Veganist 98 jaar oud en kerngezond

Zotteke, in de topic "Kritiek op Weston Price en mijn antwoord daarop" (puntje 5) schrijft Mike het volgende:
Quote:
De meeste mensen die een zogeheten lactose-intolerantie hebben, hebben in werkelijkheid een intolerantie tegen pasteurisatie en homogenisering, die op magische wijze verdwijnt als men rauwe melk drinkt. Het is dus de bewerking van de melk door verhitting die de intolerantie veroorzaakt en dat is in feite dus een heel zuivere reactie van het lichaam. Er is echter een relatief kleine groep mensen die om wat voor reden dan ook niet tegen rauwe melk kan.


 
Precies...er zijn wel degelijk mensen die echt lactose intolerant zijn. Ik lees met regelmaat www.rawpaleodietforum.com, een forum van mensen op een rauw dierlijk dieet en zelfs de meerderheid van deze groep verdraagt geen rauwe (en/gefermenteerde) zuivel.

 
Dr Wareham was (als ik het me goed herinner) veganist sinds ie ongeveer 40 was. daarvoor was hij vegetarier sinds jonge leefijd en dronk hij 1 keer per dag melk, over zijn cornflakes.

wel interessant interview, het is een krasse oude baas voor iemand van 98:



 
Handig lijstje voor als je producten wilt kopen voor je veganistische kinderen: http://vegakinderen.nl/wat-kan-ik-in-de-supermarkt-kopen/
:roll:
 
Tjonge, dat zijn allemaal gezonde keuzes waar je zeker 98 jaar oud mee wordt! :roll:

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.695
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan