Veganist 98 jaar oud en kerngezond

De nieuwsberichten van afgelopen dagen geven wel aan dat het niet alleen veganisten kan overkomen, maar wat een waanzin om zo'n berg om deze reden te beklimmen.

http://nos.nl/artikel/2106731-maria-wilde-bewijzen-dat-ook-veganisten-mount-everest-kunnen-bedwingen.html
 
Luister naar deze veganazi, die vleeseters wil uitroeien en voor gedwongen veganisme en sterilisatie van mannen is:



Mike
 
Toevallig heb ik de afgelopen dagen naar een aantal van haar filmpjes gekeken op Youtube en me zó ontzettend verbaasd over haar enorm agressieve houding. Tenenkrommend. Ze gedraagt zich heel erg hyper en komt op mij sterk over als een drugsverslaafde.
Onderzoek wijst uit dat suiker (koolhydraten) en cocaïne dezelfde uitwerking hebben op de hersenen. Susan Peirce Thompson legt dat in dit interview mooi uit. De Australische vegan uit het filmpje, Freelee, promoot het eten van zoveel mogelijk koolhydraten, onbeperkt. Nou, zie hier het resultaat. Haar hersenen hebben dringend dierlijke vetten nodig.
 
Undoomed heeft weer een supergaaf filmpje over een veginazi, die twee domme ideologieen aanhoudt: feminisme en veganisme:



Mike
 
Ik heb het ook gelezen maar ik denk toch dat je ergens vlees moet eten of toch supplementen moet nemen. Omdat je zowieso geen Omega 3 DHA en EPA kan halen uit planten. En ook weinig ijzer, zink en B12

Al bestaat er toch voldoende verrijkte voeding maar toch is nog steeds niet natuurlijk. B12 bestaat uit bacteriën. En we hebben die vitamine nodig om ijzer op te nemen en om rode bloedcellen aan te maken. dus lijkt me een mens toch niet geschikt om 100% vegan te zijn.

Verbeter me indien nodig maar dit is wat ik ervan denk hoor. onderzoek vond ik hier
 
Zelfde fout als Ancel Keys met cholesterol?
Ik denk dat lichaamsbeweging wel gezond is maar de goede conditie van hart en bloedvaten wellicht meer te wijten is aan weinig chemische medicatie en het eten van natuurvoeding.

Bolivia's Tsimane have healthiest hearts: study
Scientists say findings underline significance of lowering risk factors for heart disease such as smoking and drinking.


Http://www.aljazeera.com/news/2017/...-healthiest-hearts-study-170318060606850.html
 
Ja voor de meeste hier niets nieuws, maar er is nogal wat voor nodig om die hardnekkigs veganistische propaganda te ontkrachten. Vandaar mijn enthousiasme over haar boek/verhaal.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.775
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan