Viruswaanzin/Viruswaarheid

Dit is een wat oudere speech van WE, destijds nog voor VSN. Ik had hem al eens eerder gehoord, maar de moeite waard om hem nogmaals te beluisteren. Zeer veel raakvlakken met AA, vooral als hij het over kindertrauma's heeft. Ook noemt hij Art of War van Sun Tzu, welbekend van Trump en Q. Deze man is getraind, dit is niet zomaar een dansleraar, zoveel is zeker.

Mike
Hoeveel minuten was deze, inderdaad werd abrupt afgebroken, bij moreel kompas
 
De speech voor VSN waar ik over postte die jij citeert is wel van begin tot eind te volgen. Ik bedoelde de speech voor Moederhart op dat buitenpodium.

Mike
 
Overzicht van Willem over recente aangiftes tegen rechters en over de rechtszaak tegen Van Ranst:



Let op: YouTube haalt een truc uit. De video is gewoon afspeelbaar, negeer de melding. Helaas is de video niet vua dit forum afspeelbaar, maar wel via YT zelf.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Het moet nog veel.slechter worden voordat het beter wordt. Only at the precipice...

Mike
De schaapjes zien alle waarheid als complottheorieën, en zelfs als ze uitkomen is het toeval.
Het wordt echt tijd voor nieuwe complottheorieën de oude zijn op aan het raken.
Kortom de schaapjes lopen blind de afgrond in.
 
Het moet hen persoonlijk treffen, ze hebben nu nog de illusie van 'vrijheid'. Hun motieven zijn puur egoistisch, pas als ze zelf de gevolgen van dit beleid gaan ervaren zullen ze in opstand komen, het is niet anders.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.324
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan