Veganisten en vegetariërs maken ook dieren dood

Ik zou graag bijde boer kopen maar vaak krijg je dan een door hun semengesteld pakket. Wil ik niet. Geen boer in de buurt helaas.
Heb nu wel via internet bouillon besteld.
 
Sorbetijs van mango. Staat of valt met de smaak van de mango, dus alleen in het seizoen, maar dan ook ongelofelijk lekker.
Puur plantaardig en dus geen ice-CREAM.
alleen in het seizoen ??? In NL is er geen mango seizoen hoor.
 
Bij AH is mango sorbetijs het hele jaar door verkrijgbaar.
Best lekker met rauwe room & volvette kwark dan wel hè :p
Dat kan, maar quivite zegt, alleen in het seizoen en als ie in NL woont is er geen mango seizoen. Dus ik vraag me af welke maanden ie dan als seizoen beschouwt en vaar in NL die mangos komen ?
 
Dat kan, maar quivite zegt, alleen in het seizoen en als ie in NL woont is er geen mango seizoen. Dus ik vraag me af welke maanden ie dan als seizoen beschouwt en vaar in NL die mangos komen ?
Misschien bedoelt quivite dat mango's alleen in het mangoseizoen lekker zijn en dat kan ik onderschrijven.
Die mango's zijn dan uiteraard in een ander land geplukt en dan heel duurzaam met zeilschepen naar NL vervoerd hoor 🤪
AH vriest ze dan duurzaam in in een ijskelder zodat je dan het hele jaar lekkere mangosorbetijs kan eten :p
 
Ik zou graag bijde boer kopen maar vaak krijg je dan een door hun semengesteld pakket. Wil ik niet. Geen boer in de buurt helaas.
Heb nu wel via internet bouillon besteld.
Volgens mij zijn er ook wel websites waar je kunt kiezen wat je wilt hebben. Indien op voorraad natuurlijk. Andere optie is bestellen bij eerlijk eten. Dan is het idd een samengesteld pakket waarbij je kan kiezen tussen alleen vlees of combinatie van vlees en groente. Maar wel kwaliteit direct bij boeren vandaan zonder tussenkomst van grote multinationals.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.441
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan