Tony Pantalleresco a Canadian Herbalist

Ik ben naar even op zijn fb pagina gaan neuzen. Maar nu snap ik er helemaal niks van. Ik lees dingen die ook binnen de wapf bekend zijn. Ook lees ik dat hij juist wel levertraan wan beveelt. Althans, als hij dat op zijn pagina deelt ga ik ervan uit dat ie daarachter staat. Dat van sillica en xilitol heb ik nergens kunnen vinden. Ik snap dus niet waarom ben zegt dat levertraan en orgaan niet goed is.

https://www.facebook.com/625843647532241/posts/677933425656596/
 
Hallo Iedereen,

Omdat er in de afgelopen maanden veel gaande is mbt 5G en het ‘Coronavirus’ en er vooral ook de nodige speculaties en onduidelijkheden zijn, denk ik dat het toch ook belangrijk kan zijn om ook eens naar de visie van Tony omtrent deze onderwerpen te luisteren en te gaan bekijken. Vandaar dus deze posting. In zijn ‘show’ probeert Tony dus meer duidelijkheid te geven over 5G/6G en het ‘Coronavirus’. Ik zou willen zeggen, haal de informatie eruit waar je iets mee kan of waarvan je denkt dat deze je mogelijk meer duidelijkheid kan geven.

Corona…The Boogieman! https://independz.podbean.com/e/tonys-show-04092020/

Een leuke bijkomstigheid is dat MV deze ‘show’ ook heeft beluisterd en er een reactie op gegeven heeft.

Martin Vrijland schreef:
9 april 2020 om 12:44
Ook weer zo’n controlled pion die ons stimuleert 5G masten in de fik te steken. Deze man zegt zelfs dat je een aluhoedje moet gaan dragen. Dat is precies de gekheid die men wil zien. Voor alle duidelijkheid: aluminiumfolie heeft geen enkel effect op de fijnmazige frequentie en is dus je reinste belachelijke kolder.
Nogmaals: controlled pionnen vertellen 99% waarheid, maar stimuleren je dingen te doen die je juist niet moet doen of die ronduit gekscherend zijn.
Wat we wel moeten doen: we moeten NEE gaan zeggen.
De laatste sms die ik hier ontving was: “Follow the recommendations of the state”
Als het aanbevelingen zijn, dan heb je een keuze. Ik ken mijn keuze. Wetten worden door de kroon ondertekend omdat ze zeggen dat God hen de macht heeft gegeven om te regeren. Als iemand mij kan bewijzen dat God bestaat, zal ik luisteren.

De visie waar Gene mee komt mbt 5G en 6G en waar veel Q volgers waarschijnlijk vertrouwen in hebben, zijn naar mijn idee te veel gebaseerd op het vertrouwen in het plan. Mocht daar toch ook nog meer heldere onderbouwende informatie over beschikbaar zijn, dan verneem ik deze graag.

18:30 – 21:30 Gene over 5G en 6G &feature=youtu.be

Ook de info waar Gene mee komt mbt goede chemtrails is voor mij persoonlijk te wazig om zomaar aan te kunnen nemen.

37:00 - 39:30
?list=PLUQEIBOGg2MfA1w4hQtkq8aLjtVLhNEdE

Voorheen hadden we ook nog SerialBrain die sprak over helende chemtrails:

SerialBrain2: Trump confirms he took control of the chemtrails and reveals more!
Purifying--Sky with Healthy Chemtrails
&feature=youtu.be

1:25 Tony destijds over de Chemtrails en luchtsituatie.
&t=1290s

Het jezelf proberen te ontdoen van nanodeeltjes zowel in en op het lichaam, is een langzaam en langdurig proces. Maak daarbij niet de fout om te denken dat je hiervan kan ontgiften op dezelfde wijze als zware metalen. Voordat je denkt te kunnen gaan werken met een zapper, rife of spooky apparaat of iets van deze genre, verdiep je dan toch eerst beter in nanotechnologie omdat dit juist wel eens averechts zou kunnen werken.

Het beste allemaal,
Ben
 
Ik zie op de homepage nu al een poosje de naam van Ben staan. Maar de reactie die hij heeft willen plaatsen is nergens zichtbaar. Ik kreeg de indruk dat hij misschien weer terug is. Maar de vraag blijft waar hij op heeft gereageerd. Nu is het niet mijn bedoeling om deze topic omhoog te halen gezien de weerstand die dit heeft opgeleverd. Maar weet even niet waar het anders te plaatsen. Leek me leuk als Ben terug is. Maar niet met al die TP dingen dan. Zit deze reactie alsnog ergens in de spam?
 
Geen Ben te zien achter de schermen. Als hij daadwerkelijk had gereageerd had ik het gewoon geplaatst, geen probleem.

Mike
 
Hallo allemaal,
Ik heb hier inderdaad een aantal weken geleden wat informatie proberen te posten, maar om wat voor reden dan ook is dit dus niet doorgekomen of geplaatst.

Ik zal het nog eens gaan proberen met een nieuwe link. Misschien wel met info die enkele zou kunnen interesseren of waar je iets aan zou kunnen hebben.

https://independz.podbean.com/e/tonys-show-05092020/

00:00 - 07:10
14:30 - 16:40
24:10 - 39:00

Mbt Quantum dots, Nano(bio)tech zijn wat mij betreft bovenstaande tijspanne wel interessant.

Groet, Ben
 
Enkele punten/onderwerpen die ik eruit wil lichten in deze show. Uiteraard voor de liefhebber.

https://independz.podbean.com/e/tonys-show-005112020/

05:40 - 07:30 The second wave
20:30 - 25:30 Qdots - Nanotech - 6G - Freq assembly - Self essembly
39:00 - 43:35 The gospels
46:50 - .... Sonication assembly

Nano silica expands cancer growth in colon
https://www.mdpi.com/2079-4991/7/1/18/htm
 
'Trust the Plan'
Mike:
''Je bent in een oorlog verwikkeld met een onzichtbare vijand en je besluit je strategie pontificaal op het internet te zetten zodat de vijand ook mee kan lezen. Niemand is bekend met de exacte inhoud, het komt dus neer op geduld, geloof en vertrouwen. Ik kom veel ongeduld en ongeloof tegen en ik kan je vertellen dat ik dit beschouw als twee van de meest foute energieen die er bestaan. Maar Henk zegt het beste: als jij met iets beters aankomt dan Trump en QAnon, dan hoor ik het graag!''

Geloof je vastberaden of heilig in het Q plan en denk je wel te weten wie mogelijk de 'onzichtbare vijand' is en ben je er ook overuigd dat het gepresenteerde 'wondermedicijn' HCQ veel gaat betekenen voor onze gezondheid en daarbij veel 'ziekten' zal gaan genezen (met nadruk op), dan is het misschien niet de moeite waard om onderstaande tijdframes te gaan beluisteren. Indien je niet geheel overtuigd bent, ergens toch een twijfel over hebt of niet geheel overtuigd bent en dit ook niet opvat als een zwakte of foute energie...misschien heb je dan mogelijk iets aan deze gepresenteerde informatie.

https://independz.podbean.com/e/tonys-show-005162020/

00:00 - 03:20 So don't be religious---it gets you no where and sustain the Spirit of the Lord where by you are free-----Just a thought---this way no institution can enslave with dogma or doctrine

07:25 - 17:10 COV 19 - 5G/6G - C60 - Mandela Effect - Cell Phone - AI

20:25 - 30:30 Inflict us with NanoTech - Concept with Health - Dealing with an Operating System

39:20 - 42:15 Quantum Computing - The future of war
 
https://independz.podbean.com/e/tonys-show-005162020/

00:00 - 03:20 So don't be religious---it gets you no where and sustain the Spirit of the Lord where by you are free-----Just a thought---this way no institution can enslave with dogma or doctrine

07:25 - 17:10 COV 19 - 5G/6G - C60 - Mandela Effect - Cell Phone - AI

20:25 - 30:30 Inflict us with NanoTech - Concept with Health - Dealing with an Operating System

39:20 - 42:15 Quantum Computing - The future of war
 
00:00 - 03:20 So don't be religious---it gets you no where and sustain the Spirit of the Lord where by you are free-----Just a thought---this way no institution can enslave with dogma or doctrine

07:25 - 17:10 COV 19 - 5G/6G - C60 - Mandela Effect - Cell Phone - AI

20:25 - 30:30 Inflict us with NanoTech - Concept with Health - Dealing with an Operating System

39:20 - 42:15 Quantum Computing - The future of war
 
Het lukt me niet om deze post in z'n geheel te plaatsen, msschien wel door een bepaald content?
Geef de tijdframes dus even aan zonder toegevoegde info.

00:00 - 03:20

07:25 - 17:10

20:25 - 30:30

39:20 - 42:15
 
'Trust the Plan'
Mike:
''Je bent in een oorlog verwikkeld met een onzichtbare vijand en je besluit je strategie pontificaal op het internet te zetten zodat de vijand ook mee kan lezen. Niemand is bekend met de exacte inhoud, het komt dus neer op geduld, geloof en vertrouwen. Ik kom veel ongeduld en ongeloof tegen en ik kan je vertellen dat ik dit beschouw als twee van de meest foute energieen die er bestaan. Maar Henk zegt het beste: als jij met iets beters aankomt dan Trump en QAnon, dan hoor ik het graag!''

Geloof je vastberaden of heilig in het Q plan en denk je wel te weten wie mogelijk de 'onzichtbare vijand' is en ben je er ook overtuigd dat het gepresenteerde 'wondermedicijn' HCQ veel gaat betekenen voor onze gezondheid en daarbij veel 'ziekten' zal gaan genezen (met nadruk op), dan is het misschien niet de moeite waard om onderstaande tijdframes te gaan beluisteren. Indien je niet geheel overtuigd bent, ergens toch een twijfel over hebt of niet geheel overtuigd bent en dit ook niet opvat als een zwakte of foute energie...misschien heb je dan mogelijk iets aan deze gepresenteerde informatie.

Mbt dus tot bovengenoemde show https://independz.podbean.com/e/tonys-show-005162020/
 
00:00 - 03:20 some things I think may edify and strenghten

07:25 - 17:10 COV 19 - 5G/6G - C60 - Mandela Effect - Cell Phone - AI

20:25 - 30:30 Inflict us with NanoTech - Concept with Health - Dealing with an Operating System

39:20 - 42:15 Quantum Computing - The future of war

Ik heb wat tekst eruit weggelaten en nu komt de info er wel door.
 
Tony destijds over chemtrails die toen werden gebracht als helend door SerialBrain2 en later geloof ik ook nog door een zekere Gene?

SerialBrain2: Trump confirms he took control of the chemtrails and reveals more!
Purifying--Sky with Healthy Chemtrails

Tony @ 1:25
&t=1290s

Gene Cosensei Decode #1
37:00 - 39:30
?list=PLUQEIBOGg2MfA1w4hQtkq8aLjtVLhNEdE


 
Nano Mimetics

18:00 - 22:50
https://independz.podbean.com/e/tonys-show-02112020/

In 2017 sprak Tony er al over.
5:15 - 19:00
&t=568s

Doet me ook denken aan Mimic, een Amerikaanse sciencefiction/horrorfilm uit 1997
In 1995 werd New York toen geteisterd door een dodelijk en uiterst besmettelijk virus.
 
Tony pantalleresco: nanomimetics and GAG Canada promo

Ik keek of ik tekst kon vinden zonder filmpje.
Hoop dat dit geopend kan worden. Er is ook een website van hem.
Ik ga later wel verder zoeken.
Al die foute stoffen die we binnen krijgen kan nooit gezond zijn. Hoewel, dieren moeten er dan ook last van hebben.
Laatst zei ik tegen iemand - al onze groenten en fruit worden bespoten. Antwoord: anders is er niet genoeg eten voor de hele wereld. Hoe dom kunnen mensen zijn.


Ik hou zowiezo niet van filmpjes, zeker niet in het engels, hoewel ik het redelijk kan volgen. Ik gebruik wel graag de engelse ondertiteling, om de een of andere reden neem ik het dan beter op. En ik lees liever op papier, zou dan aantekeningen kunnen maken.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.875
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan