Voeding en fysieke degeneratie

Geschreven door een cardioloog
Dr. Jack Wolfson – cardioloog en bekend als de 'Paleo Cardioloog' en de 'Natuurlijke Cardioloog', schreef de volgende publicatie nadat hij zijn mening over vaccinaties en de mazelenuitbraak in Disneyland Californië had gegeven op NBC Phoenix. Hij kreeg daarop duizenden boze reacties.

Hier volgt de vertaling van zijn publicatie in Health Impact News:

"Onlangs gaf ik een interview op NBC Phoenix. Mij werd mijn mening gevraagd over vaccinaties in antwoord op de huidige mazelenuitbraak die heeft plaatsgevonden in Disneyland, Californië. Mijn antwoord daarop heeft bij duizenden mensen nogal wat woede veroorzaakt.

Er is ook enorm veel steun uitgesproken voor mijn commentaar en mening. Kortom, the 'Society Against Injecting Our Kids With Chemicals' heeft een heleboel volgers.

Ik wil me richten op deze misplaatste woede en bekijken of we het daar krijgen waar het thuishoort.

1. Word kwaad op de voedingsindustrie. Graanproducten vol suiker, donuts, koekjes en cupcakes leiden tot miljoenen doden per jaar. In het ergste geval gingen er 100 mensen per jaar dood aan de waterpokken. En als deze mensen geen gesuikerde graanproducten en donuts hadden gegeten, waren zij hoogst waarschijnlijk nog in leven. Neem contact op met Nabisco en Kellogg’s en klaag ze aan. Teken protest aan tegen hun producten. Stuur hèn boze mails.

2. Word kwaad op fastfood-restaurants. Hamburgers van gemartelde dieren, frites vol pesticiden en milkshakes vol hormonen, díe vormen een probleem. Het probleem is niet Hepatitis-B dat een virus is dat zich aangetrokken voelt tot drugsgebruikers en degenen die met prostituees slapen. En jij wilt dat vaccin in jouw pasgeboren baby stoppen?

3. Word kwaad op bedrijven die jouw wasmiddel maken, jouw wasverzachter en wasverzachterdoekjes. Daardoor dragen en ademen jij en jouw kinderen bekende carcinogene stoffen in (stoffen die kanker veroorzaken). Bel Bounce en Downy en laat hen dat weten. Deze producten doden meer mensen dan de bof, een virus dat in feite geen enkele dood veroorzaakt. Hetzelfde is het geval met Hepatitis A, waar je waterige diarree van krijgt.

4. Word kwaad op al die bedrijven die ons milieu vervuilen. Veel van de chemische stoffen en zware metalen die zij uitstoten, staan er bekend om dat zij autisme, hartkwalen, kanker, auto-immuunziekten en vele andere gezondheidsproblemen veroorzaken. Wereldwijd leidt deze vervuiling tot zeker 10 miljoen doden per jaar. Sterfgevallen ten gevolge van de mazelen zijn hier maar een hele kleine fractie van vergeleken met de sterfgevallen ten gevolge van milieuvervuiling.

5. Word kwaad op je ouders die je geen borstvoeding hebben gegeven, borstvoeding beschermt kinderen tegen veel infectieziekten.

6. Word kwaad op je dokter die een tunnelvisie heeft en je niet vertelt welke ingrediënten er in vaccins zitten (zij lezen de bijsluiter sowieso niet). Zij behoren je te vertellen over aluminium, kwik, formaldehyde, weefsel van geaborteerde foetussen, dierlijke eiwitten, polysorbaat 80, antibiotica en andere chemicaliën in de vaccins. Volgens de Environmental Working Group bevat het bloed van pasgeboren baby’s, zoals dit is gevonden in het bloed in de navelstreng, 200 chemicaliën. Misschien denkt jouw dokter dat een paar chemicaliën meer of minder die in jouw kind worden geïnjecteerd, geen kwaad kunnen.

7. Word kwaad op de kabelbedrijven en TV-fabrikanten die er voor zorgen dat jij en je kinderen dik en lui worden, geen lichaamsbeweging willen en niet willen buiten spelen. Gebrek aan lichaamsbeweging kost miljoenen meer mensen het leven dan polio. Waar zijn al die 80-jarigen die gehandicapt zijn door polio? Ik schijn er weinig te kunnen vinden.

8. Word in feite kwaad op Steve Jobs en Bill Gates die computers hebben gecreëerd zodat je de hele dag bestookt kunt worden met electromagnetische straling terwijl je dit soort commentaren leest.

9. Word kwaad op de farmaceutische bedrijven die ons laten geloven dat je een leven zoals hierboven is beschreven kunt leven door medicijnen te gebruiken. Keurig voorgeschreven medicijnen kosten jaarlijks duizenden levens. Griep kost nauwelijks doden. Het vaccin werkt nooit.

Tenslotte: word kwaad op jezelf omdat je jouw ogen hebt gesloten voor de hersenspoeling die er heeft plaatsgevonden. Jij hebt jouw dokter NOOIT vragen gesteld. Je hebt NOOIT gevraagd wat er in vaccins zit. Je hebt je NOOIT verdiept in deze goedaardige infectieziekten.

Laten we wel zijn: je geeft er geen barst om wat je kinderen eten. Je maakt je geen zorgen over de chemicaliën in hun leven. Het kan je niets schelen of ze de hele dag TV kijken of videospelletjes spelen.

Het enige dat voor jou van belang is, is je Starbuck’s, je volgende plastische chirurgische ingreep, je volgende cocktail, je volgende affaire en je volgende dosis suiker.

Deze publicatie is met liefde geschreven en met het idee een betere wereld te scheppen voor onze kinderen en komende generaties. Woede verhoogt jouw risico op een hartaanval. Wees voorzichtig!

Jack Wolfson
 
succes ermee. Zoiets is altijd een grote zoektocht.

Dankjewel! Zal uiteindelijk wel goed gaan komen. Idd zoektocht. Zeker weten doe ik het natuurlijk ook niet. Misschien is het alleen voedselgebrek en daardoor verhoogde eetlust. Maar ga er nu toch beter op letten.
 
Voeding is Leven: De industrialisatie van Nep Voeding

Eten is geen handelswaar. Het zijn geen ‘dingen’ die mechanisch en kunstmatig in laboratoria en fabrieken worden samengebracht. Eten is leven.

Voedsel bevat de bijdragen van alle wezens die het voedselweb maken en het biedt de mogelijkheid om het web van het leven te onderhouden en te regenereren.

Voedsel heeft ook potentieel voor gezondheid en ziekte, afhankelijk van hoe het werd verbouwd en verwerkt. Voedsel is daarom de levende valuta van het web van het leven.

Industriële landbouw

Zoals een oude Upanishad ons herinnert: “Alles is eten, alles is iemands anders voedsel.” Goed eten is de basis voor een goede gezondheid. Maar slecht eten, industrieel voedsel, nep eten is de basis voor ziekte. “

Hippocrates zei: “Laat voedsel je medicijn zijn”. In Ayurveda, India’s oude wetenschap van het leven, heet voedsel ‘sarvausadha’, het medicijn dat alle ziekten geneest.

Industriële voedselsystemen hebben voedsel tot een goed gereduceerd tot ‘spul’ dat vervolgens in het laboratorium kan worden gevormd. In het proces zijn zowel de gezondheid van de planeet als onze gezondheid bijna vernietigd.

Maar liefst 75 procent van de planetaire vernietiging van bodem, water, biodiversiteit en 50 procent van de uitstoot van broeikasgassen komt van industriële landbouw, die ook bijdraagt ​​aan 75 procent van de voedsel gerelateerde chronische ziekten.

https://gedachtenvoer.nl/2019/06/22/voeding-is-leven-de-industrialisatie-van-nep-voeding/
 
Ik houd me nog steeds goed aan de WAPF voeding. Af en toe wat rijst. Nu heb ik iets gezien wat misschien ook wel in orde is om af en toe als koolhydraatbron te nemen: Het is wel volkoren.
https://www.ekoplaza.nl/producten/product/knackebrod-rogge-en-spelt-volkoren

Knäckebröd rogge en spelt volkoren
Ingrediënten
Volkoren ROGGEmeel* 83%, Volkoren SPELTmeel* 6%, SPELTvlokken* 5%, Water, Zeezout, * = Biologisch Kan sporen bevatten van SESAM,

Is dit in orde of ook liever niet (i.p.v. rijst)?

Dorothé
 
Lijkt me helemaal niets mis mee. Ik eet ook wel vaker knackebrod. Wist je dat WASA ook een desem rogge-variant heeft? Weliswaar niet bio, maar toch. Heerlijk met veel boter en oude kaas!

Mike
 
Hier een artikel over margarine. We wisten dit wel al, maar ik vind dit een heel aantrekkelijk verhaal. Ik denk dat je hiermee zelfs de meest verstokte margarine eters om krijgt. Het was gewoon een stunt om een goedkoop product te krijgen. Hier staan echter nog niet de negatieve consequenties vermeld en ook niet het productieproces, maar toch een goed verhaal
http://www.novini.nl/margarine-150-jaar-geleden-patent-op-zuinige-boter/

Dorothé
 
Interessant om te lezen dat dit onderzoek laat zien dat baby’s in de prehistorie gevoed werden met melk van dieren.




Mensen in de prehistorie voedden hun baby's op dezelfde manier als tegenwoordig. De kinderen kregen behalve borstvoeding ook 'flesvoeding' met dierenmelk. Daarvoor werden speciale zuigkommen gebruikt.


https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/opmerkelijk/artikel/4862436/archeologie-flesvoeding-baby-steentijd-ijstijd-prehistorie-meld?amp&__twitter_impression=true


https://www.nature.com/articles/s41586-019-1572-x
 
Mijn dochter is iets ouder dan 4 maanden en vandaag heb ik haar voor het eerst levertraan laten proeven. Ze leek het lekker te vinden (kan je het voorstellen?!). Eidooier vind ze ook oké, al kan ik nog niet echt zeggen dat ze het eet. Het meeste kwijlt ze weer er uit.

Complotdenker
 
Haha, wat leuk. Ze protesteert in elk geval niet. Instinctief voelt ze misschien aan dat het goed is.
 
Ik word de laatste tijd steeds geprikkeld door Medical Medium adviezen, is het zo effectief dan? Geen vleeswaren (eieren, melk etc), granen, koffie.. en toch is er iemand genezen van zijn aanhoudende migraine door het dieet te volgen. Het blijft me verbazen wat ik zie.
 
De laatste tijd komt dit dieet vaker ter sprake. Er is ook iets over geschreven in het Lyme topic. Het is nagenoeg een vegetarisch dieet. Het positieve resultaat zit wellicht in het feit dat het ontgiftend zou kunnen werken. Maar een voedzaam dieet is het niet. En het verhaal over dat alles gebaseerd is op een virus is ook alleen maar een aanname. Virussen bestaan niet. Een slecht werkend immuun systeem wel door bijnieruiputting wel.

Je zegt granen en koffie. Bedoel je daarmee dat deze toegestaan zijn?
 
Vet geneest, suiker is dodelijk van Bruce Life,

https://www.succesboeken.nl/?isbn=9789492665348&PC=wk1941#.XaN11ct7nIU

Dorothé
 
Ik lees vaak dat voedingsmiddelen dat oxalaten en lectinen enzov. ongeacht je hem laat werken, koken etc. bevatten erg slecht zijn (door carnivore volgers), is dat ook zo? Zijn er tegenargumenten? Frustratie hier..

 
Ik lees vaak dat voedingsmiddelen dat oxalaten en lectinen enzov. ongeacht je hem laat werken, koken etc. bevatten erg slecht zijn (door carnivore volgers), is dat ook zo? Zijn er tegenargumenten? Frustratie hier..

Het komt voornamelijk voor in planten. In onderstaande link kun je er meer info over vinden. Heb je er last van dan is het verstandig om ze te vermijden. Sowieso denk ik dat je veel beter gebaat bent bij dierlijke vetten dan veelvuldig planten en/of koolhydraten eten. Waar bestaat je frustratie uit?

http://www.voedingisgezondheid.nl/juiste-voeding
 
Vanmorgen kwam ik erachter dat de biologische slager hier in het dorp sinds kort ook bottenbouillons verkoopt met Keltische zeezout.
Ze geven aan dat de vraagjiernaar groot is omdat het steeds populairder word. Dat is dus goed nieuws dat steeds meer mensen wakker worden voor wat betreft voeding.
 
Heeft iemand nog tips bij een longontsteking, naast vitamine C, probiotica en goeie voeding?
Ik heb wel ook AB gekregen en die neem ik wel in.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.076
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan