Viruswaanzin/Viruswaarheid

Goede uitzending weer!

Over Bitcoin: helemaal mee eens, wie denkt dat dit de redding is gaat bedrogen uitkomen, incl. sommige forumleden hier.

Ik hoor Willem zeggen dat er een protocol op zelfzorgcovid19.nl staat over het gebruik van Ivermectine. Ik ben me aan het voorbereiden op de demo vandaag in Apeldoorn en kan dit nergens vinden op de site. Kan iemand die wat meer tijd heeft dit voor mij opduiken? Dat zou ik zeer waarderen, ik krijg teveel tegenstrijdige doseringen en ik vertrouw Rob Elens en VW hierin.

Mike
Ik kan helemaal niks vinden hoor op zelfzorgcovid over dosering van Ivrmectine. Ook niet op https://ivermectine.nu/.
 
Ik heb het Duitse protocol dat iemand gedeeld heeft hier bijgevoegd in pdf. Daar staat wel e.e.a. aan mg voorgeschreven.
 

Bijlagen

  • FLCCC_Alliance-I-MASKplus-Protocol-DEUTSCH.pdf
    259,2 KB · Weergaven: 4
Willem Engel legt zijn tweetgate van afgelopen weekend uit en de harde censuur op social media.

Dit is het filmpje dat Willem in de uitzending noemt.
 
Willem Engel bij TLAVagabond:

Willem Engel Interview - The Fight For Freedom In The COVID Age & The Battle For Our Very Humanity

Vond hem ook op Bitchute:
 
Viruswaarheid International Interview
Willem Engel praat met Thomas Schinkel (woont in Boston) over Faucigate en de situatie in de VS.

Ik vond het niet zo spannend; het denkniveau van deze man is niet zo hoog.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan