Tony Pantalleresco a Canadian Herbalist

Door Tony eten wij bijvoorbeeld geen levertraan, lever of andere organen meer en hebben we besloten om dat ook niet meer aan onze peuter en baby te geven. We eten i.p.v. orgaanvlees en levertraan veel meer eierdooiers

Kun je uitleggen waarom je meer eidooiers eet? En meer in de zin van? Dus hoeveel eidooiers nam je dan voordat je op de hoogte was van Tony?? Dezelfde Tony die zegt dat het niet mogelijk is om voldoende vitaminen en mineralen uit voeding te halen? Lukt dat dan wel met alleen een paar extra eidooiers? Diezelfde Tony die Om deze reden zegt dat supplementeren belangrijk is?

Graag een uitleg wat de toegevoegde waarde is van ahornsiroop. Waar zou dat goed voor zijn volgens Tony?? Je kan me niet wijs maken dat dat om mineralen te doen is namelijk. Als je dan dit soort argumenten hier neer zet zou het fijn zijn om dit ook te onderbouwen. Helaas lees ik dit niet terug.

Op de rest ga ik verder maar niet in. Ik wil het echt serieus niet weten.
 
Geen probleem ik zal het niet meer over hem hebben op dit forum. Ik zou wel graag in contact willen blijven met jou Ben als jij daar ook voor open staat?
 
Kortom, Tony P. leidt mensen op tot smetvrees. En gedestilleerd water drinken? Dat is dood water dat je berooft van mineralen! Zie je waar al die angst voor vervuiling toe leidt? Je wordt een bacteriofoob en kiest liever voor dode materie dan levende.

Maar mijn zegen heb je, ik stuur jullie een email zodat jullie zelf informatie kunnen blijven uitwisselen. Ik ga niet langer meer tandenknarsend toestaan dat dergelijke info, die volkomen haaks staat op de WAPF-filosofie, hier nog verspreid wordt en ga deze topic dan ook sluiten. Let wel, ik ga hem niet wissen, uit respect voor Ben, die m.i. ergens de weg is kwijtgeraakt maar het hart wel op de juiste plaats heeft zitten.

Mike
 
Eens met Mike, de nadruk op het negatieve en paniek over vervuiling niet echt resoneert op dit platform. Ja de wereld is vervuild, maar een goed doorvoedt lichaam kan echt veel hebben. Het vermijden van de meest voedzame bronnen van voedsel is niet waar we hier voor staan. Die grasgevoerde levers ga je natuurlijk niet vinden in de supermarkt, maar er zijn genoeg boeren die gezonde kuddes hebben rondlopen: https://www.westonprice.nl/waar-vind-ik-goed-eten/
 
Jammer dat dit topic gesloten gaat worden. Soms zijn andere inzichten dan waarin je zelf geloofd helemaal zo gek nog niet. Of in ieder geval een mooie aanvulling qua informatie.
 
Er zit echt een diepere gedachtengang achter waarom we nu andere keuzes maken. Wij eten al jaren volgens de richtlijnen van Weston Price. Nu nog steeds alleen dan wel aangepast. Als je het echt wilt begrijpen dan zal je je meer moeten verdiepen in waar Tony het over heeft. Maar ik begrijp de weerstand wel. Die hadden wij eerst ook. We hebben eerst uren naar hem geluisterd en zelf onderzoek gedaan naar dit onderwerp voordat we tot deze conclusie kwamen.

En Binc we eten ongeveer 5 dooiers per persoon/kind per dag voorheen 2. Soms meer als onze boeren meer kunnen leveren. Maar we eten nog veel meer waar mineralen in zitten zoals dagelijks bottensoep en sole. En in mijn vorige bericht gaf ik al aan dat we ook supplementeren volgens Tony zijn ascorbic acid formule. Op deze manier proberen we te compenseren voor het weglaten van orgaanvlees en de levertraan. Dat is wat voor ons nu het beste voelt om te doen na alles wat we over dit onderwerp te weten zijn gekomen.
 
En Binc we eten ongeveer 5 dooiers per persoon/kind per dag voorheen 2. Soms meer als onze boeren meer kunnen leveren. Maar we eten nog veel meer waar mineralen in zitten zoals dagelijks bottensoep en sole.

Er zijn binnen de wapf geen richtlijnen bij mijn weten over hoeveel eieren je per dag zou moeten eten. Behalve waar je op dat moment behoefte aan hebt.

Vitamine C is iets wat hier ook veel besproken is. Lijkt mij niks anders aan dan eigenlijk.

Blijft de vraag bij mij bestaan wat de toegevoegde waarde is van ahorn siroop of maple siroop tegenover honing of billington melasse. De logica hierin ontgaat mij echt.
 
Oh, zie nu pas het bericht dat dit topic gesloten gaat worden.

Eerlijk gezegd moet ik toegeven dat ik het toch eens ben met Mike hierin. De info die in dit topic word geplaatst is idd niet volgens Weston Price. Veel argumenten vind ik geen aanvulling maar eerder de overhand hebben die ook in mijn bekeving niet aan sluit bij de wapf voeding. Er moet ook niet vergeten worden dat zijn gedachten nog altijd worden voortgezet door de Weston price foundation. Dat deze man helaas niet in onze tijd leeft wil nog niet zeggen dat zijn gedachten goed niet voortgezet word in deze wereld.

Daarbij vind ik zelf nog steeds dat hij er niet gezond uit ziet. Hij had het zelf in een filmpje die ik zag over zijn brainfrog. Ofwel hersen mist.

Maar goed, als dit topic gesloten word weet ik nog hey antwoord van die siroop niet helaas.
 
Over die ahornsiroop - who cares? Net als Zonne vond ik het eerst niet zo'n probleem als er wat nieuwe en andere inzichten gedeeld werden, maar een paar dagen geleden was Ben hier de ene na de andere post aan het plaatsen in zijn Tony topic. Daarnaast laat hij geen gelegenheid onbenut om Tony erbij te halen in andere topics en het loopt nu zo onderhand de spuigaten uit, vandaar dat ik nu ingrijp. Ik wil het best open laten, maar ik vrees dat op termijn Ben ons weer helemaal suf Tony't! En maar beweren dat hij niet achter goeroes aanloopt...

Mke
 
Ik wilde gewoon graag weten wat de achterliggende gedachte is van die siroop. In elk geval als je dat te vaak neemt is dat niet alleen een aanslag op je lijf maar ook je gebit. Aanvullingen zijn oké. Maar ik denk dat het je niet ontgaan is dat ik wel vaker met weerstand heb gereageerd op argumenten van Tony waar ik mezelf niet in vinden kan en idd tegendraads is met Weston Price.

Daarnaast vind ik andere dingen die Ben plaatst dan wel weer interessant. Kennis over kruiden waar hij het vaker over heeft gehad bv. Maar dan wel als aanvulling.

We kunnen dus ook aan Ben vragen of hij bereid is zichzelf te beperken met het plaatsen van berichten over Tony, waarbij rekening gehouden word dat dit forum bedoeld is om de kennis van Weston Price te verspreiden, en niet van Tony P. Iplv dit topic te sluiten. Maar daar ga ik niet over. Dat is aan jou.
 
Nou…nou, wat een plotselinge opwinding ineens allemaal. Dacht gezellig de forum even te komen bezoeken.

Nog niet geheel goed te bevatten waar dit nu zo nodig of goed voor moet zijn.

Kluk-kluk zou zeggen, als ik zijn gevleugelde uitdrukking mag gebruiken ‘’Dat zijn toch van de gekke’’, maar hij was volgens Pipo dan ook maar gewoon een misschiet indiaan.

Al met al sta ik hier toch wel een beetje raar en verrast van te kijken. Ik lees o.a. het volgende dat ik zal markeren met ‘’……..…’’

‘’het loopt intussen de spuigaten uit met de Tony-verering van Ben.’’

Tony verering? Geen idee waar je dit vandaan haalt en waarom het bij jou de spuigaten uit zou moeten lopen. Ja, ik ben dankbaar voor het werk dat hij doet en wie vind het niet leuk om daar zo nu en dan ook eens een complimentje of iets dergelijks voor te krijgen. Ik neem aan dat jij het ook wel kan waarderen als mensen hun dank uitspreken voor je werk, het delen van kennis of een goed artikel. Maar verering???

Ik zou het zelf raar vinden om bv te zeggen of jij soms aan Trump verering doet.

Is mijn gevoel dan toch juist, dat buiten de ‘evangelie’ van Weston Price er weinig echte ruimte is voor een ander geluid op deze forum? Mijn lijkt het juist alleen maar interessant, anders wordt het al snel zo’n slaapgebedje met een visie van: alles is al gezegd en we blijven hierin lekker (uit)hangen en rondsudderen.

‘’en hebben wij er geen last van.’’

Wie bedoel je met wij? Jij…en wie verder nog meer dan, behalve die paar namen die zich achter je scharen? Vind je werkelijk dat ik hier iemand mee lastig hebt gevallen?

‘’Weet je wat niet goed is? Dit forum volspammen met info van Tony P., die een ziekelijk obsessie lijkt te hebben met vervuiling!’’

Volspammen? Misschien lijkt het daarop omdat er verder niet zoveel activiteit mbt voeding en gezondheid momenteel gaande is.

Zou je het ook volspammen noemen als ik in het onderwerp QAnon de nodige berichten zou plaatsen. Of past dit dan meer in jou straatje en is het prima.

Waar baseer je op dat Tony een ziekelijke obsessie met vervuiling lijkt te hebben? En over wat voor soort vervuiling heb je het hier? Ik vind obsessie nogal een vrij beladen woord.

‘’Man, je loopt als een schoothondje achter je grote held Tony aan. Je lijdt alleen maar meer aan Goofy Guru-itis!’’ (las ik in het onderwerp jodium)

Ik volg deze man inderdaad om zijn interessante info en denkwijze, maar als een schoothondje achter hem aan lopen? Kom op zeg…een beetje onzinnig dit en ga je nog niet eens meer vragen waar je dit op baseert. Ik heb inmiddels zeker veel bewondering voor hem gekregen voor het werk dat hij doet, maar om hem nu te gaan benoemen als mijn grote held? Dat zijn dan jou woorden Mike.

Verder begreep ik dat je uitspraken van Binc voor die van mij aanzag en je maakte excuses naar haar hiervoor. Met deze verwarring kreeg ik nog wel het volgende op mijn dak.

‘’Hoe lang ben je nu al actief hier? Ooit gehoord van lever? O ja, was even vergeten dat Tony zegt dat dit niet mag. En wat Tony zegt is goed. ?’’ en

‘’Waar haal je deze onzin vandaan? Wordt het niet tijd dat jij een Tony P.-forum opstart of zo?’’

Was een excuus naar mij toe hier ook niet op zijn plaats?

“Als ik Ben mag geloven is Tony nogal bang voor vervuiling’’

Waar heb ik dat gezegd dan? En heb je wel enig idee welke onderwerpen Tony allemaal ter sprake brengt? Het heeft het echt niet over de natuurlijke standaard vervuiling zeg maar.

Ook weer opnieuw dat je een beetje klaar bent met al die Tony-verering. Het lijkt je nogal dwars te zitten.

‘’Zijn kruiden hebben echter geen galblaas en slaan gifstoffen gewoon op!’’

Dit komt bij mij over als met iemand de draak steken. Alsof zijn kennis niet verder reikt dan alleen kruiden. Maar misschien was het wel als een (onschuldig) grappig bedoeld?

‘’Kortom, Tony P. leidt mensen op tot smetvrees.’’

Het wordt me steeds duidelijker dat je echt totaal geen idee hebt wat Tony probeert over te brengen.

‘’En gedestilleerd water drinken?’’

Een keuze die Tony gemaakt heeft vanwege de kennis die hij heeft opgedaan. Een keuze waar ik inmiddels zelf ook achterstaat. Water wat dood is kun je weer levend maken en mineralen die je dan eventueel zou missen (mocht je hierin geloven) zijn weer aan te vullen.

‘’Zie je waar al die angst voor vervuiling toe leidt? Je wordt een bacteriofoob en kiest liever voor dode materie dan levende.’’

De info waar Tony zich in verdiept heeft en ter sprake bent, gaat ook helemaal niet over dit soort van issues. Jij hebt volgens mij nog steeds een bepaald soort van vervuiling voor ogen, waar Tony het helemaal niet over heeft.

‘’Ik ga niet langer meer tandenknarsend toestaan dat dergelijke info, die volkomen haaks staat op de WAPF-filosofie, hier nog verspreid wordt’’

‘’tandenknarsend’’ nou, het lijkt je steeds meer dwars te gaan zitten, misschien even gaan poepen of ademhalen via de Buteyko methode.

Veel van zijn info staat ook helemaal niet zo haaks op die van de WAPF-filosofie, hij kijkt alleen een ‘stukje’ verder en past zijn eerdere overtuigingen hierop aan.

‘’Let wel, ik ga hem niet wissen, uit respect voor Ben, die m.i. ergens de weg is kwijtgeraakt maar het hart wel op de juiste plaats heeft zitten.’’

Werkelijk uit respect? Jammer dat ik dit zelf niet als zodoende ervaar. Je weet donders goed dat deze topic snel naar de achtergrond zal verdwijnen alsof deze niet heeft bestaan. En dan ben jij niet zo’n boeman geweest om hem zomaar te gaan wissen. Doe wat je goeddunkt. Na al dit schrijven zie ik weinig terug van enig respect.

‘’Ben, die m.i. ergens de weg is kwijtgeraakt maar het hart wel op de juiste plaats heeft zitten.’’

Ik ben nergens de weg kwijt geraakt en volg gewoon mijn eigen pad.

‘’was Ben hier de ene na de andere post aan het plaatsen in zijn Tony topic.’’

Zoals je misschien gemerkt zal hebben, ben ik een tijdje afwezig geweest om redenen waar ik nu even geen behoefte meer heb om te delen. Ook qua info over Tony heb ik een inhaalslag gemaakt en het leek me leuk om dit te delen om ook weer wat leven in de brouwerij te brengen. Verder zat er niets achter.

‘’Daarnaast laat hij geen gelegenheid onbenut om Tony erbij te halen in andere topics en het loopt nu zo onderhand de spuigaten uit, vandaar dat ik nu ingrijp.’’

Nou ja zeg…overdrijven is ook een vak en heb geen idee wat daar mis mee kan zijn. Als hier informatie wordt gedeeld, dan wordt toch ook vaak de bron erbij vermeld. Dit gaat mijn pet te boven. Als jij het prima vind om hierop en op deze wijze in te grijpen, dan is dat dan maar zo. Het zal vast en zeker je spuigaten ten goede komen.

‘’maar ik vrees dat op termijn Ben ons weer helemaal suf Tony’t! ‘’

Wees niet bezorgd, er is bij mij geen enkele behoefte om mezelf hier op te dringen. Ik hoop maar dat je er lol aan beleefd hebt om zo’n opmerking te maken.

‘’En maar beweren dat hij niet achter goeroes aanloopt…’’

Nogmaals, ik loop achter niemand meer aan en kies mijn eigen pad. Dan heb je ook van die goofy-guru- itis niet veel begrepen. Maar jij kan het uiteraard allemaal als de beste voor iemand invullen, zonder ook maar iets te vragen. Ik geef je hiervoor 5 *****

@Tanja ‘’Eens met Mike, de nadruk op het negatieve en paniek over vervuiling niet echt resoneert op dit platform.’’

Duidelijk ook geen idee waar we ons echt in verkeren, en naar mijn idee of beleving helemaal geen nadruk op het negatieve en paniek.

‘’Ja de wereld is vervuild, maar een goed doorvoedt lichaam kan echt veel hebben.’’

Totdat het lichaam verzadigd is met een technologie die je zal of kan breken wanneer deze dat maar wilt.

’trust the plan’ en het gaat allemaal niet zover komen hoor ik regelmatig voorbij komen. Nou…ik trek liever mijn eigen plan.

‘’Het vermijden van de meest voedzame bronnen van voedsel is niet waar we hier voor staan.’’

Daar staat Tony ook niet voor, wel de meest vervuilde bronnen zien te vermijden die betrekking hebben op de materie waar hij voor probeert te waarschuwen. Nogmaals, heeft niets met smetvrees te maken.

@Kapitein-iglo en vriendin, bedankt voor jullie bijdrage. Zoals ik al zei zou ik graag nog eens contact met jullie willen hebben. Mocht ‘shielding’ nodig zijn, dan kan ik jullie daar zeker de nodige informatie over verstrekken. Ik ben inmiddels ook weer vrij up to date met de podcasts van Tony. Hopelijk ga ik jullie dus nog eens spreken.

@Zonne Jij ook bedankt voor je mededeling

Verder heb ik absoluut geen spijt dat ik een tijdje actief ben geweest op deze forum, maar ben nu wel duidelijk gaan inzien dat dit niet de plek is voor mij om nog langer te blijven. De lol is er bij mij nu wel van af.

Mochten er nog reacties gaan komen op mijn schrijven dan is dat prima, maar ik ga er verder niet meer op in of op reageren. Ik heb mijn zegje gedaan en moest hierin ook even mijn emotie kwijt. Daar zal toch hopelijk wel begrip voor zijn. Vind het nog steeds vreemd, maar ook verder wel goed zo.

Trouwens een beetje rare gedachte van je Mike met nog je reactie op het voorstel van Binc als ‘’Prima voorstel!’’ te komen. Alsof ik na al dit schrijven nog behoefte zou hebben om hier rond te blijven hangen met ook nog eens het idee dat ik op mijn tellen moet gaan passen over wat ik zal gaan posten. Ik bedank hier echt voor.

Misschien nog wel een goede tip om in het vervolg verwarring te voorkomen door de gebruiksaanwijzing voor nieuwe leden aan te gaan passen met bv een soort van toevoeging als: Dit forum is hoofdzakelijk bedoeld om de kennis van Weston Price te verspreiden of te delen. Nieuwe inzichten buiten de Weston Price gedachte worden hier niet echt gewaardeerd. Houdt u dus rekening met deze beperking.

Mensen…verder het beste allemaal. Ik ga verderop.

Nanu Nanu,

Ben

 
Nou Ben,

Slaap er gewoon even een nachtje over. Nu haal je de voor jou alleen negatieve berichten naar boven. Maar er is eerder ook reactie geweest dat aanvullingen altijd welkom waren.

Misschien is het nu niet het juiste moment om te zeggen, maar soms komen sommige berichten met Tony argumenten over alsof we allemaal zo moeten gaan leven. Ik snap je enthousiasme wel als je overtuigd bent van iemand waarvan je onder de indruk bent. Maar het moet niet zo zijn dat op dit forum, welke nog altijd voor Weston Price staat door slaat naar Tony. In je enthousiasme over Tony vind ik ook dat het soms door slaat. De indruk die het mij geeft is dat je nauwelijks nog normaal kan leven en genieten.

Er zijn idd argumenten die haaks staan tegenover waar Weston Price voor staat. Niet alles word altijd even subtiel neer gezet. Dat weet jij zelf ook wel.

Persoonlijk zou ik het jammer vinden aks je hier niet meer komt omdat je ook nuttige info deelt zonder dat het over Tony gaat. Of je weg blijft of niet is verder geheel aan jou.
 
Ben, jij deelt ook steken onder water uit over Trump en Qanon, ik bespeur de nodige projectie.

Gedestilleerd water is kapot en niet snel meer goed te krijgen. Masaru Emoto heeft ooit een foto gemaakt van bevroren kristallen van gedestilleerd water. Wat je ziet is geen kristalstructuur meer maar een vierkant blok.

Tony P. keert zich ook tegen een ander levenscheppend bestanddeel, koolstof. Never mind dat ALLE leven op aarde, incl. menselijk leven, gebaseerd is op koolstof. De beste man vertegenwoordigt dode materie, meer kan ik er niet van maken.

Als jij na een tijdje afwezigheid ineens een hele vrijdagavond en zaterdagochtend allemaal Tony-info plaatst noem ik dat spammen. Als je daarnaast in andere topics voortdurend Tony erbij haalt als zijnde de fontein der wijsheid begint het bij mij te jeuken. Als je vervolgens ook nog met droge ogen beweert niet achter goeroes aan te lopen wordt het ronduit lachwekkend.

Ik heb jou en KI via email met elkaar in contact gebracht, dat lijkt me zinvoller. Net als Tony ben ik nl. ook bang voor vervuiling - van dit forum, welteverstaan.

Mike
 
Ik heb het volgende plaatje gevonden van twee foto's gemaakt door Emoto:



Hier zie je duidelijk dat gedestilleerd water zo dood als een pier is. Geioniseerd water (Kangen) daarentegen heeft een prachtig mooi hexagonaal kristal. Dat is het water dat ik sinds kort op dit forum promoot en waarover ik nog veel meer zal berichten in de nabije toekomst. Hier doen we aan leven en niet aan dood.

Als bonus, stel dat ik mijn Kangen-water in een magnetron stop, dan zou het er zo uitzien:



Lijkt verdacht veel op... een gedestilleerd waterkristal.

Mike
 
Nou Ben,

Geen idee of je hier nog mee leest. Maar vind het jammer dat je niet bereid bent om de geschreven kritiek te incasseren. Snap dat het je raakt. Misschien ben je bereid om nog eens je berichten in de verschillende topics terug te lezen waarin je echt voor het merendeel refereeert naar Tony. Als je kijkt naar wat Mike geschreven heeft over dat Tony telkens weer ter sprake komt hoop ik dat je ergens toe kunt geven dat hij terecht hierop reageert. Het staat er misschien nogal hard maar gezien de duur van hoe lang jij actief bent op het forum weet je inmiddels ook dat hij is zoals hij is. Ik had van jou de indruk dat jij een persoonlijkheid bent die hier mee om zou kunnen gaan.
Ik denk nog steeds dat jij dat in je hebt en hopelijk als alles enigszins wat geland is je dat zelf ook in wil zien en toch terug wilt komen, zonder elke keer te refereren naar Tony. Ben je niet meer bereid om terug te komen wil ik je toch het allerbeste wensen!
 
Ben gaat niet in op de reden waarom hij een tijdje hier niet actief was, maar de meest voor de hand liggende reden is dat ik hem vlak voor zijn afwezigheid vertelde dat hij diep moest ademhalen en tot 10 moest tellen. De reden was dat hij me uitdaagde om hem een forumban te geven of op een andere manier hier 'weg te jagen', wat ik overigens niet gedaan heb. Uiteindelijk kon hij het toch niet laten om terug te komen en zijn missie tot Tony-indoctrinatie te hervatten. Sinds zijn terugkeer ging letterlijk elke post van Ben over Tony. Maar hij loopt heus niet achter goeroes aan, hoor. :roll:

Mike
 
Oh, dat wist ik helemaal niet. Heb ik dat ergens dan gemist of zo? Ik dacht van de zomer ivm vakantie of zo. Ik heb alleen de indruk dat ik niet de enige ben die het jammer vind als hij niet meer komt.
Geen idee wat zich verder tussen jullie heeft afgespeeld. Maar als dat zo is is dat niet zo sjiek. Ik had zelf de indruk dat Ben wel aardig met jou karakter overweg kon.
Maar toegegeven, ik was/ben ook bang geweest dat Tony de overhand ging nemen hier. Voor eventuele nieuwkomers zou het een hoop verwarring kunnen veroorzaken.
Fair genoeg vind ik dat Ben nog steeds wel de mogelijkheid heeft om terug te komen en zijn kennis te delen over andere zaken. Als ik Ben was zou ik het ook van de positieve kant bekijken dat er toch mensen zijn op dit forum die het oprecht jammer vinden als hij weg blijft om deze terechtwijzing.
 
Mijn nieuwe computer doet het weer en ik kan dus weer reageren af en toe.
De reden waarom ik vaak NIET reageer is dat ik mezelf niet capabel genoeg vind om een discussie aan te gaan. Over politiek al helemaal niet. Maar ik lees wel alles.
Ik heb heel veel geleerd via dit forum en gemerkt dat ik erg leergierig ben. Iedereen bedankt daarvoor.
Maar nu over Ben en Tony.
Ik heb 3 boeken naast me liggen . Medical Medium van Anthony William, Bijnieruitputting van James L. Wilson en Het Hashimoto Protocol van Izabella Wents,
Stel dat ik bv James als onderwerp zou kiezen hier op het forum, dan zou de naam James constant genoemd worden omdat er steeds verwezen wordt naar zijn boek. Dan zou Mike dus kunnen zeggen dat men een "goeroe" achterna loopt.
Anderzijds willen we altijd een "bewijs" van alles wat wordt beweerd.
Dus als dat bewijs steeds van dezelfde onderzoeker komt loop ik dan een "goeroe"achterna?
Mijn eigen wetenschap heb ik immers ook niet zelf bv allemaal in een laboratorium o.i.d. kunnen uitzoeken.
Dan hebben we ook nog dat "wetenschap" konstant in beweging is. Men spreekt elkaar konstant tegen bv. vroeger werden onderzoekers in de gevangenis gezet als ze een andere mening hadden. De aarde was immers plat.
En nu worden wetenschappers zelfs omgebracht om hun andere ideeen terwijl ze waarschijnlijk een goede ontdekking hebben gedaan die de pillenindustrie niet welgevallig is.

Dachten jullie nu werkelijk dat alles was Tony beweert ik zomaar ga nadoen? Al zou ik het willen dan nog is het me om allerlei redenen te lastig.
Iedereen hier maakt zijn eigen keuzes en heeft zijn eigen problemen omdat geen lichaam hetzelfde is.
Ik ben dus blij met Ben en Tony.




 
Hoi Liesje,

Fijn dat je weer een goed werkende computer hebt!

Wat jij schrijft is waar. Behakve dat de essentie van dit forum gerelateerd is aan Weston price voeding. Uiteraard is het niet erg om andere namen te noemen. Maar Tony zijn filosofie is niet wapf gerelateerd. Overigens staat in de topic gebruiksaanwijzing ook aangegeven waar dit forum voor staat. Door al ie berichten over Tony in meerdere topics word de Weston price gedachtengoed naar de achtergrond geschoven. En dat kan niet de bedoeling zijn. Ik snap de kritiek wel. Wapf is voorstander van lever en levertraan. Tony niet. Tony is geen voorstander van rijst, en omega 3 om maar een paar dingen te noemen.

Wat nog wel een mogelijkheid kan zijn is om de titel van het topic te veranderen. Iets in de trand van, Tony Pantalleresco (niet gerelateerd aan Weston price voeding)

Tony mis ik niet. Ben wel.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.130
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan