Viruswaanzin/Viruswaarheid

Kijk 'Hoger Beroep tegen Alle Maatregelen | Viruswaarheid vs. de Staat de Nederlanden' op YouTube



Zo, wat een vuurwerk tussen Jeroen Pols en de landsadvocaat! En dat domme wijf van Pels Rijcken, wier duidelijk voorgelezen 'pleidooi' gewoon klinkt als een persbericht van de overheid! Hadden ze echt nu iemand beters kumnen vinden?

Mike
 
Ik zou niet graag landsadvocaat zijn als ik zou weten dat mijn werk liegen is en de tegenpartij aangeeft aan dossieropbouw te doen om alle verantwoordelijken op termijn aansprakelijk te kunnen stellen. Het is zo flinterdun, dat laagje ijs, waarop ze haar monotome kulverhaal staat op te dreunen. Ik luister nog liever naar de vertragingen in het najaar bij de NS door de bladeren op het spoor.
 
Laatst bewerkt:
Prachtig dit fragmentje! 😂😂😂
Humor, daar zit zo veel kracht in...
Het regime heeft geenszins beschikking over dit wapen der vreugde.

 
Deze maar even hier.
Martina Groenveld in gesprek met Michael Verstraete, advocaat uit België en tevens voorman van Viruswaanzin aldaar. Over de modellen die lockdowns en maatregelen in stand houden, waardoor de vicieuze cirkel maar niet wordt doorbroken. "De enige oplossing zijn zeer strenge lockdowns, maar dit zou voor een virus als SARS-CoV-2 absolute nonsens zijn." Daarbij haalt Michael de 'Great Reset' keihard onderuit op basis van feiten en data die overduidelijk zijn te constateren.
 
Ik zet hem maar hier neer omdat hij op de website van Viruswaarheid staat

Dorothé
Mensen, ik heb deze video net bekeken. Ik raad iedereen aan hem ook te bekijken, hij geeft zeer belangrijke info weer. Er worden actuele onderzoeken gepresenteerd van Deense wetenschappers over het feit dat we allemaal al afweer hebben tegen alle coronavirussen en er wordt ook ingegaan op de erge bijwerkingen die optreden na de 2e prik van het vaccin. Het gaat over bijwerkingen in het bijzonder die samenhangen met de spike-eiwitten en bloedplaatjes en trombozen. Verder wordt heel duidelijk dat het echtpaar niet echt openlijk kan spreken en dat al vele video's van hen zijn verwijderd omdat ze niet spraken met de mond van de staat en de WHO.

Dorothé
 
Viruswaarheid, 20 juli 2021
Viruswaarheid Live: Juridische Zaken met Maria-Louise Genet en Jeroen Pols, 20 juli 2021
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.073
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan