The Great Awakening

Sitzung 57: "Unter Druck"


18.06. ab ca. 11:00 Uhr!
Der aktuelle Streaming-Link ist stets auch auf www.corona-ausschuss.de abrufbar.

➥ Hier geht's direkt zum Stream

(:

▫️Ergebnisse des NL Corona-Ausschusses BPOC
▫️Bericht über österreichischen Antrag auf Normenkontrolle
▫️Der Druck auf Ärzte durch Patienten, Politik und Industrie
▫️Zweifelhafte Impfappelle an Flüchtlinge
▫️Individuelle Impfentscheidungen vor und in Zeiten von Corona
▫️Zusammenfassung der aktuellen AFLDS-Prozessbemühungen

RA Dr. Reiner Fuellmich, hier geht's zum Kanal:
@ReinerFuellmich
Mehr Infos unter:
fuellmich.com/newsletter

Ik heb het zwart gedrukt: Ergebnisse des NL Corona-Ausschusses BPOC

Dorothé
 
Volgens het WEF dalen de vruchtbaarheidscijfers door Covid en verstedelijking.

Dat is natuurlijk flauwekul, want de oorzaken zijn feminisme, vaccins en gentherapie.

Verder deelt het WEF een artikel over baby's buiten de baarmoeder te creëren, synthetische baby's dus.

Niks gaat ze te ver. Wij, het volk moeten de grens trekken.
 
buiten de baarmoeder? Feitelijk gebeurt dit al. Men neemt eitjes weg van de vouw en doet er sperma bij van de man in een petri schaaltje.
Na een tijdje worden die bevruchte eitjes teruggeplaatst bij de vrouw.
 
buiten de baarmoeder? Feitelijk gebeurt dit al. Men neemt eitjes weg van de vouw en doet er sperma bij van de man in een petri schaaltje.
Na een tijdje worden die bevruchte eitjes teruggeplaatst bij de vrouw.
Het IVF wat jij bedoelt, is anders dan wat dit artikel ten berde brengt: 'All these studies are motivated by biomedical questions and needs, from trying to understand the early stages of human development (and what can go wrong, for example, leading up to miscarriages) to trying to grow human organs for transplants within livestock animals. Yet they are also blurring boundaries: between natural and artificial, tissue culture and actual conception, humans and other species. We are, in the words of academic Susan Merrill Squier, “replotting the human”—and, so far, with no moral framework to guide us.'
 
4-6% lost forever = Mark of the Beast. Ik heb een video gezien op Instagram via mijn vriendin, zij liet mij deze zien. Ze is nu de deur uit, maar ik zal proberen om deze hier op het forum te plaatsen. Het komt er op neer dat mensen die dit 'vaccin' hebben laten plaatsen nu zelf een chimera aan het worden zijn (Days of Noah), in de Griekse mythologie omschreven als een vuurspuwend monster met een leeuwenkop, een geitenlijf en een slangenstaart. In de Bijbel kennen we het vuurspuwende zeemonster genaamd Leviathan, algemeen aangenomen als een van de vele verschijnselen van Satan.

Het filmpje is zo interessant omdat het precies dezelfde koppelingen maakt van het geknutsel met DNA in de Days of Noah naar de huidige tijd, overigens een voorbode voor The Second Coming of Christ. Nog niet eerder hoorde ik iemand een soortgelijke interpretatie verkondigen van de geschiedenis en de voorspellingen in de Bijbel. En let wel, de spreker in het filmpje heeft een gedegen bijbelkennis! Ik ga mijn best doen om zsm dit filmpje hier te plaatsen.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Ga 'm zeker bekijken! In deze context is Marcel Messing ook weer interessant met zijn verregaande kennis. Zie hier de recente podcast met Jorn Luka
 
Ga 'm zeker bekijken! In deze context is Marcel Messing ook weer interessant met zijn verregaande kennis. Zie hier de recente podcast met Jorn Luka
Heeft Messing het ook over de Days if Noah in dit interview? Ik vind deze man nl. zo saai praten dat ik een afweging moet maken of ik hier wel voor wil gaan zitten. Nog beter, graag de rechtstreekse tijdcode in het filmpje wanneer hij hierover begint.

Mike
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.738
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan