Viruswaanzin/Viruswaarheid

Willem is terug op fb:


Ik ben weer terug op facebook.
Voor sommigen is dat een teleurstelling. Anderen zullen zeggen laat dat medium toch.
Facebook maakt zich schuldig aan censuur. Er zijn geen goede redenen of vormen van censuur. Het doel heiligt nooit de middelen.
Dat FB veel te ver is gegaan is inmiddels wel duidelijk, daarom dagvaarden wij FB . De zitting is op 30 augustus 13.00 in Rotterdam.
De dagvaarding gaat voornamelijk over het verwijderen van wetenschappelijke artikelen. Dit soort censuur is niet alleen laakbaar maar ook echt levensgevaarlijk.
Dat FB met de prikpropaganda irrationeel gebruik van gentherapie stimuleert is al erg, maar het onderdrukken van werkzame en veilige alternatieven is letterlijk levensgevaarlijk. Het is niet overdreven om te stellen dat dit al veel levens heeft gekost.
Waarom dan toch nog op FB? Ik denk dat voor de onderlinge communicatie tussen bewusten er inderdaad betere media zijn inmiddels.
Om de volgende redenen blijven wij op FB aanwezig, zolang het nog kan.
1. Waarheid wint alleen als mensen hun mond open doen.
2. Wij zwichten niet voor onderdrukking, nooit zullen wij toegeven aan censuur.
3. Juist nu zijn er veel mensen die twijfels hebben, wij reiken de hand en staan klaar om deze mensen op te vangen in de realiteit.
4. Juist door niet te buigen houden wij de druk hoog. Organisaties als deze horen niet in een democratie. Uiteindelijk zullen dit soort bedrijven worden opgeknipt.
5. Door juist in liefde en waarheid te blijven laten wij zien hoe het wel moet.
6. Door het bedrog aan de kaak te blijven stellen laten wij de andere kant struikelen. De reacties worden steeds radicaler, de maskers gaan af.
Dank voor al jullie steun, alleen samen zullen wij deze strijd winnen, en winnen zullen we.
 
Willem zegt hier dat [ZE] al 70 jaar influenza monitoren. Je moet je dus afvragen hoe natuurlijk 'griep' dus werkelijk is of, in het verlengde daarvan, 'verkoudheid'. Hoe lang zijn ze al bezig met spike-eiwitten (= lichaamsvreemde exosomen)?

Mike
 
Even wat interessante linkjes n.a.v. het filmpje hierboven
GISRS https://en.wikipedia.org/wiki/Global_Influenza_Surveillance_and_Response_System

One Health https://onehealthinitiative.com/

One Health Nederland https://www.rivm.nl/en/one-health-basics

One Health Nederland organisaties en universiteiten https://www.rivm.nl/en/one-health-collaboration-in-netherlands

En helaas ook op de Universiteit Maastricht in mijn studie richting. Toen was dat nog niet, maar ik zal al wel genoeg zijn voorbereid
Master
Fac. Health, Medicine and Life Sciences

Global Health​

Do you want to help minimise the global impact of epidemic diseases or illnesses that spread after a natural disaster? Or are you driven to address the worldwide inequities in access to healthcare? Then Global Health could be just the programme for you. It provides you with the theoretical foundation, methodology and tools you need to function effectively in this challenging field. You’ll also work on assignments with students from other countries, giving you a unique interdisciplinary, cross-cultural learning experience. After you’ve graduated, you can pursue a career as a health professional in an international setting. You could, for example, become a policymaker, a health advocate or a social entrepreneur.

Dorothé
 
Sorry dat ik hier nog even verder op in ga.

Career prospects​

The programme’s unique interdisciplinary, cross-cultural learning experience prepares graduates for a high-level position in a variety of settings all over the world. You can find work as a policymaker, health advocate, manager, social entrepreneur and more at:
  • International health and development agencies (WHO, IMF, UNDP, UNICEF, World Bank)
  • Private sector healthcare firms (pharmaceutical companies, health technology developers)
  • Regional, national and international governmental bodies (health ministries)
  • Non-governmental agencies (Oxfam, Bill & Melinda Gates Foundation)
  • Academic institutions (PhD candidate, analyst, researcher)

Mijn god, waar zijn ze mee bezig. Ik weet wel dat ik met mijn opleiding tot Master of Public Health ook had kunnen werken in de randstad bij organisaties die die gezondheidscampagnes allemaal opzetten en bij het RIVM etc. Ik had daar echter geen interesse in en ja, daarom kon ik in mijn opleiding niets vinden. Zo simpel is dat. Ik doorzag toen al dat het hem dat niet ging worden voor mij. Ethisch stond mij dat tegen.

Dorothé
 
Dat was echt een prachtige speech.
Dit is een wat oudere speech van WE, destijds nog voor VSN. Ik had hem al eens eerder gehoord, maar de moeite waard om hem nogmaals te beluisteren. Zeer veel raakvlakken met AA, vooral als hij het over kindertrauma's heeft. Ook noemt hij Art of War van Sun Tzu, welbekend van Trump en Q. Deze man is getraind, dit is niet zomaar een dansleraar, zoveel is zeker.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.324
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan