Was hitler een vegetariër???

Quote:
Nog even terugkomend op de discusie over die brief van Alber pike aan Mazzini.

Ik heb het idee dat Hitler zelfs daar van op de hoogten was zou dat kunnen ????


Natuurlijk. Hitler maakte onderdeel uit van een groter plan dat door Pike en de zijnen is uitgezet. Vandaar dat Pike ook de term 'Nazi' bezigt, lang voordat deze door Hitler werd gebruikt.

Mike

 
http://www.sott.net/article/275905-...the-media-is-preventing-free-Holocaust-debate
Quote:
"We're going to educate our minds and liberalize them and broaden them. We want to move beyond opinions ... Go into the funding of the Nazi party. How many American corporations were involved, from GM through IBM. Hitler is just a man who could have easily been assassinated," Stone said.

Google+ FB Share

Jewish control of the media is preventing an open discussion of the Holocaust, prominent Hollywood director Oliver Stone told the Sunday Times, adding that the U.S. Jewish lobby was controlling Washington's foreign policy for years.

In the Sunday interview, Stone reportedly said U.S. public opinion was focused on the Holocaust as a result of the "Jewish domination of the media," adding that an upcoming film of him aims to put Adolf Hitler and Soviet dictator Joseph Stalin "in context."

"There's a major lobby in the United States," Stone said, adding that "they are hard workers. They stay on top of every comment, the most powerful lobby in Washington."


Quote:
"Hitler is an easy scapegoat throughout history and it's been used cheaply."

"He's the product of a series of actions. It's cause and effect ... People in America don't know the connection between World War I and World War II," Stone said, adding that through his documentary work he has been able to "walk in Stalin's shoes and Hitler's shoes to understand their point of view."

"We're going to educate our minds and liberalize them and broaden them. We want to move beyond opinions ... Go into the funding of the Nazi party. How many American corporations were involved, from GM through IBM. Hitler is just a man who could have easily been assassinated," Stone said.


 
Officiele documenten verklaren dat Hitler via een duikboot is afgevoerd naar Argentinie aan het einde van de tweede wereldoorlog: http://vault.fbi.gov/adolf-hitler/adolf-hitler-part-01-of-04/view

 
waarom is er zoveel weg gestreept..?

ik heb hier eerder ook van gelezen, hij zou 61 geworden zijn dacht ik, dus heeft daar dan nog 5 jaar geleefd?

 
misschien staat het al in dit topic
laatst hoorde ik op de tv dat Hitler een niet ingedaalde testikel had, ik moest direct aan een klophenst denken:
Bij een klophengst voel je in het scrotum maar 1 of geen enkele testikel. Een klophengst waarbij 1 testikel normaal ingedaald is is wel vruchtbaar en kan dus veulens verwekken. De spermacellen uit de normale testikel zijn niet anders dan bij een andere hengst. De spermacellen uit de niet ingedaalde testikel zullen meestal ontwikkelen bij een hogere temperatuur dan normaal en zullen daardoor van slechte kwaliteit zijn. Door de hogere temperatuur zal de niet ingedaalde testikel meestal meer produceren van het mannelijke geslachtshormoon testosteron dan een normale testikel. Dat verklaart waardoor een klophengst wel degelijk hengstengedrag vertoont en vaak zelfs als lastiger dan een normale hengst beschouwd wordt.
Dit zou mede een verklaring kunnen zijn voor zijn irrationele gedrag
 
hoi Naief,
ik las een andere weergave voor Hitlers rare gedrag: drugsverslaafd (medicijnverslaafd o.a. barbituraten: en hij begon zijn dag met een shot glucose om op te kunnen staan en ook shots met vitaminen): zijn arts: Theodor Morell https://nl.wikipedia.org/wiki/Theodor_Morell , was een kwakzalver.
 
Later morfine-achtige pillen en testosteron voor als hij met Eva was. En "crystal meth", evenals stoffen die het zenuwstelsel ophitsten en om dat weer tegenwicht te bieden zat hij weer aan de tranquilizers.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
499.057
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan