Tony Pantalleresco a Canadian Herbalist

Oh sorry, ik zie dat het niet geopend kan worden. Er is in ieder geval wel iets te vinden zonder film.
 
Geloof je vastberaden of heilig in het Q plan en denk je wel te weten wie mogelijk de ‘onzichtbare vijand’ is en ben je er ook overuigd dat het gepresenteerde ‘wondermedicijn’ HCQ veel gaat betekenen voor onze gezondheid en daarbij veel ‘ziekten’ zal gaan genezen (met nadruk op), dan is het misschien niet de moeite waard om onderstaande tijdframes te gaan beluisteren. Indien je niet geheel overtuigd bent, ergens toch een twijfel over hebt of niet geheel overtuigd bent en dit ook niet opvat als een zwakte of foute energie…misschien heb je dan mogelijk iets aan deze gepresenteerde informatie.

Ik heb in het verleden al aangegeven dat ik helemaal niets op heb met die Tony P., dus ik ga die podcast niet doornemen. Ik zal dus reageren op bovenstaand citaat van Ben zelf. Ja, ik geloof volledig in The Plan zoals dit uitgevoerd wordt door Trump en de white hats (Q-team). Je suggereert dat dit religieus is en dat mag jij uiteraard vinden, maar dan moet je ook eerlijk zijn en toegeven dat jij ook een bijna religieuze affectie hebt voor wat die Tony allemaal uitkraamt. Prima, ieder zijn heug en zijn meug. Het is echter wel zaak om aan kritische zelfbeschouwing te doen voordat je een ander beticht van datgene wat je zelf ook doet, iets met een pot en een ketel.



Tony destijds over chemtrails die toen werden gebracht als helend door SerialBrain2 en later geloof ik ook nog door een zekere Gene?

En mogelijk had SB gelijk, maar mogelijk ook niet. Ik heb daar nooit veel waarde aan gehecht, sowieso aan die SB niet (heb dat ook wel eens uitgesproken op dit forum). Of Gene dit ook heeft gezegd kan ik me niet herinneren, maar dat kan maar zo. Ik vind Gene vooral interessant vanwege zijn zeer gedetailleerde overzichten van ondergrondse bases en tunnels die wereldwijd opgeblazen worden. Bedenk dat we allemaal mensen zijn en dus feilbaar, dus noch SB noch Gene noch Tony P. heeft de wijsheid in pacht.

Over die laatste gesproken, ik heb heel even geprobeerd hem weer aan te horen vanaf het door jou genoemde punt en het is weer hetzelfde verhaal: alles heeft te maken met nanodeeltjes. Ik ontken niet eens dat chemtrails deze deeltjes bevatten, maar daarmee is noch ontkend noch bevestigd dat de chemtrails die we nu (gelukkig nog maar sporadisch) in de lucht zien dezelfde zijn als van voorheen. In tegenstelling tot Tony P. durf ik het toe te geven als ik niets niet weet. Hij komt extreem negatief en cynisch over en dat ik zie ik bij ook terug in je reacties in andere topics, Ben. Uiteindelijk kom je terecht bij de informatie die resoneert bij jouw staat van bewustzijn.

Mike
 
Persoonlijk denk ik inderdaad dat het Q gebeuren op een soort van religie begint te lijken, dan zal ik ook zeker niet onder stoelen of banken steken. Tony P volg ik nu inmiddels een paar jaar en daarbij ook vele anderen en allerlei soort van info.
Dat ik een bijna religieuze affectie zou hebben voor Tony is jou opvatting en ik weet daar zelf het mijne van.
Je zegt opnieuw dat je helemaal niets op hebt met deze persoon en de podcast niet gaat doornemen, maar weet dan wel te zeggen 'Voor wat die Tony allemaal uitkraamt' Ik vind het dan ook niet de moeite waard om hier verder op in te gaan. Ach ja, kritische zelfbeschouwing...

Mogelijk en mogelijk en mogelijkerwijs is alles mogelijk. En stel je toch eens voor dat we niet feilbaar kunnen zijn en de wijsheid in pacht zouden hebben.

De opmerking 'In tegenstelling tot Tony P. durf ik het toe te geven als ik niets niet weet.' laat ik ook gewoon maar voor wat het is, als jij dat zegt, zal het ook wel zo zijn.
Wat betreft het zelfde verhaal en dat alles te maken heeft met nanodeeltjes is jou conclusie schijnbaar na heel even geprobeerd hem weer aan te horen. Ja, hij heeft het inderdaad veel over nano, maar zeker niet alleen. Als jou interesse daar verder niet echt naar uitgaat, zoals je zelf al zegt 'Prima, ieder zijn heug en zijn meug.'

'Hij komt extreem negatief en cynisch over en dat ik zie ik bij ook terug in je reacties in andere topics, Ben.'
Het woordje 'jou' miste ik waarschijnlijk dan nog in deze zin, maar als dat volgens jou bij zowel Tony als bij mij het geval zou zijn, dan is dit uiteraard een opvatting van jou. Vooral dat woordje 'extreem' legt daar nog even flink de nadruk op.

Ik vind jou in deze paar geweldige dagen, eigenlijk alleen maar extreem positief en realistisch overkomen. Je hebt me ook duidelijk gemaakt dat je zelf volledig in het plan blijft geloven en wat mij betreft prima. De tijd zal het leren.

'Uiteindelijk kom je terecht bij de informatie die resoneert bij jouw staat van bewustzijn.'
Gelukkig wel en ik ben er tevreden en blij mee.
 
Ben,

Jij komt hier na een hele lange tijd ineens weer terug. Allemaal leuk en prima!
Maar die hele discussie om TP is lang geleden al gevoerd. Er zullen vast punten tussen zitten waar mensen zich in vinden kunnen. Maar het neemt inmiddels obsessief de overhand net als de vorige keer.
TP lijkt voor jou idd een soort van religie. Er komt weer een hoop nano voorbij.
destijds volgde ik zelf het Q topic niet. Maar ik had de indruk dat jij je kon vinden in Q.
Nu doe je alles af alsof Q een heilige religie is. Je zou verder moeten kijken dan je neus lang is. Want voor jou is TP de heilige graal die voor ons inmiddels allang bij oud vuil is gedumpt!
Ook ik heb je filmpjes niet gekeken. Ik wil er niet aan beginnen. Hij kwam eerder al niet overtuigend over en die indruk heb ik nog steeds niet.
Ik begrijp niet goed wat je bedoeld met extreem. Maar TP begint wel weer extreme vormen aan te nemen hier. Het begint wederom obsessief te worden namelijk. Je wilt je toch zeker niet gedragen als een trol?
 
Wat doen jullie nou moeilijk.
Wij lezen hier al langer over Q en iedereen kan meelezen en er het zijne over denken. Niemand dwingt iemand om het te geloven ja of nee. Plus het hoeft helemaal niet gelezen te worden.
Was er niet ooit iemand die zei dat de aarde rond was?

Wat betreft TP exact hetzelfde. Als Mike het niet leest hoeft hij ook niet te reageren. Als hij het wel leest en het er niet mee eens is, so what. Geen welles=nietes spelletjes

Het feit dat iemand blijft geloven in iets en later gelijk blijkt te hebben vind ik bewonderenswaardig. Genoeg voorbeelden te vinden.

 
Romagi, Het is helemaal niet zo moeilijk om te constateren dat inmiddels het forum besmet begint te raken met TP. Het beperkt zich namelijk niet alleen tot dit topic. Maar ook terug in het Q topic. Hier is eerder al eens iets over gezegd.
Ik vind het jammer dat nu Ben terug is het vooral gaat om TP. Het lijkt eerder een verslaving. Sorry Ben, maar die indruk krijg ik. Hoe zie jij het zelf Ben? Denk je inmiddels ook niet dat je TP enigszins met een verslaving kan vergelijken?


 
Hoi Binc,
Er is de laatste tijd nogal wat gaande in de wereld en daarbij ook vaak verwarring alom.
Met mijn opgedane kennis herkende ik zaken waarover velen juist (nog) in verwarring, onzeker of zoekende over zijn.
Het leek mij daarom de moeite waard om eens te gaan pijlen hoe het betreft de kennis over deze materie er op deze forum inmiddels voor staat. Het komt namelijk in het algemeen ook steeds meer in het nieuws of ter sprake.
Voordat ik een post deed, ben ik eerst op deze forum even met bepaalde topics gaan meelezen en zag dat er enkele nieuwe personen aktief waren en die zo nu en dan het zelfs over nano of iets in die richting aan het posten waren. Niet dat ik alle kennis in huis heb over deze materie, maar ik constateerde wel dat men toch, al dan niet gedeeltelijk, onjuiste info hierover aan het plaatsen was.
Met een goede intentie heb ik toen toch besloten om een post te gaan doen hier. Deze was ook redelijk uitgebreid met daarbij ook toelichting waarom ik deze post plaatste. Alleen is hij dus toen niet doorgekomen en had even niet meer de lust om opnieuw te beginnen. Omdat in het verleden gewoon al mijn postings doorkwamen stond ik er even niet bij stil om hem vooraf te gaan kopiëren.

Dat jij het inmiddels obsessief weer de overhand vind nemen, is naar mijn idee waar jij en in het verleden ook Mike alleen moeite mee hadden.

Net als Mike, ben jij dus ook blijkbaar van mening dat Tony voor mij een soort van religie is. Voor mezelf weet ik dat dit niet zo is. Het klopt wel dat ik in het begin meer enthousiaster over Tony was, en dit was ook omdat deze materie voor mij toen ook vrij nieuw was. Nu volg ik hem inderdaad nog steeds, en haal uit zijn podcasts wat mij aanspreekt of waar ik me in kan vinden. Omdat er vaak ook veel documentatie bij toegevoegd wordt, kan ik me daarin ook zelf meer en beter in verdiepen. Van alleen maar klakkeloos aannemen en geloven is dus geen sprake.

Ik heb mezelf voor een korte kunnen vinden in het Q verhaal, maar begon er ook al vrij snel vraagtekens bij te zetten. Dit gebeurde ook deels mede door mijn opgedane kennis mbt onderwerpen die vaak in de podcasts van Tony ter sprake komen. Neemt niet weg dat ik het Q gebeuren nog steeds volgt.

'Nu doe je alles af alsof Q een heilige religie is.' Het volgende zei ik erover: 'Persoonlijk denk ik inderdaad dat het Q gebeuren op een soort van religie begint te lijken, dan zal ik ook zeker niet onder stoelen of banken steken.'

'Je zou verder moeten kijken dan je neus lang is. Want voor jou is TP de heilige graal die voor ons inmiddels allang bij oud vuil is gedumpt!'
Zijn jou woorden Binc en wie bedoel je verder met ons?

'Ook ik heb je filmpjes niet gekeken. Ik wil er niet aan beginnen. Hij kwam eerder al niet overtuigend over en die indruk heb ik nog steeds niet.'
Deze kan ik niet helemaal bevatten; je hebt nog steeds die indruk over iets dat je niet hebt bekeken en ook niet aan wil beginnen.

'Ik begrijp niet goed wat je bedoeld met extreem.'
Extreem is het woord dat Mike gebruikte in zijn zin naar Tony en hoe ik het las ook naar mij toe. Hij mag dat verder vinden ondanks dat hij het niet echt aangaf met voorbeelden. Hij volgt Tony ook naar eigen zeggen niet, maar aan de hand van misschien enkele fragmenten die hij wel heeft beluisterd, kon hij er al wel op deze manier over beoordelen.

'Maar TP begint wel weer extreme vormen aan te nemen hier. Het begint wederom obsessief te worden namelijk.'
Het is toch niet verplicht om deze topic te gaan volgen en je eraan te gaan storen, want zo komt het wel op mij over? Als jij voor deze materie geen belangstelling hebt, dan laat je het toch gewoon links liggen. Ik begrijp werkelijk deze hele ophef niet van je.

'Je wilt je toch zeker niet gedragen als een trol?'
Het 'troll'd' wel eens in mijn hoofd over wat er gaande is, maar ik voel me niet aangesproken als dat ik me zou gedragen als een troll.
Er worden hier op dit forum vele topics geopend, die je naar mijn idee kan gaan volgen bij interesse of mbt een onderwerp een discussie kan aangaan of een vraag kan stellen.

Voor personen die deze materie wel aanspreekt of je interesse wekt, heb ik dacht ik in het verleden al eens eerder gezegd, doe er je voordeel mee. Het zou misschien best wel eens handig kunnen zijn, met betrekking tot je huidige (gezondheids) situatie of wat betreft de toekomst nog in petto heeft.

Als fa(c)tsforum is dit naar mijn idee een topic die juist op dit moment enorm van belang zou kunnen zijn, we ziten inmiddels (extreem) te doen met deze materie en het is naar mijn idee nog koffiedik kijken of het ter gunste zal gaan keren of zijn voor de mensheid. Je kunt je hoofd in het zand gaan steken mbt deze materie, of gaan afwachten, maar verdwijnen gaat het naar mijn idee (zomaar) niet.


Hoi Romagie,
'Al die foute stoffen die we binnen krijgen kan nooit gezond zijn. Hoewel, dieren moeten er dan ook last van hebben'
Dieren hebben er ook last van, zo ook de gehele natuur.
Mocht je interesse hebben om een bepaalde eerder geplaatste podcast met engelse ondertiteling te willen bekijken, dan kan ik je daar eventueel een andere link (upload) van geven.




 
Er is de laatste tijd nogal wat gaande in de wereld en daarbij ook vaak verwarring alom.
Met mijn opgedane kennis herkende ik zaken waarover velen juist (nog) in verwarring, onzeker of zoekende over zijn.
Het leek mij daarom de moeite waard om eens te gaan pijlen hoe het betreft de kennis over deze materie er op deze forum inmiddels voor staat. Het komt namelijk in het algemeen ook steeds meer in het nieuws of ter sprake.

Kennis over wat? Nano? Corona? Ik denk dat er een hele hoop kennis is op dit forum. Welk nieuws? Welke zender van de velen? Welke kranten en verdere media praat je over?





Voordat ik een post deed, ben ik eerst op deze forum even met bepaalde topics gaan meelezen en zag dat er enkele nieuwe personen aktief waren en die zo nu en dan het zelfs over nano of iets in die richting aan het posten waren. Niet dat ik alle kennis in huis heb over deze materie, maar ik constateerde wel dat men toch, al dan niet gedeeltelijk, onjuiste info hierover aan het plaatsen was.
Met een goede intentie heb ik toen toch besloten om een post te gaan doen hier. Deze was ook redelijk uitgebreid met daarbij ook toelichting waarom ik deze post plaatste. Alleen is hij dus toen niet doorgekomen en had even niet meer de lust om opnieuw te beginnen. Omdat in het verleden gewoon al mijn postings doorkwamen stond ik er even niet bij stil om hem vooraf te gaan kopiëren.

hartstikke goed om mee te lezen! Op basis van wat constateerde je dat die info van nieuwe leden onjuist was? Heeft Tony dat gezegd? en wat Tony zegt is alleen juist? Ik geloof best dat je het met goede intenties deed. Dat heb ik lang geleden zelf ook over jou gezegd. Daar zal je mij verder niet over horen.





Dat jij het inmiddels obsessief weer de overhand vind nemen, is naar mijn idee waar jij en in het verleden ook Mike alleen moeite mee hadden.

Ik spreek voor mezelf dat dit idd destijds het geval was ja. Toen heb ik je ook meerdere suggesties gedaan om tot een oplossing of compromis te komen. Het is mijn probleem niet dat jij niet teruggekomen bent daarop. Na lange tijd ben je terug waar overigens niks mis mee is. Maar waarom negeer je die suggesties en ga je op oude voet verder waar men destijds op heeft gewezen?




Net als Mike, ben jij dus ook blijkbaar van mening dat Tony voor mij een soort van religie is. Voor mezelf weet ik dat dit niet zo is. Het klopt wel dat ik in het begin meer enthousiaster over Tony was, en dit was ook omdat deze materie voor mij toen ook vrij nieuw was. Nu volg ik hem inderdaad nog steeds, en haal uit zijn podcasts wat mij aanspreekt of waar ik me in kan vinden. Omdat er vaak ook veel documentatie bij toegevoegd wordt, kan ik me daarin ook zelf meer en beter in verdiepen. Van alleen maar klakkeloos aannemen en geloven is dus geen sprake.

Ja, die indruk krijg ik wel. Wil je zelf anders beweren dan als je alles van Tony wel aanneemt? De volgende vragen stelde ik je lang geleden. Heb jij moeite genomen je in Price te verdiepen? Heb jij zijn boeken gelezen? Tot op heden ben je daar niet op terug gekomen voorzover ik mezelf kan herinneren.




Ik heb mezelf voor een korte kunnen vinden in het Q verhaal, maar begon er ook al vrij snel vraagtekens bij te zetten. Dit gebeurde ook deels mede door mijn opgedane kennis mbt onderwerpen die vaak in de podcasts van Tony ter sprake komen. Neemt niet weg dat ik het Q gebeuren nog steeds volgt.


En daarom weer verder op de oude toer met info over TP in andere topics? Zoals in het Q topic?




Nu doe je alles af alsof Q een heilige religie is.’ Het volgende zei ik erover: ‘Persoonlijk denk ik inderdaad dat het Q gebeuren op een soort van religie begint te lijken, dan zal ik ook zeker niet onder stoelen of banken steken.’

‘Je zou verder moeten kijken dan je neus lang is. Want voor jou is TP de heilige graal die voor ons inmiddels allang bij oud vuil is gedumpt!’
Zijn jou woorden Binc en wie bedoel je verder met ons?

Waar baseer je op dat Q een religie is? Als dat voor jou op een religie begint te lijken is het dan je bedoeling om jou TP religie te promoten in het Q topic? Met ons bedoel ik de mensen die eerder in dit topic aangegeven hebben genoeg te hebben met het vol gooien van TP shows in andere topics.



‘Ook ik heb je filmpjes niet gekeken. Ik wil er niet aan beginnen. Hij kwam eerder al niet overtuigend over en die indruk heb ik nog steeds niet.’
Deze kan ik niet helemaal bevatten; je hebt nog steeds die indruk over iets dat je niet hebt bekeken en ook niet aan wil beginnen.

Moet dat te bevatten zijn na wat hier allemaal al gezegd is over TP en wat hij promoot? Wanneer ga jij terug komen op alle vragen die je zijn gesteld vlak voordat je weg ging?




‘Ik begrijp niet goed wat je bedoeld met extreem.’
Extreem is het woord dat Mike gebruikte in zijn zin naar Tony en hoe ik het las ook naar mij toe. Hij mag dat verder vinden ondanks dat hij het niet echt aangaf met voorbeelden. Hij volgt Tony ook naar eigen zeggen niet, maar aan de hand van misschien enkele fragmenten die hij wel heeft beluisterd, kon hij er al wel op deze manier over beoordelen.

Oke duidelijk. Hoe extreem ben jij met al die TP verering in verschillde topics?



‘Maar TP begint wel weer extreme vormen aan te nemen hier. Het begint wederom obsessief te worden namelijk.’
Het is toch niet verplicht om deze topic te gaan volgen en je eraan te gaan storen, want zo komt het wel op mij over? Als jij voor deze materie geen belangstelling hebt, dan laat je het toch gewoon links liggen. Ik begrijp werkelijk deze hele ophef niet van je.

Zie eerdere berichten hierover. Een grammafoonplaat begint ook eentonig te worden.




‘Je wilt je toch zeker niet gedragen als een trol?’
Het ‘troll’d’ wel eens in mijn hoofd over wat er gaande is, maar ik voel me niet aangesproken als dat ik me zou gedragen als een troll.
Er worden hier op dit forum vele topics geopend, die je naar mijn idee kan gaan volgen bij interesse of mbt een onderwerp een discussie kan aangaan of een vraag kan stellen.

Ja dat klopt. Kan je TP in die topics dan achterwege laten?




Voor personen die deze materie wel aanspreekt of je interesse wekt, heb ik dacht ik in het verleden al eens eerder gezegd, doe er je voordeel mee. Het zou misschien best wel eens handig kunnen zijn, met betrekking tot je huidige (gezondheids) situatie of wat betreft de toekomst nog in petto heeft.

ieder zijn geloof zou ik zo zeggen. Wat vind je van WAPF? Wist je dat dit een Weston Price forum is, welke nu bijna weer omgedoopt word tot een TP forum?




Als fa(c)tsforum is dit naar mijn idee een topic die juist op dit moment enorm van belang zou kunnen zijn, we ziten inmiddels (extreem) te doen met deze materie en het is naar mijn idee nog koffiedik kijken of het ter gunste zal gaan keren of zijn voor de mensheid. Je kunt je hoofd in het zand gaan steken mbt deze materie, of gaan afwachten, maar verdwijnen gaat het naar mijn idee (zomaar) niet.

Dit is mijn forum niet. En ik heb het niet voor het zeggen. Dus hou ik mezelf in. Maar als dat ten gunste keren gestoeld is op de beweringen van TP in elk topic, wie steekt hier dan zijn kop in het zand?



Binc:
Hoe zie jij het zelf Ben?

Niet

Zou dit te maken kunnen hebben met de controle niet willen verliezen?
 
"Besmet raken met TP" ??

Er zijn hier in de loop der jaren onderwerpen behandeld die door extreem hoge aantallen mensen zijn gelezen en waar op is gereageerd.
Nooit een probleem geweest.
We moeten wel eerlijk blijven.
Zelf zoek ik - voor mijn eigen probleem - juist naar info die dieper op de materie ingaat.
In dit geval dus LAR syndroom en waarom mensen allemaal stoelgangklachten hebben EN diaree. en darmspoelingen doen of een implantaat in de rug nemen.
Ziekenhuizen vertellen allemaal hetzelfde, en dus uiteindelijk NIETS.
Als voorbeeld een oud artikel over een ander onderwerp.

http://www.menssana.nu/pages/nl/publicaties/ziektebeelden/exocriene-pancreas-insufficientie-epi.php
 
Dat klopt Romagi. Idd moeten we eerlijk blijven. Als je dan weer in verschillende topics leest over nano waar TP heel erg mee bezig is, niet terug gekomen word op eerdere vragen of opmerkingen, werkt die eerlijkheid maar 1 kant op.
Vind jij dat onder de noemer eerlijk blijven passen?
 
Tja, mensen hebben misschien geen tijd om weer te antwoorden. Of er zijn een paar dagen voorbij met weer ZOveel nieuwe info dat men niet meer weet dat er ergens nog geantwoord moest worden.
Ik wil in ieder geval alles lezen en dat lukt al niet eens. Voor mijn eigen gezondheid heb ik naast deze website ook nog veel info te lezen. Als mensen - wie dan ook - niet willen reageren, nou, jammer dan. Het is geen verplichting.


 
Dat is niet wat ik bedoel. Wat ik wel bedoel is dat Ben de laatste keer dat ie hier was een heel verhaal neer gezet had voordat hij onlangs weer terug kwam. Vragen zijn nooit beantwoord die toen gesteld zijn.
Er is niet op terug gekomen. Het was Tony voor en Tony na. Het draaide alleen om Tony. Er waren mensen die zich eraan irriteerde. En nu gaat het op dezelfde manier verder. Vind jij het eerlijk om hier dingen een ander te verwijten en na lange tijd weer terug komen en op dezelfde manier verder gaan? De laatste keer verweet Ben mij niet op 1 lijn te zitten. Is dat de bedoeling dan? Ik heb niks tegen Ben zelf, maar Tony mag een hoge boom in wat mij betreft.

Uiteraard begrijp ik dat het niet mogelijk is om op sommige berichten terug te komen. Er word heel veel geplaatst. Dat ervaar ik ook dat dit niet goed lukt. Maar dit is een andere situatie.

Idd, ik lees het niet meer en ook die Tony shows hoef ik niet te luisteren om redenen die ik eerder al genoemd heb. Er zal vast ergens een kern van waarheid in zitten zoals bij meerderen.
Maar dit komt over als een religie. Een soort van bevestiging zoeken buiten jezelf. En daarmee kan je jezelf moeilijkheden op de hals halen. Er is namelijk een verschil in ergens in geloven of vastklampen.

Degenen die dit onderwerp wel boeit en er iets mee kan moet dat uiteraard zelf weten.
 
Hoi Ben

Ik ben een paar jaar geleden ook op Tony's kanaal terechtgekomen en daarna weer vergeten.

Tijdens deze corona gedoe en de 5g ben ik er weer op gestuit via het kanaal van Aroy Mak.

Ik kan me wel vinden in bepaalde zaken die Tony aanhaalt.

Zou je het goed vinden om te mailen? Zit toch met veel vragen nog...
 
fuckmindfss
What am i looking at here?

Bryanp396
It was a nano assembly pocket that was dislodges from the digestive tract with my detox methods. It is what the nano grows in us until it is diagnosed as a cyst or a tumor and at some stage the toxicity of the stagnated mass, gets called Cancer. FYI...In 20112 I found the nano tech particulates at the core of 17 different cancer via the biopsy pictures that all show the nano carbon and other nano materials in the cancer tumors.

https://www.minds.com/newsfeed/1118541972659970048
 
Video's van Bryan die samen met Tony veel onderzoek heeft gedaan.

https://www.minds.com/newsfeed/1127144595039256576

https://www.minds.com/newsfeed/1127149252837310464
 
Physicochemical characteristics of nanomaterials

https://www.docdroid.net/6uCQYlZ/physicochemical-characteristics-of-nanomaterials-pdf

51:35 - 55:30

https://independz.podbean.com/e/tonys-show-07072020/

 
Tony P - The FAKERY of the CENTURY

http://m.uploadedit.com/busd/1594368306253.pdf

00:00 - 09:45

13:45 - 25:00

28:10 - 36:00

https://independz.podbean.com/e/tonys-show-07102020-1594373278/
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.308
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan