Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heel triest dit. Ik was onlangs in gesprek geraakt met een moslima die gedwongen een hoofddoek draagt. Afdoen heeft serieuze ernstige gevolgen voor haar. Ze hoopt dat er ooit een hoofddoek verbod komt in de hele EU zodat zij eindelijk vrij kan zijn, hoewel ze er weinig vertrouwen in heeft dat dit werkelijk ook gaat gebeuren. Ze heeft ook gestemd op FvD.
Ik kan me slecht voorstellen dat dat allemaal vrijwillig gaat, ik vrees voornamelijk druk van andere vrouwen. Zo zijn zeHeel triest dit. Ik was onlangs in gesprek geraakt met een moslima die gedwongen een hoofddoek draagt. Afdoen heeft serieuze ernstige gevolgen voor haar. Ze hoopt dat er ooit een hoofddoek verbod komt in de hele EU zodat zij eindelijk vrij kan zijn, hoewel ze er weinig vertrouwen in heeft dat dit werkelijk ook gaat gebeuren. Ze heeft ook gestemd op FvD.
Die sluier is volgens haar een onderschat probleem, precies dus wat hierboven op de afbeelding goed is weergegeven.
Klopt als een bus volgens deze dame! De vrouwen zijn vreselijk veroordelend in haar gemeenschap, zonder doek op je hoofd ben je een slechte vrouw en weet ik veel wat nog allemaal meer.. tja vrouwen hè zijn altijd met elkaar bezigIk kan me slecht voorstellen dat dat allemaal vrijwillig gaat, ik vrees voornamelijk druk van andere vrouwen. Zo zijn ze![]()
Hive mind.Nou
Klopt als een bus volgens deze dame! De vrouwen zijn vreselijk veroordelend in haar gemeenschap, zonder doek op je hoofd ben je een slechte vrouw en weet ik veel wat nog allemaal meer.. tja vrouwen hè zijn altijd met elkaar bezig![]()

Mooi gedicht, Assie, zeer waar en zeer herkenbaar. Wie heeft dit geschreven?Sterke mensen
zijn op hun levenspad
vaak afgewezen,
genegeerd of verraden
juist hun authenticiteit
werd niet begrepen
hun vrije geest afgekeurd
hun openheid gebruikt
ondanks de pijn
gaven ze niet op
bekrachtigde het hen juist
in hun missie
zij verwerkten hun leed,
zetten het om in wijsheid
pasten ervoor
hun groei te belemmeren
als het nodig is
laten ze anderen vrij,
hoeveel pijn
het hen ook doet
de deur
houden ze op een kier,
ruimte gevend
terug te kunnen keren
en nooit zullen zij
zichzelf afwijzen
om dat wat anderen
nog niet konden ontvangenBekijk bijlage 14685
Hoi Mike ik vond hem in telegram weet niet wie dit gedicht geschreven heeft maar het is idd erg herkenbaar ..Mooi gedicht, Assie, zeer waar en zeer herkenbaar. Wie heeft dit geschreven?
Mike