Veganisten en vegetariërs maken ook dieren dood

Zout is giftig en de mineralen die in zout zitten zijn an-organisch (=afkomstig van niet levende natuur). Wij kunnen alleen organisch (afkomstig van levende natuur) voedsel eten. Planten kunnen wel an-organische mineralen eten en het omzetten in organische mineralen, dus wij nemen mineralen op via planten of dieren die die planten hebben gegeten. Als je mineralen uit zout zou kunnen opnemen dan zou je dat dus ook uit bijvoorbeeld klei kunnen opnemen of uit een ander gesteente.
En van water droog je uit, er zitten geen voedingsstoffen in water dus je lichaam kan daar niks mee, je kan beter een glas melk drinken of een rauw ei eten. Hydratatie is voor mij geen enkel probleem omdat al mijn voedsel rauw is en dus vocht heeft, vocht met voedingsstoffen waar je lichaam dus wel iets mee kan. In de zomer eet ik wat meer fruit en drink ik elke dag ook groentesap. Mijn collega's kijken mij raar aan als ik zeg dat je van water uitdroogt, zelf drinken ze liters water op een zomerdag maar zijn ook voortdurend aan het zweten en nog niet in de gaten hebben dat ze uitdrogen. Ik kwam daar zelf eens achter toen ik op een warme dag een glas water dronk en daarna gelijk begon te zweten.
Ben net onderstaande podcast aan het beluisteren en deze vrouw vertelt hier dat sommige natuurvolkeren geen water drinken, ook al lopen ze soms 12 uur achter elkaar in de hitte. Ze zijn niet dorstig en hebben geen last van uitdroging. Vanaf 47 minuten maar de hele video is zeer de moeite waard.
 
Ben net onderstaande podcast aan het beluisteren en deze vrouw vertelt hier dat sommige natuurvolkeren geen water drinken, ook al lopen ze soms 12 uur achter elkaar in de hitte. Ze zijn niet dorstig en hebben geen last van uitdroging. Vanaf 47 minuten maar de hele video is zeer de moeite waard.

Mooie video, ik heb m gelijk maar ff opgeslagen.
 

Deze man volhardt in zijn dieet omdat het werkt. Ik doe dat ook en heel veel mensen snappen dat niet omdat ze niet weten wat ,mijn dieet met mijn doet. Ik voel mij gewoon super en ik heb gewoon geen zin in andere dingen, ik heb daar dus gewoon geen dicipline voor nodig, ik word gewoon blij van het eten van rauwe dierlijke vetten en eiwitten.
 
Deze man volhardt in zijn dieet omdat het werkt. Ik doe dat ook en heel veel mensen snappen dat niet omdat ze niet weten wat ,mijn dieet met mijn doet. Ik voel mij gewoon super en ik heb gewoon geen zin in andere dingen, ik heb daar dus gewoon geen dicipline voor nodig, ik word gewoon blij van het eten van rauwe dierlijke vetten en eiwitten.
Wat is jouw ervaring met het eten van het wit van rauwe eieren ?
Er wordt beweerd dat je het eiwit beter niet te veel rauw - meer dan 1 ei per dag - zou moeten eten vanwege avidine dat een vitamine B8 tekort zou kunnen veroozaken.
 
Deze man volhardt in zijn dieet omdat het werkt. Ik doe dat ook en heel veel mensen snappen dat niet omdat ze niet weten wat ,mijn dieet met mijn doet. Ik voel mij gewoon super en ik heb gewoon geen zin in andere dingen, ik heb daar dus gewoon geen dicipline voor nodig, ik word gewoon blij van het eten van rauwe dierlijke vetten en eiwitten.
Ik ben ook voorzichtig aan begonnen. Gewoon benieuwd wat dit met me doet. Eet nog wel avocado's, noten en af en toe gebakken batat er bij.
Bevindingen tot nu toe (na kleine 2 weken):
-Lichaamstemperatuur lijkt hoger, kan beter tegen kou.
-Na boswandeling in de vrieskou had ik altijd een vreselijk wit bekkie, nu niet meer :)
-Perfecte ontlasting. I.p.v 2 à 3 keer (vaak) slappe hap nu 1 keer een prachtige compacte :poop:
-Geen opgeblazen gevoel meer en volgens mij ben ik ook al wat afgevallen.
Tot zover dus erg positief. Ik wil het 2 maanden doen maar als het goed bevalt dan wordt het misschien een blijvertje....
 
Ik ben ook voorzichtig aan begonnen. Gewoon benieuwd wat dit met me doet. Eet nog wel avocado's, noten en af en toe gebakken batat er bij.
Bevindingen tot nu toe (na kleine 2 weken):
-Lichaamstemperatuur lijkt hoger, kan beter tegen kou.
-Na boswandeling in de vrieskou had ik altijd een vreselijk wit bekkie, nu niet meer :)
-Perfecte ontlasting. I.p.v 2 à 3 keer (vaak) slappe hap nu 1 keer een prachtige compacte :poop:
-Geen opgeblazen gevoel meer en volgens mij ben ik ook al wat afgevallen.
Tot zover dus erg positief. Ik wil het 2 maanden doen maar als het goed bevalt dan wordt het misschien een blijvertje....
Ik ben ook gewoon begonnen als experiment, dat duurt nu al 3,5 jaar
 
Wat is jouw ervaring met het eten van het wit van rauwe eieren ?
Er wordt beweerd dat je het eiwit beter niet te veel rauw - meer dan 1 ei per dag - zou moeten eten vanwege avidine dat een vitamine B8 tekort zou kunnen veroozaken.
Ik heb dat ook gelezen, ik heb geen klachten en ik vind het teveel gedoe omdat te scheiden, ik tik gewoon een eitje tegen mijn kies, eerst een deukje in de bolle kant en dan een gat in de spitsen kant en zuig het leeg. Op dit moment eet ik ff maar 1 of 2 eieren per dag omdat mijn kippen op dit moment niet zoveel leggen maar normaal gesproken eet ik zo'n 3 tot 5 eieren per dag.
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv
Ik heb dat ook gelezen, ik heb geen klachten en ik vind het teveel gedoe omdat te scheiden, ik tik gewoon een eitje tegen mijn kies, eerst een deukje in de bolle kant en dan een gat in de spitsen kant en zuig het leeg. Op dit moment eet ik ff maar 1 of 2 eieren per dag omdat mijn kippen op dit moment niet zoveel leggen maar normaal gesproken eet ik zo'n 3 tot 5 eieren per dag.
Ik eet nu toch al bijna 3j 8 eieren per dag waarvan 4 rauw smorgens in een shake met 1/2l rauwe melk, 1 banaan en 3 scheppen havermout, en merk niks negatief
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv


Dit gaat o.a. over B12.
Ik vind deze film te lang, misschien staan er aanwijzingen in om via andee info sneller te zoeken.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.854
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan