Was hitler een vegetariër???

Quote:
Je hebt dit woord alleen in de mond genomen bij het bespreken van het feminisme van de powers to be, maar als je wilt begrijpen waarom de bachelor uncle echt een functie heeft in de natuur.


Maar dan hoeft die oom nog geen nicht te zijn... :wink:

Mike

 
Quote:
Maar dan hoeft die oom nog geen nicht te zijn... [:wink:]


Of misschien is homoseksualiteit een natuurmechanisme om populatiedruk te verlichten...?

 
Daar gaat het nu juist om: er is geen 'populatiedruk', er is ook geen overbevolking. Zet deze aageprate ideeen uit je hoofd, don't believe the hype!

Mike

 
Maar als de aanvoer lokaal grasgevoerd vlees, duurzaam gevangen vis en biologische groenten te klein is om een populatie te voeden?

 
Jij gaat nog te veel uit van kwantiteit. Als de kwaliteit van het lokaal geproduceerde voedsel bijzonder hoog is, ga je alsmaar minder eten. De natuur kent maar twee energieen: schaarste (tekorten) en overvloed (reserves). Ikzelf heb persoonlijk de laatste drie jaar ervaren dat je eerst je tekorten moet wegwerken (en daarmee de energie van achaarste) op basis van zeer voedzaam voedsel en daarna kweek je reserves (en kom je in de energie van overvloed). Als we ons werkelijk goed voeden, hoeven we niet eens drie maaltijden per dag te eten, maar slechts twee of zelfs 1. Kwaliteit boven kwantiteit dus!

Mike

 
Ik zat laatst op google earth te kijken naar het slotervaartziekenhuis in amsterdam west als je vanaf boven kijkt op google earth

zie je gewoon een perfect Hakenkruis :eek: zo raar

ik bedoel zoiets maak je toch niet als architect

In 1971 heeft toenmalig koningin Juliana de eerste paal geslagen In 1976 heeft zij het ziekenhuis geopend het is dus van ver na 1945.

maar omdat ik veel lees over de Nazies die mogelijk ondergronds zijn gegaan moest ik daar gelijk aan denken...

 
Quote:
Volgens sommige Bijbelvasten wordt de komende paus, Petrus Romanus uit de profetie van de Ierse heilige St. Malachy, de Antichrist.


He Robin, Petrus Romanus is paus fascitisch de 1e! Ik bedoel Fransiscus de 1e ! :wink:

http://niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=4447:franciscus-i-is-petrus-romanus-de-laatste-paus&catid=69:eek:ccult&Itemid=81

 
Dat vraag ik mij ook wel eens af. Ik denk niet veel omdat als je zo hoog in de organisatie zit je wel moet weten wat voor ongelooflijke on-christelijke dingen er gedaan worden door het vaticaan.

 
http://herstelderepubliek.wordpress.com/2013/03/04/arrestatiebevel-voor-paus-benedictus-queen-elisabeth-na-veroordeling-door-internationaal-hof-itccs/

Het laatste motto (na dat van Benedictus XVI) beschrijft:

"In persecutione extrema S.R.E. sedebit Petrus Romanus,

”Tijdens extreme vervolging van het Heilige College van Kardinalen (Sancta Romana Ecclesia) zal de stoel bezet worden door Petrus de Romein

qui pascet oves in multis tribulationibus:

die zijn schapen zal hoeden gedurende vele tribulaties:

quibus transactis civitas septicollis diruetur,

en wanneer hieraan een einde komt, zal de zevenheuvelige stad verwoest worden,

et Iudex tremendus iudicabit populum suum.

en de Grote Rechter zal zijn volk berechten.

Finis."

 
connectie Hitler en Angela Merkel:

http://belfort-group.blogspot.be/2012/10/de-ongelofelijke-geschiedenis-van-adolf.html

wie zal het zeggen????

 
Omdat de titeltopic van deze discussie over fascisme gaat, het volgende: Preventief fouilleren http://pepijnleheux.blogspot.nl/2013/03/preventief-fouilleren.html
Quote:
Deze week is er een wet aangenomen in de Tweede Kamer, die de preventief-fouilleren-razzia’s naar de straten van alle gemeenten in NL zal brengen.


 
Mike, Nog even terugkomend op de discusie over die brief van Alber pike aan Mazzini.

Ik heb het idee dat Hitler zelfs daar van op de hoogten was zou dat kunnen ????



 


En dit vond ik ook wel interessant om te plaatsen omdat er toch wel vaak over de man Mahatma Gandhi gesproken wordt op dit forum.

 
Hitler was een junk (verslaafd aan speed).

Ik denk dat dit meer verklaart over de man dan het feit dat hij een vegetariër is/was

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.837
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan