The Great Awakening

Klopt dat denk ik ook, mensen die de prik hebben genomen voelen zich echt bedonderd. Sommigen die ik ken hebben de 1e genomen en willen de 2e niet meer!

ik zie wel degelijk mensen nu wakker worden, letterlijk smste net een familielid( tot voor kort niet wakker): wat een leugens ! Code oranje in portugal wat een nep gedoe allemaal! Er is hier niks aan de hand!

de mensen die het nu nog niet zien, zijn echt de 3 a 4% die verloren zullen zijn. Je MOET het gewoonweg nu gaan zien of anders: lost forever! En ja ik zag vandaag in de Action toch best behoorlijk wat mensen met mondkap en ook op straat, hoe dan???

Ik heb vooral slapers om mij heen.
Een collega vorige week: "Mijn zoon (20 jaar) heeft twee weken geleden Janssen gehad. Dan kan er echt helemaal niks meer fout gaan."

Iemand anders gisteren: "Iedereen in het gezin is vandaag getest. Uitslag: positief - negatief 1 - 4. De positief geteste heeft helemaal nergens last van.....".
 
Laatst bewerkt:
Klopt dat denk ik ook, mensen die de prik hebben genomen voelen zich echt bedonderd. Sommigen die ik ken hebben de 1e genomen en willen de 2e niet meer!

ik zie wel degelijk mensen nu wakker worden, letterlijk smste net een familielid( tot voor kort niet wakker): wat een leugens ! Code oranje in portugal wat een nep gedoe allemaal! Er is hier niks aan de hand!

de mensen die het nu nog niet zien, zijn echt de 3 a 4% die verloren zullen zijn. Je MOET het gewoonweg nu gaan zien of anders: lost forever! En ja ik zag vandaag in de Action toch best behoorlijk wat mensen met mondkap en ook op straat, hoe dan???
3 of 4 procent? Dat percentage ´lost forever´ ligt -vrees ik- wel wat hoger.
 
Ik denk dat er op zo'n moment niet met deze mensen te spreken valt. Ze hebben al de gehele tijd onlogisch gereageerd en dat zullen ze dan ook verder doen. Ik denk dat ze zullen inzien dat ze bedonderd zijn, maar dit niet willen toegeven. Hun woede zal tegen ons gericht zijn omdat ze ons ervoor verantwoordelijk zullen maken voor de ellende waarin wij dan zitten. Het zal nog zwaar worden, maar het is het begin van het einde van het verhaal.

Dorothé
We zullen zien hoe ze reageren als ze het door beginnen te krijgen. Begin van het einde is in ieder geval hoopvol!
 
Klopt dat denk ik ook, mensen die de prik hebben genomen voelen zich echt bedonderd. Sommigen die ik ken hebben de 1e genomen en willen de 2e niet meer!

ik zie wel degelijk mensen nu wakker worden, letterlijk smste net een familielid( tot voor kort niet wakker): wat een leugens ! Code oranje in portugal wat een nep gedoe allemaal! Er is hier niks aan de hand!

de mensen die het nu nog niet zien, zijn echt de 3 a 4% die verloren zullen zijn. Je MOET het gewoonweg nu gaan zien of anders: lost forever! En ja ik zag vandaag in de Action toch best behoorlijk wat mensen met mondkap en ook op straat, hoe dan???
delta angst???
 
Dit is Ilona van Ware Kracht. Ken haar niet en intenties zijn goed denk ik.
Ze vertelt wat over de wateroverlast en Gene Decode
 
Ik neem aan dat je een artikel wil delen? Nu verwijs je naar de homepage van Natural News.

Natural News heeft altijd de bovenste artikelen als nieuwste .
(links geplaatst) maar er staat dan zoveel meer nog dat het allemaal interessant is. Kunnen we kiezen, we hebben toch niets te doen.
 
Dit is Ilona van Ware Kracht. Ken haar niet en intenties zijn goed denk ik.
Ze vertelt wat over de wateroverlast en Gene Decode

Per definitie satanisme, dat lijkt altijd goed maar komt altijd fout uit, haar intenties kunnen goed zijn maar dat helpt niet zit dus altijd een duistere kant aan.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan