The Great Awakening

Voor wie niet goed kon volgen wat die kerel (wie is die man? - ik wil het weten!) zegt in die Instagram-video:

Hij gaat terug naar de Dagen van Noach en zegt exact hetzelfde als ik: ook toen werd Gods creatie bespot en vervormd door Satan d.m.v. geknoei met DNA. De mensheid was toen evengoed bevangen door zwarte magie en stond toe dat Het Kwaad om zich heen kon grijpen. Het werd uiteindelijk zo erg dat er nauwelijks nog intacte exemplaren van mensen, dieren en planten over waren. De enige die nog puur was en zijn geloof in God nooit verloor was Noach en daarom kreeg hij als taak om een Ark te bouwen en daarin alle nog intacte mensen, dieren en planten in te laden. Daarna liet God de aarde onderlopen middels een gigantische vloedgolf, er was niets meer aan te redden (lost forever). God is a badass who practices tough love.

De kruisingen met DNA die plaatsvonden in de dagen van Noach worden in het Grieks chimera's genoemd en in de Griekse mythologie zien we een beeld van een geitenlijf (interessant) met een leeuwenkop en een slangenstaart (ook interessant). Het gaat dus om onnatuurlijke vermenging van DNA, waardoor er geen weg meer terug is (lost forever). De spreker gaat kijken bij de patenten van Moderna en ziet daar 'chimera protein' staan. Ook ziet hij dat ze van plan zijn een complete 'library' (archief) aan te leggen van chimera-eiwitten. De Duivel is zijn oude truukje opnieuw aan het opvoeren en weer staat de mensheid erbij en kijkt ernaar, net als in de Dagen van Noach. Sterker nog, deze keer laten ze zich VRIJWILLIG omvormen tot chimera's! (4-6% lost forever)

Een andere techniek die hij nog noemt is CRISPR. Dit is een 'revolutionaire' techniek die ons verkocht wordt als verjonging, of anti-veroudering. Je hebt er misschien al van gehoord: aan het uiteinde van het DNA bevinden zich telomeren. De lengte van deze telomeren bepaalt hoe oud wij kunnen worden en misschien nog veel belangrijker, hoe gezond wij oud kunnen worden. Door deze telomeren te VERVANGEN (door wat precies?) zouden wij onze gezondheid en langlevendheid aanzienlijk kunnen verbeteren. De volgende gedachte kwam meteen bij mij op: een uiteinde is een STAART - slangenstaart, Lucifer in de Hof van Eden met de belofte van eeuwig leven? Ook via CRISPR maken ze ons tot chimera's. De spreker noemt dit terecht een ABOMINATION, een gruwel. Hij gaat nog verder: de Mark of the Beast gebeurt op DNA-niveau! Vandaar 4-6% lost forever: zij die de Mark of the Beast dragen zijn voorgoed verloren. Let wel, dat zijn alleen de mensen die hiervoor hebben gekozen op basis van VRIJE WIL, niet de wilsonbekwamen.

Dit Duivelse plan schijnt volledig te zijn beschreven in de twee verboden boeken van de Bijbel, het Boek van Jasher en het Boek van Enoch. Geen toeval dat deze geen onderdeel uitmaken van de Bijbel. In 325 A.D. is hiertoe besloten tijdens de Raad van Nicea door de Romeinen. Je weet wel, diezelfde Romeinen die christenen eerst voor de leeuwen gooiden, Rome platbrandden en christenen hiervan de schuld gaven, maar toen ineens het christendom omarmden als officiele religie, met het satanische Vaticaan tot gevolg, het nieuwe Babylon.

Heel interessant om allemaal nog uit te diepen en ik moedig iedereen aan om dit samen met mij te doen. Snappen jullie waarom ik zo onder de indruk ben van deze spreker? Ik beschouw mezelf absoluut niet als bijbelvast, maar de spreker is dit wel en hij komt tot exact dezelfde interpretaties en conclusies als ik. Ik heb recentelijk emailverkeer gehad met een christen die vond dat mijn interpretaties van bijbelteksten op z'n zachtst gezegd 'ongebruikelijk' zijn. Ja, dank je de koekoek, hedendaagse 'christenen' zijn absolute PUSSIES, want ook de kerk is volledig gefeminiseerd met hun regenboogvlaggen (laatst zag ik hier op de St. Stevenskerk in Nijmegen zelfs de EU-vlag!). Gistermiddag liep ik door de stad en zag een groep christenen gratis Bijbels uitdelen en in gesprek gaan met winkelend publiek. Ik bleef even staan luisteren en hoorde een jongeman vertellen dat corona ook reeds voorspeld is in de Bijbel. Hij kwam niet verder dan het herkauwen van het officiele overheidsnarratief, maar dan vanuit een Bijbels perspectief! Daar gaan we de oorlog niet mee winnen, de Bijbel is een OORLOGSHANDBOEK.

Mike
Dank voor de vertaling. Jij.zegt steeds 4 -6 % lost forceer, maar Ik denk dat er wel meer mensen gevaccineerd zijn/worden als die 6%
 
Dank voor de vertaling. Jij.zegt steeds 4 -6 % lost forceer, maar Ik denk dat er wel meer mensen gevaccineerd zijn/worden als die 6%
Dat gevoel heb ik dus ook constant. In mijn directe omgeving zal het eerder een aantal procent zijn die óngevactineerd zal overblijven. Maar als je wereldwijd bekijkt zou het wel eens anders kunnen zijn. Maar van de West-Europeanen en mensen in de US (en Canada) en de UK zal het grootste deel gevaccineerd zijn binnen afzienbare tijd. Geen idee wat de situatie is in 'derde wereldlanden', ik denk dat het daar veel minder snel gaat. Wellicht hebben deze 'eenvoudige mensen' wat meer gezond verstand? Echt geen idee.

Arie
 
Vroeger vond ik professioneel voetbal fantastisch om te volgen. Tegenwoordig, als ik mensen hoor praten over de EK wedstrijden, denk ik maar 1 ding:

d2262a84bf25c7313352df88ae877a44.jpg

Uiteraard zitten er ook tussen topsporters mensen die weten hoe het zit. Laten we hopen dat zij meer van zich laten horen. Naar God en de bijbel luisteren de meesten toch niet.

Laatst Weghorst van het NL elftal die duidelijk aangaf geen injectie te willen. Hier Ronaldo die een duidelijk statement afgeeft:

20210620_122727.jpg

Arie
 
Laatst bewerkt:
De eerste centrale bank ter wereld werd in 1609 in Amsterdam opgericht.
 
Ik houd het nog geen minuut vol met die Messing! Ik hoor nu dat hij het is die zich heeft laten ringeloren door die Luciferiaanse gnostiek. Jammer dan, next!

Mike

Ben benieuwd wat je hiermee bedoelt...

Lucifer wordt m.i. ten onrechte als synoniem gebruikt voor de (gemanifesteerde) duivel. De pure luciferiaanse energie is volgens mij de levenswil, het libido, de zuivere creatiedrift. Lucifera (a.k.a. Hekate, Diana, ...) wordt ook wel de "draagster van het licht" genoemd
 
Laatst bewerkt:
In het verleden (2014-2016) reeds veel over geschreven, hier een soort korte samenvatting (hoop ik):

Lucifer = Lichtbrenger = Prometheus. Lucifer vermomde zich als slang in de Hof van Eden en verleidde Eva, een VROUW (komen we zo nog op terug), tot het eten van de Verboden Vrucht. Lucifer copuleerde ook met Eva en zo is de eerste satanische bloedlijn ontstaan, die van de Kanaanieten met hun god Moloch aan wie ze kinderoffers brachten.

Lucifer is ook de Morning Star, oftewel Venus. Mars wordt algemeen gezien als mannelijke oorlogsplaneet, Venus als vrouwelijke planeet. Lucifer is dus vrouwelijk, dus je zit goed met je vergelijking met heidense maangodinnen als Diane en Hekate, aangezien de maan weer vrouwelijk is (maan-struatie) en de zon mannelijk. De Luciferiaanse energie is dus VROUWELIJK.

Jouw opmerking over Lucifer als lichtdrager (denk ook aan Prometheus met zijn/haar toorts) is eveneens correct. De maan kan zelf geen licht geven, ze kan enkel het licht van de zon weerkaatsen (dragen), net zo goed als een vrouw geen kind kan verwekken maar wel kan dragen. En wist je dat het sperma van de man een zichtbare lichtkroon (corona) heeft en de Latijnse naam 'aura seminalis' draagt, verwijzend naar een aura of aureool? De deceptie is dus om het vrouwelijke voor te stellen als lichtbrengend, terwijl zij enkel het mannelijke licht kan dragen, de vrouw is geen schepper maar de man wel!

Boven Lucifer staat Sofia, eveneens een vrouw. Sofia betekent: kennis/leer. Ik moet echter de eerste briljante vrouwelijke wetenschapper of filosoof nog zien. Je zou (ten onrechte) kunnen aanvoeren dat vrouwen in het verleden door 'mannelijke onderdrukking' geen kansen kregen, maar dat is iig vandaag de dag zeer zeker niet het geval. Waar zijn ze nou, die grote vrouwelijke denkers? Er lopen zeker slimme vrouwen rond, maar niet van het kaliber van een Plato, Socrates, Schopenhauer of Nietzsche. Waar vrouwen wel goed in zijn, is verleiding, misleiding, manipulatie en bedrog. Lucifer wist Adam en Eva te verleiden tot het vroegtijdig verlaten van het Paradijs met de valse belofte van kennis over het eeuwige leven, iets wat we sindsdien, zo'n 6000 jaar later, nog steeds niet hebben bereikt.

Sofia en Lucifer zijn dus valse profeten, vrouwelijke verleiders en misleiders. Ze hebben geen intelligente scheppingskracht. Vandaar dat zo wordt ingezet op AI, Artificial Intelligence (kunstmatige intelligentie), een onbezielde en technologische vorm van 'intellligentie'. Is het toeval dat de eerste menselijke AI-robot, gecreeerd door Hanson Robotics, een vrouw genaamd Sophia is, die zelfs officieel tot inwoner van Saudi-Arabie is verklaard? Over het Huis van Saud kan ik ook nog pagina's vol schrijven, maar dit wordt nu al te lang, zie ik. Niet voor niets was het eerste buitenlandse bezoek van Trump aan Saudi-Arabie en vond er kort daarna een wisseling van de wacht plaats in de machtsstructuur.

Ik wil dit verhaal zo kort mogelijk houden. Jouw verwijzing van Lucifer als symbool voor 'zuivere creatiedrift' wordt ten dele ondersteund door de Bijbel. Lees dit stuk, waarin staat dat voorafgaand aan de val van Lucifer hij/zij verantwoordelijk was voor muziek in het Koninkrijk Gods, waar hij/zij later samen met 1/3e van alle engelen is uitgestoten vanwege verregaande rebellie jegens God - een echte valsspeler dus:


Lucifer en Satan worden hier met elkaar vereenzelvigd. Dat komt omdat de naam Lucifer helemaal niet voorkomt in de Bijbel, maar Satan wel. Ik zie Satan echter als de aardse incarnatie van Lucifer en Lucifer als de overkoepelende vierdimensionele energie die Satan aanstuurt, met Sofia als oppergodin en dus weer boven Lucifer en Satan. Ik wil best een keer nader ingaan op deze hierarchische veronderstelling mijnerzijds, maar voor nu laat ik het hierbij omwille van de lengte van deze post. De duivel is een vrouw en je hoeft maar regelmatig omgang te hebben met vrouwen om te zien hoe vatbaar ze zijn voor bad boys en valse profeten en ook voor rebellie tegen God en mannen.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Ik moet de video nog afkijken, maar ik lees net deze post en startte kort daarna onderstaande video van Hulse. 'Toevallig' heeft hij het rond minuut 4 ook over de vergelijking van mannen als zon en vrouwen als maan!



Arie
 
Duistere tijden. Niets behalve een combinatie van verzet tegen de heersende macht en vertrouwen en geloof in God gaan je redden. Scott Kesterson uit ook de nodige kritiek op de moderne, westerse kerk en heeft hier duidelijk niets mee! Met God en de bijbel des te meer. Wees voorbereid op zware tijden waarin de druk om de injectie te nemen zal toenemen. Don't take the easy way out, it will lead to destruction! For it is the narrow gate that will lead to life.

Dit is een spirituele oorlog om de ziel.

I'm listening to BardsFM | Peace Be Still - 20210621 on Podbean, check it out! https://www.podbean.com/ea/pb-w7d6t-106d121

Arie
 
Laatst bewerkt:
In het verleden (2014-2016) reeds veel over geschreven, hier een soort korte samenvatting (hoop ik):

Lucifer = Lichtbrenger = Prometheus. Lucifer vermomde zich als slang in de Hof van Eden en verleidde Eva, een VROUW (komen we zo nog op terug), tot het eten van de Verboden Vrucht. Lucifer copuleerde ook met Eva en zo is de eerste satanische bloedlijn ontstaan, die van de Kanaanieten met hun god Moloch aan wie ze kinderoffers brachten.

Lucifer is ook de Morning Star, oftewel Venus. Mars wordt algemeen gezien als mannelijke oorlogsplaneet, Venus als vrouwelijke planeet. Lucifer is dus vrouwelijk, dus je zit goed met je vergelijking met heidense maangodinnen als Diane en Hekate, aangezien de maan weer vrouwelijk is (maan-struatie) en de zon mannelijk. De Luciferiaanse energie is dus VROUWELIJK.

Jouw opmerking over Lucifer als lichtdrager (denk ook aan Prometheus met zijn/haar toorts) is eveneens correct. De maan kan zelf geen licht geven, ze kan enkel het licht van de zon weerkaatsen (dragen), net zo goed als een vrouw geen kind kan verwekken maar wel kan dragen. En wist je dat het sperma van de man een zichtbare lichtkroon (corona) heeft en de Latijnse naam 'aura seminalis' draagt, verwijzend naar een aura of aureool? De deceptie is dus om het vrouwelijke voor te stellen als lichtbrengend, terwijl zij enkel het mannelijke licht kan dragen, de vrouw is geen schepper maar de man wel!

Boven Lucifer staat Sofia, eveneens een vrouw. Sofia betekent: kennis/leer. Ik moet echter de eerste briljante vrouwelijke wetenschapper of filosoof nog zien. Je zou (ten onrechte) kunnen aanvoeren dat vrouwen in het verleden door 'mannelijke onderdrukking' geen kansen kregen, maar dat is iig vandaag de dag zeer zeker niet het geval. Waar zijn ze nou, die grote vrouwelijke denkers? Er lopen zeker slimme vrouwen rond, maar niet van het kaliber van een Plato, Socrates, Schopenhauer of Nietzsche. Waar vrouwen wel goed in zijn, is verleiding, misleiding, manipulatie en bedrog. Lucifer wist Adam en Eva te verleiden tot het vroegtijdig verlaten van het Paradijs met de valse belofte van kennis over het eeuwige leven, iets wat we sindsdien, zo'n 6000 jaar later, nog steeds niet hebben bereikt.

Sofia en Lucifer zijn dus valse profeten, vrouwelijke verleiders en misleiders. Ze hebben geen intelligente scheppingskracht. Vandaar dat zo wordt ingezet op AI, Artificial Intelligence (kunstmatige intelligentie), een onbezielde en technologische vorm van 'intellligentie'. Is het toeval dat de eerste menselijke AI-robot, gecreeerd door Hanson Robotics, een vrouw genaamd Sophia is, die zelfs officieel tot inwoner van Saudi-Arabie is verklaard? Over het Huis van Saud kan ik ook nog pagina's vol schrijven, maar dit wordt nu al te lang, zie ik. Niet voor niets was het eerste buitenlandse bezoek van Trump aan Saudi-Arabie en vond er kort daarna een wisseling van de wacht plaats in de machtsstructuur.

Ik wil dit verhaal zo kort mogelijk houden. Jouw verwijzing van Lucifer als symbool voor 'zuivere creatiedrift' wordt ten dele ondersteund door de Bijbel. Lees dit stuk, waarin staat dat voorafgaand aan de val van Lucifer hij/zij verantwoordelijk was voor muziek in het Koninkrijk Gods, waar hij/zij later samen met 1/3e van alle engelen is uitgestoten vanwege verregaande rebellie jegens God - een echte valsspeler dus:


Lucifer en Satan worden hier met elkaar vereenzelvigd. Dat komt omdat de naam Lucifer helemaal niet voorkomt in de Bijbel, maar Satan wel. Ik zie Satan echter als de aardse incarnatie van Lucifer en Lucifer als de overkoepelende vierdimensionele energie die Satan aanstuurt, met Sofia als oppergodin en dus weer boven Lucifer en Satan. Ik wil best een keer nader ingaan op deze hierarchische veronderstelling mijnerzijds, maar voor nu laat ik het hierbij omwille van de lengte van deze post. De duivel is een vrouw en je hoeft maar regelmatig omgang te hebben met vrouwen om te zien hoe vatbaar ze zijn voor bad boys en valse profeten en ook voor rebellie tegen God en mannen.

Mike
Oh dit vind ik wel interessant, mocht je eens wat tijd hebben lees ik hier graag meer over!

Dank weer Mike voor de kennis die je doorgeeft.
 
In het verleden (2014-2016) reeds veel over geschreven, hier een soort korte samenvatting (hoop ik):

Lucifer = Lichtbrenger = Prometheus. Lucifer vermomde zich als slang in de Hof van Eden en verleidde Eva, een VROUW (komen we zo nog op terug), tot het eten van de Verboden Vrucht. Lucifer copuleerde ook met Eva en zo is de eerste satanische bloedlijn ontstaan, die van de Kanaanieten met hun god Moloch aan wie ze kinderoffers brachten.

Lucifer is ook de Morning Star, oftewel Venus. Mars wordt algemeen gezien als mannelijke oorlogsplaneet, Venus als vrouwelijke planeet. Lucifer is dus vrouwelijk, dus je zit goed met je vergelijking met heidense maangodinnen als Diane en Hekate, aangezien de maan weer vrouwelijk is (maan-struatie) en de zon mannelijk. De Luciferiaanse energie is dus VROUWELIJK.

Jouw opmerking over Lucifer als lichtdrager (denk ook aan Prometheus met zijn/haar toorts) is eveneens correct. De maan kan zelf geen licht geven, ze kan enkel het licht van de zon weerkaatsen (dragen), net zo goed als een vrouw geen kind kan verwekken maar wel kan dragen. En wist je dat het sperma van de man een zichtbare lichtkroon (corona) heeft en de Latijnse naam 'aura seminalis' draagt, verwijzend naar een aura of aureool? De deceptie is dus om het vrouwelijke voor te stellen als lichtbrengend, terwijl zij enkel het mannelijke licht kan dragen, de vrouw is geen schepper maar de man wel!

Boven Lucifer staat Sofia, eveneens een vrouw. Sofia betekent: kennis/leer. Ik moet echter de eerste briljante vrouwelijke wetenschapper of filosoof nog zien. Je zou (ten onrechte) kunnen aanvoeren dat vrouwen in het verleden door 'mannelijke onderdrukking' geen kansen kregen, maar dat is iig vandaag de dag zeer zeker niet het geval. Waar zijn ze nou, die grote vrouwelijke denkers? Er lopen zeker slimme vrouwen rond, maar niet van het kaliber van een Plato, Socrates, Schopenhauer of Nietzsche. Waar vrouwen wel goed in zijn, is verleiding, misleiding, manipulatie en bedrog. Lucifer wist Adam en Eva te verleiden tot het vroegtijdig verlaten van het Paradijs met de valse belofte van kennis over het eeuwige leven, iets wat we sindsdien, zo'n 6000 jaar later, nog steeds niet hebben bereikt.

Sofia en Lucifer zijn dus valse profeten, vrouwelijke verleiders en misleiders. Ze hebben geen intelligente scheppingskracht. Vandaar dat zo wordt ingezet op AI, Artificial Intelligence (kunstmatige intelligentie), een onbezielde en technologische vorm van 'intellligentie'. Is het toeval dat de eerste menselijke AI-robot, gecreeerd door Hanson Robotics, een vrouw genaamd Sophia is, die zelfs officieel tot inwoner van Saudi-Arabie is verklaard? Over het Huis van Saud kan ik ook nog pagina's vol schrijven, maar dit wordt nu al te lang, zie ik. Niet voor niets was het eerste buitenlandse bezoek van Trump aan Saudi-Arabie en vond er kort daarna een wisseling van de wacht plaats in de machtsstructuur.

Ik wil dit verhaal zo kort mogelijk houden. Jouw verwijzing van Lucifer als symbool voor 'zuivere creatiedrift' wordt ten dele ondersteund door de Bijbel. Lees dit stuk, waarin staat dat voorafgaand aan de val van Lucifer hij/zij verantwoordelijk was voor muziek in het Koninkrijk Gods, waar hij/zij later samen met 1/3e van alle engelen is uitgestoten vanwege verregaande rebellie jegens God - een echte valsspeler dus:


Lucifer en Satan worden hier met elkaar vereenzelvigd. Dat komt omdat de naam Lucifer helemaal niet voorkomt in de Bijbel, maar Satan wel. Ik zie Satan echter als de aardse incarnatie van Lucifer en Lucifer als de overkoepelende vierdimensionele energie die Satan aanstuurt, met Sofia als oppergodin en dus weer boven Lucifer en Satan. Ik wil best een keer nader ingaan op deze hierarchische veronderstelling mijnerzijds, maar voor nu laat ik het hierbij omwille van de lengte van deze post. De duivel is een vrouw en je hoeft maar regelmatig omgang te hebben met vrouwen om te zien hoe vatbaar ze zijn voor bad boys en valse profeten en ook voor rebellie tegen God en mannen.

Mike
Bedankt voor het uitvoerig opschrijven van je zienswijze, Mike.
Ik zie dit anders (qua lucifer/satan e.d.), maar heb dit met veel interesse gelezen. Het probleem in de disbalans tussen het mannelijke en vrouwelijke zie ik zeker. De verleiding is één ding, maar ik zie ook een epidemie van ja-knikkende mannen die hun liefdespartner aanbidden alsof het hun moeder is.
 
Bedankt voor het uitvoerig opschrijven van je zienswijze, Mike.
Ik zie dit anders (qua lucifer/satan e.d.), maar heb dit met veel interesse gelezen. Het probleem in de disbalans tussen het mannelijke en vrouwelijke zie ik zeker. De verleiding is één ding, maar ik zie ook een epidemie van ja-knikkende mannen die hun liefdespartner aanbidden alsof het hun moeder is.
Dat is het gevolg van feminisering, ontmannelijking/verwijving van mannen, het is dezelfde vrouwelijke volgzame energie. Deze mannen hebben 'daddy issues', een afwezige vader of een slappe vaatdoek als vader en dus geen krachtig mannelijk rolmodel. Ze kunnen er ook hypermasculien van worden. Hitler had een dronkelap als vader en was een moederskindje. Zo'n krachtige vaderfiguur, en later in het leven mannelijke levenspartner, is ook noodzakelijk om vrouwen in het gareel te houden, anders ontsporen ze geheid. Daarom is God ook een man en is zijn tegenhanger een vrouw.

Mike
 
Een reactie van een andere site geplukt:

Ik zie en hoor via Internet zulke vreemde berichtgeving dat Washington DC leeg is.
Mensen, zogenaamde citizine-journalists, mensen zoals jij en ik die erop uit gaan met hun smartphone, nemen video en beelden op van een leeg Witte huis, een leeg FBI en CIA kantoor en steeds meer gebouwen zijn leeg en de ramen met houten planken dicht getimmerd.
Mensen begrijpen niet wat er gebeurd en waarom Washington DC leeg is.

Ik denk dat het om het volgende is.
We weten dat op 4 juli 1776 in Amerika de zogenaamde ‘ Decleration of independance’ werd getekend waarbij de Amerikanen voor de gek gehouden werden dat ze er hun onafhankelijkheid mee kregen maar onder water werd de Republiek Amerika plots een Bedrijf Amerika en de rest is history.
We hebben gezien en gehoord via de rumors op Internet dat Trump weer een republiek van Amerika wilt maken en dat dit automatisch het einde van het bedrijf Amerika betekent.

Wat denken jullie? Dat de nieuwe regering in Washington gaat zitten met alle illuminati en satanische symboliek die daar te zien is?
Zelfs een stratenboek zal je symbologie laten zien zoals een uil, een pentagram en meer van dat soort illuminatie symbolen uitgebeeld door straten.
Washington DC is doordrenkt met duisternis. Het zit tot zelfs in de Aarde zo diep en wat zou er gebeuren als je een nieuwe regering start op het grondgebied dat eerst geassocieerd werd met satan en duisternis?
Binnen twintig jaar zou het het einde zijn van de republiek, een kort leven omdat de duisternis zo overweldigend is in Washington dat het alles gewoon aantast.

Wat zou er mooier zijn om de wereld een groot spektakel aan te bieden door deze satanische gebouwen op te blazen in het grootste echte 4 juli vuurwerk uitgevoerd door de militairen.
Daar moet je eerst Washington leeg voor maken… precies zoals nu gebeurd.
Door Washington totaal te vernietigen is het ook onmogelijk voor duistere mensen om stiekem alsnog de republiek terug te plaatsen in die duisternis als de gebouwen er nog zijn.

Zou het kunnen zijn dat wij dit gaan ervaren? Dit zou toch wel een megagroot mirakel zijn en dan te horen krijgen dat alle satanisten verwijdert zijn van Aarde.

Ik ben erg benieuwd naar 4th of july, dat zou mooi zijn als het dit keer echt waar is en dat Amerika op die dag een echte vrije republiek wordt.
Tijd zal het leren, spannende tijden.
Tim
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.825
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan