G
Guest
Guest
In diverse onderwerpen is er wel iets over te vinden, maar een aparte topic heb ik niet kunnen ontdekken. Ben reuze benieuwd wat jullie gebruiken aan verzorgingsproducten, zelf gemaakt of gekocht. Als je moet kunnen eten wat je op je huid smeert, kun je dan eigenlijk wel in een winkel terecht voor specifieke verzorgingsproducten?
Ik heb nog niet een goed alternatief gevonden voor Shampoo en deodorant.
De deo van De Tuinen stinkt bij mij meer dan na een uurtje hardlopen :lol:
Bestaan er gezonde aftershaves? Zitten er in een scheergel trouwens ook gevaarlijke stoffen? En in douchegel? Bij een droge huid smeer ik wel eens kokosolie, zijn er betere alternatieven?
Over zonnebrandcrème zullen we het nu dan maar even niet hebben...
En wat make-up betreft ... als man gebruik ik dat toch niet zo vaak
Owja, tijdens een trektocht van 3 weken in Noord India heb ik helemaal niets gebruikt en voelde me na 3 weken heerlijk natuurlijk-schoon. Maar ja, dat werkt in de stad en op het werk iets minder goed ben ik bang.
Bedankt al vast voor je reactie.
Ik heb nog niet een goed alternatief gevonden voor Shampoo en deodorant.
De deo van De Tuinen stinkt bij mij meer dan na een uurtje hardlopen :lol:
Bestaan er gezonde aftershaves? Zitten er in een scheergel trouwens ook gevaarlijke stoffen? En in douchegel? Bij een droge huid smeer ik wel eens kokosolie, zijn er betere alternatieven?
Over zonnebrandcrème zullen we het nu dan maar even niet hebben...
En wat make-up betreft ... als man gebruik ik dat toch niet zo vaak
Owja, tijdens een trektocht van 3 weken in Noord India heb ik helemaal niets gebruikt en voelde me na 3 weken heerlijk natuurlijk-schoon. Maar ja, dat werkt in de stad en op het werk iets minder goed ben ik bang.
Bedankt al vast voor je reactie.