Voeding en fysieke degeneratie

Ik heb geen bevroren koeien, ze lopen gewoon de, wei 🤣🤣🤣
Komt bj dat ik dieren welzijn heel belangrijk vindt
Dus eet ik alleen vegetariërs 🤣🤣🤣🤣
 
Koeien eten vegetarisch, dus je eet wel koe?
Meestal een stukje, een hele koe is me net iets te veel, ik heb het niet in de vriezer, trouwens er zit niets in mn vriezer op het moment, ik haal gewoon vers om de hoek.
 
  • Leuk
Waarderingen: Luz
Eerlijk is eerlijk: ik heb er moeite mee om dit te zien. M'n spiegelneuronen in combinatie met onze cultuur geven dat gevoel. Als je er van jongs-af-aan mee opgroeit is er denk ik geen probleem.
Wij zijn van jongs-af-aan opgegroeid met het verschijnsel politici, dat vinden we dan weer normaal, terwijl het opzettelijk mishandelen van je soortgenoten nu juist verachtelijk is in een gezonde cultuur.
 
VALLEN EN OPSTAAN


Ik hoorde bij mij in de gang van de flat wat rumoer en bleek een ouder iemand te zijn gevallen en kon niet meer opstaan. Vorig jaar viel ik op straat maar had mijn rugtas op mijn rug. Ik werd door omstanders opgetild en was verder goed afgelopen.
Maar laatst in huis was ik zelf met een kussen onder mijn knieen op mijn knieen gegaan voor een klusje en kon niet meer opstaan. Dus zocht ik zojuist naar vallen en opstaan.
Ik ga dit oefenen elke dag maar ik heb zeer gevoelige (pijnlijke) knieen. Dus dat is de grootste handicap. Misschien met knie-beschermers werken.
Als het buiten zou gebeuren is er niets waaraan ik me kan optrekken.
Dus ik pieker wat ik zou kunnen meenemen voor geval van nood. Ja, een telefoon maar die gebruik ik niet.
Mijn benen/spieren zijn nog niet zo slecht, heb altijd gefietst en fiets nog kleine stukjes.
Met lopen voel ik ook dat er nog kracht inzit. Maar oefenen kan nooit geen kwaad.
Lastig, lastig.

 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.684
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan