Viruswaanzin/Viruswaarheid

Dank was de link net proberen te versturen , leuke info weer, een aanrader om op de hoogte te blijven van de meest recente info
 


De link van pscp.tv kun je gebruiken voor live kijken en na afloop terugkijken.
Op hun Twitterkanaal kun je alleen terugkijken.
 
Zoom van vanavond, 6 juni:


Mike
 
Hebben jullie de zoom van gisteravond gezien? Wat een slappe hap komt er toch van goedbedoelende vrouwtjes in dit land! 'Ik was,een half uur te laat want ik moest eten'. En het komt niet in je op om tegelijkertijd de zoom aan te zetten terwijl je kookt of eet? Wandelen in het bos en 'lichtcirkels' vormen, alternatieve zelfreflectie-sessies, de ene na de andere zweefteef kwam voorbij. Ze kunnen ook allemaal niet met computers om gaan. 'Ik zat te wachten op een link en bleek een oude link te hebben'. Zucht.

Gelukkig kwam Pieter Kuit ook nog voorbij. Hij krijgt wel dingen voor elkaar, heel concreet. Samen met zijn dochter Jade heeft hij nu 80 agenten bereid gevonden om niet alleen te getuigen voor de BPOC maar ook om zich met naam en toenaam bekend te maken. Daarnaast heeft hij het Internationale Gerechtshof bereid gevonden om zich te verdiepen in het werk van de BPOC, wat weer de weg vrijmaakt voor het voordragen van regeringsfunctionarissen als Rutte, De Jonge en Grapperhaus om strafrechtelijk vervolgd te kunnen worden. Kuit geeft aan elke legale weg te zullen bewandelen om deze criminelen ter verantwoording te roepen en alle ongrondwettelijke, vrijheidsberovende maatregelen van tafel te vegen. Heerlijk, een MAN die gewoon concrete actie onderneemt en dingen voor elkaar krijgt!

Mike
 
Goed dat ze rectificeren idd, maar voortaan aan echte onderzoeksjournalistiek doen i.p.v. sensatiepers.

Mike
 
Viruswaarheid Juridische Zaken 8 juni
Maak je klaar voor een uurtje kromspraak... Wat een geduld heeft die Jeroen!
 
Viruswaarheid weekoverzicht 11 juni met Willem en Jeroen


Tijdlijn:
3:40 E-mails Fauci en patenten Erasmus MC
13:00 Bio-terrorism Act (biologische oorlogsvoering). Ook de wet waar Sven het over had in zijn podcast van gisteren komt heel kort ter sprake (https://germanlawarchive.iuscomp.org/?p=2487). Kennelijk is dat wel een ding. Willem komt er later op terug, zo begrijp ik.
25:00 steeds meer wetenschappelijke publicaties over bijwerkingen covid-vaccins
37:00 censuur. De Santis (Florida) tekent een anti-censuurwet en Willem doet de voorspelling dat De Santis de volgende president van de VS wordt.
43:20 Willem en Jeroen hebben weinig vertrouwen in Bitcoin. Beter goud en zilver kopen (of grond).
48:00 rechtszaak van Jan Engel (broer Willem) tegen de Belastingdienst. Veel info over het RIEC (soort Stasi)
1:09:00 antwoord Hugo de Jonge op Van Haga's vragen over ivermectine
VW gaat er alles aan doen om noodpakketjes ivermectine te distribueren in het geval dat er weer biologische oorlogsvoering plaatsvindt.
 
Laatst bewerkt:
Goede uitzending weer!

Over Bitcoin: helemaal mee eens, wie denkt dat dit de redding is gaat bedrogen uitkomen, incl. sommige forumleden hier.

Ik hoor Willem zeggen dat er een protocol op zelfzorgcovid19.nl staat over het gebruik van Ivermectine. Ik ben me aan het voorbereiden op de demo vandaag in Apeldoorn en kan dit nergens vinden op de site. Kan iemand die wat meer tijd heeft dit voor mij opduiken? Dat zou ik zeer waarderen, ik krijg teveel tegenstrijdige doseringen en ik vertrouw Rob Elens en VW hierin.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.782
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan