Voeding en fysieke degeneratie

Ik dacht.. ze proppen die beesten vol gmo mais volgens mij, dus is de voedingswaarde dan niet belabberd?

Was overigens wel erg lekker gister haha.
 
Dat van die GMO-mais zou natuurlijk kunnen, maar zoals je in het filmpje kunt zien is het een zeer korte en voor de dieren zelf niet onaangename aangelegenheid, ze verheugen zich zelfs op dit moment!

Mike
 
  • Leuk
Waarderingen: muis
 
 
Hoe mager of vet is een duif? Geen idee.

Mike
Dat was dus ook mijn gedachte.

magergevogelte zonder vel (haantje, fazant, duif, kalkoen, patrijs, struisvogel, kipfilet en parelhoen).”

Mager dus helaas als ik dit lees. Maar eet wel ook de lever en het hart.
 
  • Koeien worden ruim 300 dagen per jaar gemolken, de meeste tijd zijn ze ook nog zwanger waardoor de melk vrouwelijke hormonen bevat. De hoeveelheid loopt op tijdens de zwangerschap en tegen het eind van de zwangerschap is dat wel 33 keer meer van het oestrogeen estronsulfaat dan bij een niet zwangere koe. Deze hormonen bevinden zich in het melkvet. Hormonen in de voeding zijn voor het menselijk lichaam wel vele malen gevaarlijker dan allerlei chemicaliën die hormoonachtige werking hebben en vergroten zo de kans op prostaatkanker, borstkanker en zaadbalkanker. Zo is er een groot verschil tussen rauwe melk van koeien die niet zwanger zijn en de huidige fabrieksmelk.
 
Rauwe melk fan , ik kom deze uitspraken tegen, en ik vraag me af, extra hormonen van zwangere koeien die gemolken worden, wat doet ons lichaam ermee? Zowiezo, als je vlees eet, wat doet ons lichaam hiermee? Vlees is dood ,dus opzich kan ik me indenken dat de levende 'hormoon stoffen verdwijnen, en in zuivel dan?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.750
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan