Viruswaanzin/Viruswaarheid

Zometeen live (om 21:00 uur): Taylor Hudak interviewt Willem Engel
Onafhankelijke journalist (verslaat Julian Assange en voorvechtster van vrijheid van meningsuiting) Taylor Hudak interviewt Willem Engel van viruswaarheid over zijn onderzoek, strijd tegen de Nederlandse overheid, zijn rechtszaken en zijn activisme tegen Covid-maatregelen in Nederland en Noordwest-Europa.


Edit: dit lijkt hetzelfde interview te zijn als in deze post van sprout hierboven. Kennelijk 'draait' hij nu pas op YT.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het gisteren gehoord. Wat zou ik Willem graag Engelse les willen geven. Hij doet zijn uiterste best, maar komt niet half zo goed uit zijn woorden als in het Nederlands. Voor mij heel vermoeiend om te luisteren, want je hoort hem denken bij elk woord en elke zin. Desondanks inhoudelijk prima natuurlijk.

Mike
 
Ik heb het gisteren gehoord. Wat zou ik Willem graag Engelse les willen geven. Hij doet zijn uiterste best, maar komt niet half zo goed uit zijn woorden als in het Nederlands. Voor mij heel vermoeiend om te luisteren, want je hoort hem denken bij elk woord en elke zin. Desondanks inhoudelijk prima natuurlijk.

Mike
Misschien kun je hem wat privélessen aanbieden?
 
Willem Engel op FB
Volgens mij is niet iedereen bestand tegen dit heerlijke weer.
Zie dit briefje wat vandaag binnen kwam. Niet op de spelling blijven zitten, maar op de inhoud graag.
Ik wil vooral de overheidsvolgers oproepen om even in de spiegel te kijken.
Grote verontwaardiging als een viroloog bedreigd wordt, misschien terecht, maar we gaan nu al week 4 in. Zou het een marketing operatie kunnen zijn?
En nee, dit is niet een oproep voor een tegengestelde verontwaardiging, het is een spiegel aan vooral mensen zoals Marc v Ranst, Humberto Tan, Johan Derksen, Ozkan Akyol, Angela de Jong, Eva Jinek, Leon Verdonsschot die aanzetten tot haat jegens een groep of een persoon en dat is altijd een slecht idee en zeer gevaarlijk.
Dat is de reden waarom ik richting bestuurders of wetenschappers scherp ben, maar altijd op hun functioneren en nooit schelden of demoniseren.
De politie pakt het overigens adequaat op en stuurt het door naar afdeling forensisch. Op dat vlak een compliment voor de alertheid en inzet.

brief willem1.jpg
 
Ik snap zowiezo niet dat mensen op deze manier kunnen reageren. Is er een steekje los aan die mensen? En wie schrijft dit?
 
Willem Engel op FB
Volgens mij is niet iedereen bestand tegen dit heerlijke weer.
Zie dit briefje wat vandaag binnen kwam. Niet op de spelling blijven zitten, maar op de inhoud graag.
Ik wil vooral de overheidsvolgers oproepen om even in de spiegel te kijken.
Grote verontwaardiging als een viroloog bedreigd wordt, misschien terecht, maar we gaan nu al week 4 in. Zou het een marketing operatie kunnen zijn?
En nee, dit is niet een oproep voor een tegengestelde verontwaardiging, het is een spiegel aan vooral mensen zoals Marc v Ranst, Humberto Tan, Johan Derksen, Ozkan Akyol, Angela de Jong, Eva Jinek, Leon Verdonsschot die aanzetten tot haat jegens een groep of een persoon en dat is altijd een slecht idee en zeer gevaarlijk.
Dat is de reden waarom ik richting bestuurders of wetenschappers scherp ben, maar altijd op hun functioneren en nooit schelden of demoniseren.
De politie pakt het overigens adequaat op en stuurt het door naar afdeling forensisch. Op dat vlak een compliment voor de alertheid en inzet.

Bekijk bijlage 694
Blaffende honden bijten niet, Wouter was ook onderweg naar de Morvan
 
Viruswaarheid Live Juridische Zaken met Jeroen Pols en Maria-Louise Genet
Over arrest hoger beroep vaccinatiecampagne/informed consent


35:30 over ivermectine
Volgens de wet mag je wel ivermectine voor eigen gebruik bestellen in het buitenland, maar toch houdt de douane het tegen.
45:00 onderzoek naar effecten vaccinatie bij "gezonde proefpersonen" bij het leger, RIVM spreekt over medisch experiment

Ook hier te bekijken
 
Laatst bewerkt:
Willem Engel op FB
Volgens mij is niet iedereen bestand tegen dit heerlijke weer.
Zie dit briefje wat vandaag binnen kwam. Niet op de spelling blijven zitten, maar op de inhoud graag.
Ik wil vooral de overheidsvolgers oproepen om even in de spiegel te kijken.
Grote verontwaardiging als een viroloog bedreigd wordt, misschien terecht, maar we gaan nu al week 4 in. Zou het een marketing operatie kunnen zijn?
En nee, dit is niet een oproep voor een tegengestelde verontwaardiging, het is een spiegel aan vooral mensen zoals Marc v Ranst, Humberto Tan, Johan Derksen, Ozkan Akyol, Angela de Jong, Eva Jinek, Leon Verdonsschot die aanzetten tot haat jegens een groep of een persoon en dat is altijd een slecht idee en zeer gevaarlijk.
Dat is de reden waarom ik richting bestuurders of wetenschappers scherp ben, maar altijd op hun functioneren en nooit schelden of demoniseren.
De politie pakt het overigens adequaat op en stuurt het door naar afdeling forensisch. Op dat vlak een compliment voor de alertheid en inzet.

Bekijk bijlage 694
En zo gaat het met religies, fanatiek en niet op feiten gebaseerd.
 
Aankondiging Viruswaarheid over hun opbouwende initiatieven voor een vrije samenleving: a.s. zondag meer daarover in een zoomuitzending met o.a. aandacht voor:

´Ivermectine distributie centrum
Wij werken aan een 'ivermectine distrubitiecentrum' voor de herfst. Zodat iedereen zichzelf medicatie kan toedienen voor het geval dat nodig is. De experimentele injectie is hiermee sowieso niet meer nodig.

Het ventilatieplan
We blijven druk uitoefenen op scholen, winkels, overheidsinstellingen en andere openbare plaatsen om de ventilatie op orde te krijgen. De verantwoordelijkheid wordt nu bij de bevolking gelegd met niet-onderbouwde maatregelen. Wij draaien het om.

T-cel immuniteit meting voor de hele bevolking
Veel mensen zijn inmiddels al immuun voor Corona. Door dit actief aan te tonen middels de T-cel meting, tonen wij aan dat alle maatregelen én de injectie niet nodig zijn. De immuniteit is voor zeker 20 jaar. Hou onze updates in de gaten!´
 
Is ook te beluisteren/bekijken via YouTube:

Het hele tenenkrommende filmpje bekeken. Net als laatst bij een ander alternatief platform.is Willem de interviewer driedubbeldik de baas op intellectueel niveau. Wat een irritante gast is dat, zeg! Hij drinkt te veel en heeft heel veel.innerlijke onrust die hij constant weglacht. En dan die dikke egohouding met dat straat-Engels, hopeloos!

Mike
 
Oh als jij dat zegt dan hoef ik het niet meer te luisteren tenzij er iets heel belangrijks gezegd wordt. Maar dan komt het ergens anders wel weer ter sprake.
Want wat betreft taal Duits en Engels heb ik het nodig dat het netjes gesproken wordt.
Ik heb ook iets met stemmen. Sommige stemmen zijn niet om aan te horen. bv Jensen.
Doet zeer aan mijn oren.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.928
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan