Vegatest

Inderdaad bah! Echt heel K.L.O.T.E. kun je wel zeggen. Ik had het gisteren al gelezen Dirtsa, maar op mijn telefoon en dan kan ik nooit reageren (ik weet niet hoe dat moet op de telefoon). Ik heb over je gedroomd vannacht (ik ken je niet persoonlijk, maar je was het wel), zo hield het me bezig. Ik zat zelf nog te denken aan acupunctuur, maar dat heb je vast ook al geprobeerd. Het ligt er natuurlijk aan of je een goede hebt of het effect heeft. En heb je eigenlijk al eens msm-poeder geprobeerd? Dat schijnt de vaten te versterken en tegelijkertijd flexibel te maken. Aan de andere kan... dat je te moe bent om nog iets te proberen, kan ik begrijpen als je je zo ontzettend ellendig voelt en niks meer kan. Echt heel rot. STERKTE! Je komt op mij altijd zo krachtig over! De wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus wie weet!

En over oud verdriet... dat is ook lastig om dat in jezelf te vinden en te verwerken. Wellicht iets van craniosacraaltherapie of hypnose. Hmmm... lastig!!

 
Hoi Dirtsa,

Misschien een beetje raar maar ik kan het altijd zeggen.

Hiervoor heb ik jaren op hyves gezeten, en daar was ik bevriend met een man die een gave heeft met zijn handen.

De reacties op zijn hyves waren soms verbluffend soms ook neutraal.

Hij leeft in een camper en in de her/ winter reist hij door Marokko om daar mensen te helpen en in Nederland toeren ze de rest van het jaar.

Anyways hier is de link..

http://petercorina.blogspot.nl/2008/07/peter-pollet-zoon-van-alle-goden.html

 
hoi Dirtsa,

hopelijk vind je snel betering.

Ik dacht ook dat craniosacraaltherapie goed zou zijn tegen MS zoals hierboven al aangegeven. En heb je al eens shiatsu of een andere diepe massage geprobeerd?

Ik had al eens een thread begonnen over Trauma Release Exercises(TRE). Hier iemand met MS die beweert beterschap te hebben ervaren door TRE te doen (ging wel niet van vandaag op morgen).

Verder dacht ik nog aan berkensap dat bloedzuiverend werkt, vochtregulerend en helpt bij reuma, aderverkalking en hoge bloeddruk.

Misschien te combineren met DMSO? dan wordt het sneller opgenomen in de bloedbaan en heb je gelijk MSM en zuurstof binnen. MSM is zwavel en volgens Terry Wahls is dit ook belangrijk ivm de mitochondriën ofzo.

En heb je al eens gedacht aan een dieet van enkel rauwe melk?

 
mijn ervaring is dat iocob met "dubbele tong" praat en niet te vertrouwen zijn. Ik heb daar met Mike al eens over gemaild en hij noemde "wolf in schaapskleren"

Dirtsa, ik vind het zo erg voor je, ken je inderdaad ook niet persoonlijk maar voelt wel zo en huil voor jou..

Onze verstandelijk gehandicapte dochter (21) is vorige week begeleid gaan wonen en ken het moeilijke van "loslaten". Ik heb haar nog en snap dat het voor jou veel moeilijker is.

De enige 2 dingen die in me opkomen zijn B3, dat verwijdt bloedvaten en ken je de Germaanse Geneeskunde. Mies Kloos weet daar alles van en je zou haar eens kunnen bellen. Misschien kan ze helpen.

Heel veel sterkte, xxx

 
Heel veel sterkte gewenst en de enige tip die ik heb is wel een long shot www.centrumdezon.nl. Ik weet alleen echt niet of Andre wat met jouw klachten kan en het is ook weer een eind rijden.

-Kavana

bewerking: Ik kom er achter dat de site als onveilig word aangegeven door firefox dus dat gaat dus ook niet werken.

 
Hoi Dirtsa,

Wat vind ik dit allemaal rot en vervelend voor je. Ik denk dat we allemaal op dit forum met je meedenken over een oplossing. Wat er in mijn gedachten opkomt is intraveneuze zuurstoftherapie. Ik wens je heel veel sterkte toe en hoop dat je je snel wat beter gaat voelen. Groetjes

 
Dat laatste is een zeer goede optie, temeer omdat je aan de grens met Duitsland woont, Dirtsa. Misschien is er bij net over de grens wel een ozontherapeut te vinden! Ga naar www.google.de en zoek op 'ozontherapie' of 'sauerstofftherapie' in de buurt van de eerste de beste redelijk grote plaats over de grens.

Mike

 
Ik weet het Mike, maar ik ben zo ontzettend moe, ik kan niet eens meer nadenken over wat nog zou kunnen en moeten. Momenteel wil ik gedwoon helemaal niets meer.

 
Dirtsa,

Laat dit vanavond allemaal aan Eric lezen en vraag of hij je wil helpen met het zoeken naar een ozontherapeut, dit is wel een heel zinvolle toevoeging van gif-vrij. Zoveel ziekten zijn een gevolg van zuurstoftekort, dan is ozontherapie helemaal niet verkeerd om te doen.

Kom op meid, jij de nuchterheid zelve, schouders eronder en gaan. Ik weet dat je ondanks dat je je nu erg moe voelt toch graag verder wilt. En door jezelf nu erbij neer te leggen kom je geen stap verder. (zie het niet als kritiek hoor maar als een dik hart onder de riem, een erg dik hart).

Ik 'ken' je wel, we hebben elkaar nu een paar keer ontmoet en we hebben gemaild en ik vind het op dit moment erg jammer dat ik niet dichter bij je in de buurt woon. Anders had je me al op de stoep staan en tussen je deur, zelfs binnen in je kamer. :wink:

Wij hebben je in ieder geval in ons hart gesloten, je bent gewoon een kanjer dus laat je er niet onder krijgen.

Lia

 
Dirtsa,

Jij neemt alle dagen magnesiumsulfaat/bitterzout tot je. Zou dat de boosdoener kunnen zijn dat je je nu zo beroerd voelt?

Je zou dat eens kunnen proberen te laten staan en kijken wat het met je doet.

je hebt ook de Zechsal magnesium olie al, die gaat buiten je maagdarmkanaal om rechtstreeks je cellen in.

Ik weet dat je het bitterzout gebruikt voor je stoelgang maar in het stuk wat Mike laatst heeft geplaatst over magnesium (van WAPF USA) waarschuwen ze toch wel voor overdosering van magnesium, zeker als je lichaam niet in staat is om het op te nemen.

Zomaar even een gedachtespinsel.

Lia

 
Je wordt nu natuurlijk overdonderd met allerlei adviezen..

Maar kijk hier ook even naar

http://owndoc.com/lyme/multiple-sclerosis-is-lyme-disease-anatomy-of-a-cover-up/

Own Doc (sarah) heeft zelfs onderzoeken "gekocht"..en heeft de hele boel online

gezet..

groetjes,

Dia.

 
@ Dia, het verbaast mij 3x niets die link die jij hier schetst.

Zo is ook de borrelia (te vaak) aangetroffen bij mensen met de ziekte van parkinson, ALS, alzheimer en dat soort neurologische ziekten.

Puur behandelen op de lyme-infectie helpt een aantal patienten zeker om van deze verschrikkelijke neurologische klachten af te komen.

Men probeert met dit soort symptoomziekten de oorzaken angstvallig onder de mat te schuiven om meer winst op te strijken aan medicijnen die hoogstens helpen symptomen te verschuiven.

 
Interessant Joopie, vooral ook wat de laatste persoon schrijft bij het artikel van je link: als je vetmetabolisme slecht is: hoe kun je dan goed vit d opnemen?

Hier nog een citaat van Desiree Rover (Uit: de niet-onderkende epidemie van de ziekte van lyme, 2004 in "Arts en Apotheker").

Quote:
Vele malen beter nog dan zijn collega, de syfilisveroorzaker Treponema pallidum,

verleidt de inmiddels epidemisch optredende Borrelia burgdorferi artsen

wereldwijd tot minstens 368 foutieve diagnoses, waaronder het chronisch

vermoeidheidssyndroom, ME, MS, Alzheimer, Parkinson, fibromyalgie, syfilis(!),

dementie, depressie, psychose, aangezichtsverlamming (Bell’s palsy), autisme,

AD(H)D, schizofrenie, en Guillain Barré.


 
Ik heb even geen goedbedoelde tip, maar lees hier nu pas wat er met je is...

Beste Dirtsa, jij die zoveel goede tips aan mij hebt geeven. Jij die zoveel positiviteit verspreidt ondanks jouw situatie...

En nu zie je het even niet meer..... Ik hoop dat het een tijdelijke dip is en dat je je snel weer wat beter voelt dan deze nare situatie....

Veel kracht, sterkte, moed en wijsheid! Dikke knuf, Angela

 
Lievergezond:
Quote:
Interessant Joopie, vooral ook wat de laatste persoon schrijft bij het artikel van je link: als je vetmetabolisme slecht is: hoe kun je dan goed vit d opnemen?


Dat heb ik me ook al afgevraagd..als je nog niet in de vetverbranding zit, kun je dan wel eender welke vetoplosbare vitamines opnemen en kun je dan ook wel mineralen opnemen en eiwitten verteren??

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.797
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan