Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Die Jorn vind ik wat minder, maar hij heeft er wel goede gasten tussen zitten. Deze was er zo 1 voor mij.
Van het weekend geluisterd, was ondertussen wat anders aan 't doen, maar ga hem nog een keer luisteren om aantekeningen te maken. Kwamen veel nuttige tips voorbij.
Ik ben op het moment thuis aan het leren voor mijn opleiding en kijk eens wat voor een filmpje ik moet bekijken en wie er aan het woord is
Juglen Zwaan...
Nou, dat is toch wel ongelooflijk. Het komt voor in het blok leefstijlgeneeskunde / positieve gezondheid / leefstijlroer.
Nou dat maakt het studeren toch wel heel leuk.
Om extra aandacht te vestigen op het belang van de boer, bespreekt Laila in de serie Steun de Boer de gezondheidsvoordelen van verschillende producten die we zonder boeren niet kunnen verkrijgen of nuttigen. Vandaag: 9 voordelen van rauwe melk voor je gezondheid! Rauwe melkproducten worden al...