Wel meestal boter-kaas-en-eieren in de sky rondom dat soort weken. Meestal daarna melkkleurlucht i.p.v. strak blauw (sun blocking die niet werkt ...) en wind. De zon prikt binnen 30 minuten alsof het speldenprikken zijn.
😨😨 Henk .. Henk ... ze laten de zon nu ook al vaccineren.. Henk... Henk.....
Wat een straf mooi zomer weer 🤣🤣🤣hier proberen ze de zeespiegel vanaf land omhoog te krikken om maar te kunnen roepen "zie je wel klimaat verandering" doe mij die 30 a 35 gr maar met zon.
Natte troep gooien ze maar over islamsterdam en denhaagistan of zo.
 
Wat een straf mooi zomer weer 🤣🤣🤣hier proberen ze de zeespiegel vanaf land omhoog te krikken om maar te kunnen roepen "zie je wel klimaat verandering" doe mij die 30 a 35 gr maar met zon.
Natte troep gooien ze maar over islamsterdam en denhaagistan of zo.
Dat is toch waar die besnedelanders wonen?
 
Bedenken systeem 1000 liter IBC's+zwart plastic om hemelwateropvangsysteem (als het valt) en installeren. Ook maar eens kijken of er grote zonnedoeken bestaan ... bepaalde planten (vijgenboom) vindt het wel okay .. maar de bessenstruiken zijn aan het kreperen / cremeren....🔥 Stomme lokale oetloelen hebben een giga vijgenboom langs het bergpad weggehaald ... duizend vijgen zaten er in. Bij mij nu toch echt al 7 halverwege seizoen (verleden jaar eind seizoen 3) ... vooruitgang.
 
Bedenken systeem 1000 liter IBC's+zwart plastic om hemelwateropvangsysteem (als het valt) en installeren. Ook maar eens kijken of er grote zonnedoeken bestaan ... bepaalde planten (vijgenboom) vindt het wel okay .. maar de bessenstruiken zijn aan het kreperen / cremeren....🔥 Stomme lokale oetloelen hebben een giga vijgenboom langs het bergpad weggehaald ... duizend vijgen zaten er in. Bij mij nu toch echt al 7 halverwege seizoen (verleden jaar eind seizoen 3) ... vooruitgang.
Slim, die techniek wordt overigens in Nederland ook steeds vaker toegepast en het is in België al verplicht voor een hoop huizen om een eigen hemelwateropvang te hebben. Ik kwam geregeld bij een beton bedrijf in België waar ze dik geld verdiende met de verkoop van betonnen bakken met 4 of 6m3 inhoud
 
Woon je zelf in het buitenland nu Sailor?
Ja ik woon meestal in het buitenland Frankrijk de meeste tijd af en toe Nsbderland op bezoek nu verplicht mn zoon moest zonodig zichzelf vermenigvuldigen, dan ben je in een keer oud als ze je opa gaan noemen 🤣🤣🤣, bij kou dat wil zeggen als ik meer kleding nodig heb dan een t shirt vakantie vieren in de tropics, wel altijd rekening houden met de klimaat waanzin, richting tropen zeilend, reizen binnen EU netjes groen dwz een Mustang v8 groen gespoten 🤣🤣🤣🤣
Maar ik moet nodig wat anders zon patser Amerikaan past niet meer bij me.
 
Ja ik woon meestal in het buitenland Frankrijk de meeste tijd af en toe Nsbderland op bezoek nu verplicht mn zoon moest zonodig zichzelf vermenigvuldigen, dan ben je in een keer oud als ze je opa gaan noemen 🤣🤣🤣, bij kou dat wil zeggen als ik meer kleding nodig heb dan een t shirt vakantie vieren in de tropics, wel altijd rekening houden met de klimaat waanzin, richting tropen zeilend, reizen binnen EU netjes groen dwz een Mustang v8 groen gespoten 🤣🤣🤣🤣
Maar ik moet nodig wat anders zon patser Amerikaan past niet meer bij me.
Haha geweldig wil mijn Honda Civic uit 1996 wel ruilen tegen die Mustang

Of een Mazda CX5...wat je wilt😁
🤣
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.058
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan