4-6% lost forever = Mark of the Beast. Ik heb een video gezien op Instagram via mijn vriendin, zij liet mij deze zien. Ze is nu de deur uit, maar ik zal proberen om deze hier op het forum te plaatsen. Het komt er op neer dat mensen die dit 'vaccin' hebben laten plaatsen nu zelf een chimera aan het worden zijn (Days of Noah), in de Griekse mythologie omschreven als een vuurspuwend monster met een leeuwenkop, een geitenlijf en een slangenstaart. In de Bijbel kennen we het vuurspuwende zeemonster genaamd Leviathan, algemeen aangenomen als een van de vele verschijnselen van Satan.
Het filmpje is zo interessant omdat het precies dezelfde koppelingen maakt van het geknutsel met DNA in de Days of Noah naar de huidige tijd, overigens een voorbode voor The Second Coming of Christ. Nog niet eerder hoorde ik iemand een soortgelijke interpretatie verkondigen van de geschiedenis en de voorspellingen in de Bijbel. En let wel, de spreker in het filmpje heeft een gedegen bijbelkennis! Ik ga mijn best doen om zsm dit filmpje hier te plaatsen.
Mike