Voeding en fysieke degeneratie

Ik kocht op Marktplaats voor €40,- het boek Voeding en Fysieke Degeneratie van Weston Price. Mooi cadeautje en een goede investering. Tot zover!
 

Mike
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv


Wereldprimeur! Ziekenhuis bestrijdt darminfectie met Manuka Honing​

Manuka honing is de koning van de honing en heeft zeer sterke medicinale eigenschappen. Artsen uit het ETZ (Elisabeth-TweeSteden Ziekenhuis) in Tilburg hebben dan ook een patiënte met een onbehandelbare darminfectie toch klachtenvrij gekregen. Vermoedelijk is ze ziek geworden als gevolg van een antibioticakuur na een kaakontsteking. Hierna had de patiënte een ernstig verstoorde darmflora. Ze reageerde niet op de voorgeschreven antibiotica en had daardoor al geruime tijd last van chronische diarree. Hoe is ze alsnog genezen? Door de darmen te spoelen met manuka honing.
 


Wereldprimeur! Ziekenhuis bestrijdt darminfectie met Manuka Honing​

Sommige mensen gaan naar Lourdes, sommigen naar de biowinkel, sommigen plukken wat uit de eigen tuin en worden niet ziek in de eerste plaats
 
Hormonen in het melkvet? Dus roomboter zit vol hormonen?
Melk drink ik niet.
Er zit van nature redelijk wat Oestrogeen in roomboter.
Is dat eigenlijk gevaarlijk voor de gezondheid?

Ik eet soms aardig wat roomboter, maar het lijkt erop dat het libido verlagend werkt, ook ochtenderectie is meestal weg na flink wat roomboter.
Iemand anders vergelijkbare ervaringen?
 
Er zit van nature redelijk wat Oestrogeen in roomboter.
Is dat eigenlijk gevaarlijk voor de gezondheid?

Ik eet soms aardig wat roomboter, maar het lijkt erop dat het libido verlagend werkt, ook ochtenderectie is meestal weg na flink wat roomboter.
Iemand anders vergelijkbare ervaringen?
Ik eet 30 kilo roomboter per jaar...ik merk er niks van hoor.
 
Sommige mensen gaan naar Lourdes, sommigen naar de biowinkel, sommigen plukken wat uit de eigen tuin en worden niet ziek in de eerste plaats
Wat moet ik van dit artikel vinden, zie echt door de bomen het bos niet meer. ik gebruik zelf niet zoveel honing alleen in een dressing. maar als ik dit zo lees.....
 
Wat moet ik van dit artikel vinden, zie echt door de bomen het bos niet meer. ik gebruik zelf niet zoveel honing alleen in een dressing. maar als ik dit zo lees.....

Ik ken het probleem, vandaar dat onze zoektocht al 22 jaar duurt en nooit afgelopen zal zijn en gedurende die reis ontdek je allerlei gezonde dingen, welkom in 'ons' reisgezelschap
 
Wat moet ik van dit artikel vinden, zie echt door de bomen het bos niet meer. ik gebruik zelf niet zoveel honing alleen in een dressing. maar als ik dit zo lees.....
Als je door de bomen het bos niet meer ziet dan kies je voor het beste product wat voor jou haalbaar is.

Honing haal ik lokaal bij een imker die zoals ik nu beoordeel goed bezig is. Voorheen had ik een ander adres en daarvoor via internet. Zo kan je elke x finetunen zonder dat het te veel stress met zich meebrengt.
 
Wat moet ik van dit artikel vinden, zie echt door de bomen het bos niet meer. ik gebruik zelf niet zoveel honing alleen in een dressing. maar als ik dit zo lees.....
Er zal vast schadelijke honing zijn. Manuka honing zal oké zijn maar wil dat meteen zeggen dat andere honing slecht zijn? Denk dat er heel wat imkers zijn die goeie honing hebben en daar hoeft echt niet perse een keurmerk op te zitten.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.819
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan