Vegatest

mike, je weet hoe ik voel over wp en zeker ook wat je verder allemaal verteld, ik had zelf allang door dat het hele systeem ziekmakend is.

Maar ondanks het weten, het goede eten en geen twijfels hebben over wp...gaat het sinds een week echt heel erg slecht met mij. En dan bedoel ik echt heel erg slecht.

Ik ben zo moe van mijzelf en de hele situatie dat ik ook geen uitweg meer zie, vorige week werd ik 's nachts wakker met een enorm drukkend gevoel in mijn achterhoofd (had ik eerder ook, maar milder)

ik heb een erg dun systeem van bloedvatyen(afvoervaten) in mijn hoofd/hals, hierdoor heeft mijn lichaam zelf collaterale vaten aangelegd, die liggen als een kluwen in mijn achterhoofd en worden snel spatadertjes.

Sinds ik wp eet, en na de dotterbehandeling in Polen(tijdelijk) was de druk helemaal weg, maar ook de hartkloppingen en vochtvasthouden in mijn rechtervoet.

Sinds vorige week heb ik het gevoel dat mijn hoofd een ballon is die op knappen staat, slaat mijn hart op hol, praat ik moeizamer, is mijn rchtervoet/beden weer gezwollen en is alle spierkracht die ik nog had bijna weg.

Ik kan niet meer omdraaien in bed, amper of niet zelf naar de wc, wilde gisterenavond opstaan uit de rolstoel en viel toen languit op de grond. Het lijkt erop dat de rechterkant vh gezicht niet gelijk voelt als de linkerkant.

Ik weet gewoon niet meer wat te doen.

 
Dirtsa, wat een vreselijk voor je! Je doet zo je best. Heel veel sterkte voor je en ik hoop dat je hieruit gaat komen.

 
Dirtsa,

Ik vrees dat jouw problematiek veel verder gaat dan voeding alleen. Je hebt in het verleden een kind verloren. Heb je dit eigenlijk wel goed verwerkt? Kamp je nog met schuldgevoelens? Dit klinkt nl. als stress:

Quote:
Sinds vorige week heb ik het gevoel dat mijn hoofd een ballon is die op knappen staat, slaat mijn hart op hol, praat ik moeizamer, is mijn rchtervoet/beden weer gezwollen en is alle spierkracht die ik nog had bijna weg.


Stress = spanning. Tegenover spanning staat: ont-spanning. We weten dat MS eigenlijk gewoon een andere naam is voor polio. We weten dat 'nekkramp' of 'hersenvliesontsteking' ook andere namen zijn voor polio. Het woord 'nekkramp' zegt het al, deze verkramping is spanning. Als je spieren voortdurend onder spanning staan, geven ze er op een gegeven moment de brui aan.

Ik denk dat jij de weg bij jezelf naar binnen moet gaan zoeken en je moet bevrijden van alle innerlijke en onverwerkte spanning. Ik heb je in het begin al eens het boek Eindeloos bewustzijn aangeraden van Pim van Lommel. Dit kan je enorm helpen om te beseffen dat je kind er nog steeds is en, vanwege de energetische verbintenis die je met hem hebt, heeft hij er niets aan als jij in spanning blijft leven. En jij nog minder.

Mike

 
Mike, volgens mij is dit echt de CCSVi: en als het de CCSVi is ligt de oorzaak van Dirtsa's huidige probleem puur lichamelijk. En als je maar niet van je gifstoffen afkomt uit je hoofd omdat je afvoeraderen in je nek verstopt zitten en ontsteken, dan voel je dat niet alleen lichamelijk, maar ook geestelijk.

@Dirtsa, je zou je opnieuw kunnen laten dotteren misschien? Ik weet dat je zei dat het bij jou toch weer snel dicht gaat zitten. Maar het geeft misschien toch meer verlossing. En/of misschien toch extra ontgiftigingstechnieken erbij: bijv. met infusen zware metalen afvoeren: chelatietherapie.

 
@Dirtsa wat spijtig dat het iet goed gaat met jou, ik duim dat je de juiste weg volgt en blijft volgen zodat het straks beter gaat.

Je hebt er wellicht niks aan,maar mag graag de reacties van jou lezen, die altijd zo positief zijn en de ervaringen die jij keer op keer blijft delen met de mensen hier.

ratel

 
Mike, ik heb het boek gelezen hoor.

En weten dat er veel onverwerkt leed zit, wil nog niet zeggen dat ik ook weet hoe ik dit los zou moeten laten, of geen schuldgevoelens meer hebben. Ik weet het nl echt niet.

Dotteren is geen oplossing, aangezien de kans veel te groot is dat dit juist meer beschadigingen oplevert(dus middel nog erger dan de kwaal)

Ik denk dat het bi mij een optelsom os van heel veel, en de slechter aders, die uiteraard ergens vandaan moeten komen, en dan de vraag: heb ik constant schuldgevoelens, het gevoel van tekortschieten door mijn beperkingen of heb ik de beperkingen vanwege deze gevoelens?

Ik heb gelezen bij polio, zie echt wel wat overeenkomsten, maar toch ook verschillen.

En wat voor mij nu belangrik is, concreet weten wat ik nog kan doen.

 
Dit is zwaar shit Dirtsa. Er spreekt veel wanhoop uit. Ik weet zo ook geen oplossing voor jouw probleem.

Weet dat wij hier aan jou denken en positieve energie naar je uit laten gaan.

Lieve groet,

Lia en Co

 
Dirtsa, ook van mijn kant heel veel sterkte...

Ik hoop dat dit iets heel kortstondig is.

 
Och Dirsta wat vindt ik dit erg voor jou, je bent echt altijd zo vol van de goede ideeen voor ieder en heb altijd een warm berichtje voor iedereen.Ik hoop zo dat er een oplossing voor jou komt. Ik wens je heel veel sterkte met alles

grt lola

 
Dirtsa,

Vindt het erg moeilijk om te lezen dat iemand zoveel last heeft van zijn eigen lichaam. Ook van mij, sterkte met je gevecht.

groet Dudol

 
Dirtsa

veel sterkte gewenst,vind het erg rot voor je en hoop dat er een of andere verlossing voor je komt

Danielle

 
Dirtsa,

Ik lees net dat het niet goed met je gaat, ik hoop dat het inmiddels al iets beter gaat.

In mijn vakantie heb ik het boek gelezen van ontgiftende bad, ik dacht misschien is dat wat voor jou. Er staat ook in dat veel afvalstoffen naar de uiteinden van ons lichaam gaan.En dat is ook hoofd. Door 1x per dag een ongiftend bad te nemen (10minuten ongeveer) kunnen mensen soms al baat hebben bij hun klachten. Er stond ook een verhaal in over iemand die veel last had van rug (nek) en door die baden veel minder last had. Je kan op internet googlen dan kom je op een site en daar staat info op ook hoe je het doen moet. Het boek kan je ook in de boekwinkel bestellen. sterkte groetjes sheila

 
dank voor alle ondersteunning en tips, helaas kan ik niet meer in en uit bad, zelfs niet meer douchen of wassen aan de wastafel. Het gaat dus echt nie goed. Ik ben slap, misselijk en hang tegen flauw vallen aan.

Ik heb al zoveel geprobeerd, en geslikt. Ik ben gewoon te moe om nog weer wat te proberen, dus inderdaad, wanhoop. Vanmiddag komt de dokter om mijn opties door te spreken, en ik ben bang dat er niet veel oopties meer zijn.

Dat wil overigens absoluut niet zeggen dat ik niet geloof in wp, juist wel, helaas had ik dit jaren eerder moeten weten. Echt vele jaren eerder.

Overigens, heel mooi artikel van menno(bakker) in de volkskrant vandaag. Zeer de meoite waard.

 
Dirtsa,

Een tijdje terug gaf jij aan hoe jij je koolhydraten toevoegt aan je wp voeding.

Je weeg 100 gram rijst af en verdeeld dat over 3 dagen. Daarnaast neem je een beetje boekweitvlokken op je yoghurt en je eet een speltboterham.

In 100 gram rijst zit ca. 78 gram koolhydraten, gedeeld door drie is 26 gram per dag

In 100 gram boekweitvlokken zit 72,6 gram koolhydraten.

Als je bijv. 20 gram boekweitvlokken neemt zit daar 12 gram koolhydraten in. Is samen 38gram.

In de boterham zou ik zo niet weten hoeveel daarin zit.

Maar zou het zo kunnen zijn dat je te weinig koolhydaten eet per dag. Dat daardoor je spieren niet genoeg brandstof krijgen?

Ik weet, je kunt niet meer op als dat je lichaam aangeeft maar......

Ik wens je veel wijsheid toe in je beslissingen nadat je de dokter hebt gesproken want het zal moeilijk zijn.

Maar ik ben bang dat ze waarschijnlijk alleen maar 'geneesmiddelen' zullen adviseren.

En ik weet ook dat je daar nou niet bepaald een voorstander van bent.

Sterkte meis.

Lia

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.797
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan