O wat een goede link Lia. Thanks!! Oh en ik heb al heel veel weggedaan en vervangen! Ik heb nog een weg te gaan...
ik heb btw paradontax fluorideVRIJ, is dat slecht?
purol/labello kan ik vervangen door kokosboter, de detol handzeep wilde ik al vervangen door een natuurlijke van Ecover (heb ik ook afwasmiddel van).
Dagcreme nivea, shampoo Andrelon, Lidl wasmiddel zal ik eens nakijken wat er in zit... die dagcreme is op natuurlijk basis, parabenenvrij enzo
Mijn haren was ik echt om de dag, want als ik het twee dagen niet was is het echt baggervet en dat voelt niet fijn, ziet er onverzorgd uit, van die vette slierten, dat zie je echt en je voelt het... maar ik heb het vandaag met kokos ingesmeerd en uitgespoeld (ondanks een wasbeurt) en nu is het ook baggervet
Bah. Ik heb heel lang dun haar en het ziet er gewassen heel mooi uit. Mijn hoofdhuid is heel gezond. Ik heb altijd al snel last gehad van vet haar. Ik weet niet beter. Alleen de betere merken als schwarzkopf en andrelon maken mijn haar fris. Ik moet ook niets hebben van gel of haarlak, want dan wordt het helemaal een feest. Als ik al te lang borstel is het direct vettig. Mijn hoofdhuid maakt heel veel vet aan. Ik eet nog maar een jaar gezond en daar is nog heel wat aan te slijpen en je leert steeds meer. Ik hoop dat dat ook gaat werken op mijn hoofdhuid, zou fijn zijn!!!