Viruswaanzin/Viruswaarheid

Het hele tenenkrommende filmpje bekeken. Net als laatst bij een ander alternatief platform.is Willem de interviewer driedubbeldik de baas op intellectueel niveau. Wat een irritante gast is dat, zeg! Hij drinkt te veel en heeft heel veel.innerlijke onrust die hij constant weglacht. En dan die dikke egohouding met dat straat-Engels, hopeloos!

Mike
Yeh bro, helemaal met je eens! :cool: Maar ik vind het dan weer zo knap van Willem dat hij op zijn eigen rustige manier de zaken die nu spelen weet te benoemen. Ondanks de ruis van dit irritante mannetje.
 
Inderdaad heb me zo geërgerd aan die gast dom en irritant brrrr, en ik waardeer het geduld van Willem ! Ook afgeluisterd maar ook met veel moeite … gr Assie
 
Bij vastlopers sleep ik onderin door naar een heel klein stukje verder. Dan weer verder spelen (duurt soms even)
Ja klopt, dit doe ik ook meestal maar het lukte deze keer niet...
Ben wel erg benieuwd naar het sms-je wat we gaan krijgen! (55:25)
 
Ja klopt, dit doe ik ook meestal maar het lukte deze keer niet...
Ben wel erg benieuwd naar het sms-je wat we gaan krijgen! (55:25)
Ahh, hier lukte het wel, en de YT is alweer verdwenen.... opvallend weer. Ben ook heel benieuwd naar het smsje en hoe ze dat voor elkaar krijgen, om iedereen z'n bericht te kunnen sturen. Soort NL alert, zouden ze daar ook warme contacten hebben? :cool:
 

Alles wat tegen het leugen beleid ingaat is misleidende informatie, ik ben het eens met olongren nep nieuws moet hard worden aangepakt en van internet verwijderd worden per direct.






Dus alles uit Den Haag de MSM en iedereen die mee lult met dat tuig blokkeren nu
 
Vanaf 33.00 Interessant stukje van Willem Engel over kindertrauma's.
Op minuut 37:00 zegt Willem dat 2023 het jaar wordt van de tribunalen. 2022 is ws. te vroeg.
Daarna vertelt hij nog over de Fauci-emails, hij is bezig 40.000 pagina's door te spitten en daar zou binnen een maand meer over naar buiten moeten komen.
 
Bovenstaande presentatie van Maria-Louise Genet is bijzonder interessant, ik raad iedereen aan deze te bekijken.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.984
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan