Viruswaanzin/Viruswaarheid

Vanaf 2 minuten heeft Willem Engel het over shedding van hybride vormen dus van sarscov2 met salmonella of sars cov2 met mazelen al dan niet via nasale toediening van vaccins/gentherapie. Dat zou al gaande zijn. Willem Engel kijkt ook niet blij.

Hoe gaat het dan? Via niezen o.a. of zo?
 
Laatst bewerkt:
Vanaf 2 minuten heeft Willem Engel het over sheading van hybride vormen dus van sarscov2 met salmonella of sars cov2 met mazelen al dan niet via nasale toediening van vaccins/gentherapie. Dat zou al gaande zijn. Willem Engel kijkt ook niet blij.

Hoe gaat het dan? Via niezen o.a. of zo?
Wat ik ervan begrijp gaat shedding inderdaad via niezen hoesten en zelfs ademen, als dit zo is moeten we afstand houden veel afstand
 
Nieuwspaal is satire, net als De Speld.
Satire is niet noodzakelijk grappig. Het suggereert dat Viruswaarheid een virusontkenner is, whatever that may be. Virus betekent letterlijk ´vergif´. De analogie van virusontkenner en overstromingsontkenner klopt niet eens. Het is fakenews satire.
 
Laatst bewerkt:
Is dit voor jou nu ook iets nieuws? Ik had er al wel van gehoord van dat shedden, daar niet van. Maar dacht dat het toch meeviel.
Ik ben geen bio medicus, maar wat hier en daar te vinden is lijkt het mogelijk een "virus" Op die manier te verspreiden maar ook Spike eiwitten en wat ze nog meer verzinnen.
Of het allemaal klopt weet je niet nu, maar er komt steeds meer over langs en het lijkt me potentieel heel gevaarlijk.
 
We hebben het er al over gehad weken geleden bij dotcom.

Ik geloof er geen bal, geen ene mallemoer van, besmetten via shedding

Dan zou big farma voor het eerst een echtziekte kunnen gaan verspreiden viraal
 
We hebben het er al over gehad weken geleden bij dotcom.

Ik geloof er geen bal, geen ene mallemoer van, besmetten via shedding

Dan zou big farma voor het eerst een echtziekte kunnen gaan verspreiden viraal
Ik weet ook niet of het waar is, je hoort er meer steeds meer over, met de mRNA modificatie gaat je eigen lichaam Spike eiwitten aanmaken kan het zijn dat die via de longen je lichaam uit gaan, dan zou je in theorie anderen kunnen besmetten met Spike eiwitten, waarom dan niet met ziektes op welke basis dan ook.
Ik weet ook dat een virus nooit is aangetoond dus feitelijk niet bestaat.
Gezien de huidige situatie uitgaan dat Spike eiwitten dus shedden, pcr aan passen op specifiek Spike eiwit en boem positieve testen vliegen omhoog, geen normaal seizoens griepje loopt door in zomer
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.322
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan