The Great Awakening

Ik snap jou wel. Hij praat van de hak op de tak, dus het is niet voor iedereen. Ik bedoel het iets breder dat hij in dit interview de hedendaagse ontwikkelingen duidt met voorbeelden uit oude religies. De etymologie (woorden en hun betekenis) maakt het wellicht vermoeiend - elke zin onderbreekt hij - maar hij weet mij te boeien.

Jouw filmpje staat op mijn kijklijst. Denk niet dat hij het letterlijk over hetzelfde heeft. Wél ben ik er voor mezelf uit dat we een hoop dingen meer letterlijk mogen nemen, terwijl ik er lang van uit ben gegaan dat bijbelse teksten en vele andere oude geschriften louter metaforisch bedoeld waren... Dat is een beetje wat ik ermee bedoel te zeggen.
 
Ik snap jou wel. Hij praat van de hak op de tak, dus het is niet voor iedereen. Ik bedoel het iets breder dat hij in dit interview de hedendaagse ontwikkelingen duidt met voorbeelden uit oude religies. De etymologie (woorden en hun betekenis) maakt het wellicht vermoeiend - elke zin onderbreekt hij - maar hij weet mij te boeien.

Jouw filmpje staat op mijn kijklijst. Denk niet dat hij het letterlijk over hetzelfde heeft. Wél ben ik er voor mezelf uit dat we een hoop dingen meer letterlijk mogen nemen, terwijl ik er lang van uit ben gegaan dat bijbelse teksten en vele andere oude geschriften louter metaforisch bedoeld waren... Dat is een beetje wat ik ermee bedoel te zeggen.
Begrijp me niet verkeerd, Messing heeft inhoudelijk zeer goede informatie. Hij praat echter als een stoffige professor en dat trek.ik niet.

Mike
 
Inspirationele video van deze zondag:



De Bijbel is een OORLOGSHANDBOEK en Jezus was een KRIJGER. De white hats weten dit, daarom grijpen ze niet in m.b.t. de MASSASLACHTING die nu gaande is in deze EINDTIJD. Ze weten dat dit een strijd is om de VRIJE WIL en dat ingrijpen hierin voor God spelen is. Ook gaan zij een Bijbelse voorspelling (Days of Noah, the meek shall inherit the earth) niet proberen te voorkomen. Kennelijk moet het zo lopen en de white hats zijn niet beter dan God en dienen Hem als SPIRITUELE SOLDATEN. Vergis je niet, mensen, God en de Zoon van God zijn BADASS. Dit is MANNELIJKE liefde, oftewel TOUGH LOVE. De mensheid heeft een hele harde les te leren, The Great Awakening komt met een prijs...

Mike
 
Laatst bewerkt:
Voor wie niet goed kon volgen wat die kerel (wie is die man? - ik wil het weten!) zegt in die Instagram-video:

Hij gaat terug naar de Dagen van Noach en zegt exact hetzelfde als ik: ook toen werd Gods creatie bespot en vervormd door Satan d.m.v. geknoei met DNA. De mensheid was toen evengoed bevangen door zwarte magie en stond toe dat Het Kwaad om zich heen kon grijpen. Het werd uiteindelijk zo erg dat er nauwelijks nog intacte exemplaren van mensen, dieren en planten over waren. De enige die nog puur was en zijn geloof in God nooit verloor was Noach en daarom kreeg hij als taak om een Ark te bouwen en daarin alle nog intacte mensen, dieren en planten in te laden. Daarna liet God de aarde onderlopen middels een gigantische vloedgolf, er was niets meer aan te redden (lost forever). God is a badass who practices tough love.

De kruisingen met DNA die plaatsvonden in de dagen van Noach worden in het Grieks chimera's genoemd en in de Griekse mythologie zien we een beeld van een geitenlijf (interessant) met een leeuwenkop en een slangenstaart (ook interessant). Het gaat dus om onnatuurlijke vermenging van DNA, waardoor er geen weg meer terug is (lost forever). De spreker gaat kijken bij de patenten van Moderna en ziet daar 'chimera protein' staan. Ook ziet hij dat ze van plan zijn een complete 'library' (archief) aan te leggen van chimera-eiwitten. De Duivel is zijn oude truukje opnieuw aan het opvoeren en weer staat de mensheid erbij en kijkt ernaar, net als in de Dagen van Noach. Sterker nog, deze keer laten ze zich VRIJWILLIG omvormen tot chimera's! (4-6% lost forever)

Een andere techniek die hij nog noemt is CRISPR. Dit is een 'revolutionaire' techniek die ons verkocht wordt als verjonging, of anti-veroudering. Je hebt er misschien al van gehoord: aan het uiteinde van het DNA bevinden zich telomeren. De lengte van deze telomeren bepaalt hoe oud wij kunnen worden en misschien nog veel belangrijker, hoe gezond wij oud kunnen worden. Door deze telomeren te VERVANGEN (door wat precies?) zouden wij onze gezondheid en langlevendheid aanzienlijk kunnen verbeteren. De volgende gedachte kwam meteen bij mij op: een uiteinde is een STAART - slangenstaart, Lucifer in de Hof van Eden met de belofte van eeuwig leven? Ook via CRISPR maken ze ons tot chimera's. De spreker noemt dit terecht een ABOMINATION, een gruwel. Hij gaat nog verder: de Mark of the Beast gebeurt op DNA-niveau! Vandaar 4-6% lost forever: zij die de Mark of the Beast dragen zijn voorgoed verloren. Let wel, dat zijn alleen de mensen die hiervoor hebben gekozen op basis van VRIJE WIL, niet de wilsonbekwamen.

Dit Duivelse plan schijnt volledig te zijn beschreven in de twee verboden boeken van de Bijbel, het Boek van Jasher en het Boek van Enoch. Geen toeval dat deze geen onderdeel uitmaken van de Bijbel. In 325 A.D. is hiertoe besloten tijdens de Raad van Nicea door de Romeinen. Je weet wel, diezelfde Romeinen die christenen eerst voor de leeuwen gooiden, Rome platbrandden en christenen hiervan de schuld gaven, maar toen ineens het christendom omarmden als officiele religie, met het satanische Vaticaan tot gevolg, het nieuwe Babylon.

Heel interessant om allemaal nog uit te diepen en ik moedig iedereen aan om dit samen met mij te doen. Snappen jullie waarom ik zo onder de indruk ben van deze spreker? Ik beschouw mezelf absoluut niet als bijbelvast, maar de spreker is dit wel en hij komt tot exact dezelfde interpretaties en conclusies als ik. Ik heb recentelijk emailverkeer gehad met een christen die vond dat mijn interpretaties van bijbelteksten op z'n zachtst gezegd 'ongebruikelijk' zijn. Ja, dank je de koekoek, hedendaagse 'christenen' zijn absolute PUSSIES, want ook de kerk is volledig gefeminiseerd met hun regenboogvlaggen (laatst zag ik hier op de St. Stevenskerk in Nijmegen zelfs de EU-vlag!). Gistermiddag liep ik door de stad en zag een groep christenen gratis Bijbels uitdelen en in gesprek gaan met winkelend publiek. Ik bleef even staan luisteren en hoorde een jongeman vertellen dat corona ook reeds voorspeld is in de Bijbel. Hij kwam niet verder dan het herkauwen van het officiele overheidsnarratief, maar dan vanuit een Bijbels perspectief! Daar gaan we de oorlog niet mee winnen, de Bijbel is een OORLOGSHANDBOEK.

Mike
 
Laatst bewerkt:
We doen wel mega-ontdekkingen deze zomer, of niet? Zoals Q al schreef: you have more than you know. Wie dit niet vanuit een spiritueel en specifiek BIJBELS perspectief bekijkt mist belangrijke onderdelen van de puzzel. Zoals ik reeds vanaf het begin schreef, er zal geen atheist meer overblijven als dit voorbij is, wie dit overleeft zal de betekenis van 'pure evil' kennen en dan MOETEN erkennen dat er ook een tegenmacht bestaat, God. Bedenk ook dat simpelweg de prikjes niet nemen geen enkele garantie is voor spirituele verlossing, hiervoor zul je toch echt bereid moeten zijn het spirituele harde werk aan te gaan dat ik middels de 12 stappen aan ben gegaan en ook met sommige forumleden aan het doen ben.

Mike
 
Video Marcel Messing/Jorn Luka; vanaf 1 uur en 15 minuten is het interessant. (dna, beslissend eindstadium, het licht, Noah, wijn, strijd) tot 1 uur 1 uur 20 minuten.
Verder heeft hij op zijn eigen website een manifest Code Rood geschreven waar heel veel waardevolle info in staat mijns inziens. Deels zelfde als wat in de video met Jorn Luka voorkomt, alleen nu kan je met CTRL+F zelf zoeken op bepaalde zaken.

Zie bijv.:
n Boek Enoch zagen we dat de dochters der mensen reuzen baarden, die overwegend agressief van karakter waren. Vanuit het oogpunt van de genetica, is dit een intrusie van niet-menselijk erfelijk materiaal in het menselijk DNA, met andere woorden, de genetische code van de mens werd verstoord, wat uiteindelijk geleid heeft tot het verval van het menselijk ras. Het ‘Evangelie volgens Filippus’ (Nag-Hammadigeschriften) zegt het als volgt: ‘Elke gemeenschap tussen ongelijken, is overspel.’ Dit slaat niet op gemeenschap met andere menselijke groepen, maar op gemeenschap met een totaal andere soort, in dit geval de ‘gevallen engelen’, ook de ‘kinderen van de slang’ genoemd. Hun hoogste leider is Lucifer, die waarheid en leugen vermengt, gesymboliseerd in de gespleten tong van de slang. Lucifer rebelleert tegen de kosmische orde van de Schepper en ontketende een oorlog in de hemelen, waarbij een derde van de engelen hem steunde. In de christelijke traditie staan deze engelen bekend als de ‘gevallen engelen’. Zowel Lucifer als de ‘gevallen engelen’ worden verbannen naar de aarde, waar ze hun strijd voortzetten. Ook Boek Enoch zegt dat er sprake is van een samenzwering van de ‘gevallen engelen’ of ‘wachters’ tegen Gods schepping, met het doel deze te vernietigen en een eigen schepping voort te brengen.

En:
Wie zich verdiept in Boek Enoch en in diverse andere teksten uit religieuze en spirituele tradities, kan niet ontkennen dat er in het heelal duistere machten en krachten bestaan, die zich destructief opstellen naar de oorspronkelijke schepping en een imitatieschepping tot stand willen brengen.
Echter, vanuit een dieper inzicht hebben deze machten en krachten ook een betekenis. Want als op aarde een ‘eindtijd’ aanbreekt, d.w.z. het einde van een reeks cycli, worden alle gedachten, woorden en daden in onszelf gewogen en worden we allen tot een keuze gedwongen waar we staan. Kiezen we voor liefde, licht en waarheid of voor haat, duisternis en leugen? Wat we zaaien, oogsten we. Dat geldt ook voor de duistere machten en krachten, in de Nag-Hammadigeschriften ‘archonten’ genoemd. Ook zij hebben een reeks van keuzes gemaakt vanuit een eens geschonken vrijheid, waar ze volledig verantwoordelijk voor zijn. ‘Want zij (de archonten) wilden de vrije mens gevangennemen en hem voor eeuwig tot slaaf maken.’ (‘Evangelie volgens Filippus’) Helaas lijkt ‘de vrije mens’ vergeten te zijn, dat als hij werkelijk ontwaakt aan zijn innerlijke goddelijke kracht, het gedaan is met deze lafhartige controlemachten, die zich op aarde bedienen van de ‘oversten van deze wereld’ (de machtselite), die in wezen bang zijn voor de vrijheid van de mens! God, het eeuwige Zelf, staat boven iedere dualiteit, inclusief de dualiteit van goed en kwaad.

https://www.marcelmessing.nl/nl/artikelen/artikelen/p389
 
Voor wie niet goed kon volgen wat die kerel (wie is die man? - ik wil het weten!) zegt in die Instagram-video:

Hij gaat terug naar de Dagen van Noach en zegt exact hetzelfde als ik: ook toen werd Gods creatie bespot en vervormd door Satan d.m.v. geknoei met DNA. De mensheid was toen evengoed bevangen door zwarte magie en stond toe dat Het Kwaad om zich heen kon grijpen. Het werd uiteindelijk zo erg dat er nauwelijks nog intacte exemplaren van mensen, dieren en planten over waren. De enige die nog puur was en zijn geloof in God nooit verloor was Noach en daarom kreeg hij als taak om een Ark te bouwen en daarin alle nog intacte mensen, dieren en planten in te laden. Daarna liet God de aarde onderlopen middels een gigantische vloedgolf, er was niets meer aan te redden (lost forever). God is a badass who practices tough love.

De kruisingen met DNA die plaatsvonden in de dagen van Noach worden in het Grieks chimera's genoemd en in de Griekse mythologie zien we een beeld van een geitenlijf (interessant) met een leeuwenkop en een slangenstaart (ook interessant). Het gaat dus om onnatuurlijke vermenging van DNA, waardoor er geen weg meer terug is (lost forever). De spreker gaat kijken bij de patenten van Moderna en ziet daar 'chimera protein' staan. Ook ziet hij dat ze van plan zijn een complete 'library' (archief) aan te leggen van chimera-eiwitten. De Duivel is zijn oude truukje opnieuw aan het opvoeren en weer staat de mensheid erbij en kijkt ernaar, net als in de Dagen van Noach. Sterker nog, deze keer laten ze zich VRIJWILLIG omvormen tot chimera's! (4-6% lost forever)

Een andere techniek die hij nog noemt is CRISPR. Dit is een 'revolutionaire' techniek die ons verkocht wordt als verjonging, of anti-veroudering. Je hebt er misschien al van gehoord: aan het uiteinde van het DNA bevinden zich telomeren. De lengte van deze telomeren bepaalt hoe oud wij kunnen worden en misschien nog veel belangrijker, hoe gezond wij oud kunnen worden. Door deze telomeren te VERVANGEN (door wat precies?) zouden wij onze gezondheid en langlevendheid aanzienlijk kunnen verbeteren. De volgende gedachte kwam meteen bij mij op: een uiteinde is een STAART - slangenstaart, Lucifer in de Hof van Eden met de belofte van eeuwig leven? Ook via CRISPR maken ze ons tot chimera's. De spreker noemt dit terecht een ABOMINATION, een gruwel. Hij gaat nog verder: de Mark of the Beast gebeurt op DNA-niveau! Vandaar 4-6% lost forever: zij die de Mark of the Beast dragen zijn voorgoed verloren. Let wel, dat zijn alleen de mensen die hiervoor hebben gekozen op basis van VRIJE WIL, niet de wilsonbekwamen.

Dit Duivelse plan schijnt volledig te zijn beschreven in de twee verboden boeken van de Bijbel, het Boek van Jasher en het Boek van Enoch. Geen toeval dat deze geen onderdeel uitmaken van de Bijbel. In 325 A.D. is hiertoe besloten tijdens de Raad van Nicea door de Romeinen. Je weet wel, diezelfde Romeinen die christenen eerst voor de leeuwen gooiden, Rome platbrandden en christenen hiervan de schuld gaven, maar toen ineens het christendom omarmden als officiele religie, met het satanische Vaticaan tot gevolg, het nieuwe Babylon.

Heel interessant om allemaal nog uit te diepen en ik moedig iedereen aan om dit samen met mij te doen. Snappen jullie waarom ik zo onder de indruk ben van deze spreker? Ik beschouw mezelf absoluut niet als bijbelvast, maar de spreker is dit wel en hij komt tot exact dezelfde interpretaties en conclusies als ik. Ik heb recentelijk emailverkeer gehad met een christen die vond dat mijn interpretaties van bijbelteksten op z'n zachtst gezegd 'ongebruikelijk' zijn. Ja, dank je de koekoek, hedendaagse 'christenen' zijn absolute PUSSIES, want ook de kerk is volledig gefeminiseerd met hun regenboogvlaggen (laatst zag ik hier op de St. Stevenskerk in Nijmegen zelfs de EU-vlag!). Gistermiddag liep ik door de stad en zag een groep christenen gratis Bijbels uitdelen en in gesprek gaan met winkelend publiek. Ik bleef even staan luisteren en hoorde een jongeman vertellen dat corona ook reeds voorspeld is in de Bijbel. Hij kwam niet verder dan het herkauwen van het officiele overheidsnarratief, maar dan vanuit een Bijbels perspectief! Daar gaan we de oorlog niet mee winnen, de Bijbel is een OORLOGSHANDBOEK.

Mike
Ik ben wel "verbaasd" over de gelovigen die zich nu zonder enig onderzoek laten vaccineren. Waarom? Waar is het vertrouwen en volle geloof in jezelf en het universum gebleven? Heb van de week ene heel gesprek gehad met iemand van de Jehova's kerk en die was verbaasd te horen over de injectie. Maar zij had dan wel weer geen angst voor de dood. Bijzondere tijd waar wij in belandt zijn zeg ik dan maar.
De angst voor de dood is wel de belemmering van ons zijn. Als die wegvalt, kunnen we weer leven. Maar in vele zit die angst zo diep verankerd dat die niet weg te nemen is. Ik zie de dood als een niveau verschuiving, dus angst is niet nodig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dank voor deze aanvulling en voor de relevante tijdcode zodat ik niet langer naar MM hoef te luisteren dan strikt noodzakelijk, 5 minuten houd ik nog wel vol. :cool:

Zijn de inzichten vanuit de gnostiek ook afkomstig van MM of komen die van jezelf, Shantilove? De gnostiek is nl. regelrechte Kaballah. God (Jehova) wordt gezien als een tiran en een vrouwelijke god (Sofia) wordt geeerd. Klinkt allemaal bekend, of niet? Kennis (sofia) boven goddelijke wijsheid, God houdt ons in materie gevangen, the usual stuff. De gnostiek heeft weer geleid tot de occulte Hermetische filosofie, denk aan 'hermetisch gesloten'. Uiteindelijk heeft dit via de theosofie van Madame Blavatsky, de Sex Magick van Aleister Crowley en de New Age het westen bereikt, het is allemaal Luciferiaanse pseudoreligie. Wist je dat New Age de officiele religie is van de VN? Zoek maar eens op Lucis Trust.

Mike
 
Ik houd het nog geen minuut vol met die Messing! Ik hoor nu dat hij het is die zich heeft laten ringeloren door die Luciferiaanse gnostiek. Jammer dan, next!

Mike
 
Ik ben wel "verbaasd" over de gelovigen die zich nu zonder enig onderzoek laten vaccineren. Waarom? Waar is het vertrouwen en volle geloof in jezelf en het universum gebleven? Heb van de week ene heel gesprek gehad met iemand van de Jehova's kerk en die was verbaasd te horen over de injectie. Maar zij had dan wel weer geen angst voor de dood. Bijzondere tijd waar wij in belandt zijn zeg ik dan maar.
De angst voor de dood is wel de belemmering van ons zijn. Als die wegvalt, kunnen we weer leven. Maar in vele zit die angst zo diep verankerd dat die niet weg te nemen is. Ik zie de dood als een niveau verschuiving, dus angst is niet nodig.

En de satanisten van deze wereld smullen bij het feit dat juist vanuit die angst voor ziekte en dood mensen kiezen voor de injectie, welke mogelijk vroegtijdige dood tot gevolg heeft!

Arie
 
Laatst bewerkt:
En de satanisten van deze wereld smullen bij het feit dat juist vanuit die angst voor ziekte en dood mensen kiezen voor de injectie, welke mogelijk vroegtijdigd dood tot gevolg heeft!

Arie
Dat is de prijs die betaald moet worden voor conformeren i.p.v. je informeren. Free will is a bitch.

Mike
 
Dat is de prijs die betaald moet worden voor conformeren i.p.v. je informeren. Free will is a bitch.

Mike

Mensen hebben inderdaad een jaar lang gehad om zich te voorzien van de waarheid. Echter, velen vertikken het.

Mattheüs 7: 13-14:
Enter through the narrow gate. For wide is the gate and broad is the road that leads to destruction, and many enter through it. 14 But small is the gate and narrow the road that leads to life, and only a few find it.

Arie
 
Onderstaande vertaling van Paul Harmans is geen vertaling van een X22 report. Vandaar dat ik deze hier maar even plaats:

SOMS IS EEN TOEVALLIGHEID GEEN TOEVALLIGHEID

Door: John Green

16 juni 2021

Vertaling: Paul Harmans

Bron: https://www.americanthinker.com/articles/2021/06/sometimes_a_coincidence_isnt_a_coincidence.html

Toevalligheden zijn iets bijzonders. Ze worden als opvallend beschouwd omdat hun gecombineerde gebeuren onwaarschijnlijk lijkt. Maar soms zijn onwaarschijnlijke gebeurtenissen echt. Bliksem heeft werkelijk wel eens twee maal dezelfde locatie geraakt, hoewel het zeldzaam is.

Maar zodra toevalligheden zich beginnen op te stapelen, wordt de mogelijkheid van toevallig gecombineerd gebeuren buitengewoon laag. Men begint zich dan af te vragen of het wel toevalligheden zijn. Kunnen ze werkelijk het gezamenlijke resultaat zijn van dezelfde onderliggende Root Cause?

In het afgelopen anderhalf jaar zijn we getuige geweest van een opmerkelijke reeks van ogenschijnlijke toevalligheden.

Dr. Fauci sponsorde ‘gain of function’ onderzoek aan het Wuhan Institute of Virology. Eenvoudig gezegd, dit werk verhoogt de mogelijkheid van een virus een ziekte te veroorzaken. Het maakt een virus gevaarlijker. Toevallig leren we nu dat Corona is voortgebracht door het Wuhan Institute of Virology.

Het Corona virus verspreidde zich in de eerste maanden van 2020 over de wereld. Toevallig is dat in dezelfde tijd Donald Trump aandrong op sancties tegen China en daarvoor wereldwijde steun zocht.

De pandemie die het gevolg was van het Corona virus werd gebruikt als basis voor fundamentele veranderingen aan onze verkiezingsprocessen. Deze veranderingen staan borg voor de meest twijfelachtige verkiezingsuitkomst in de Amerikaanse geschiedenis. 51% van de bevolking gelooft nu dat fraude de verkiezingsuitkomst heeft beïnvloed en dat aantal is groeiende. Toevallig neutraliseerde de verkiezing van 2020 China’s grootste bedreiging – president Donald J. Trump.

De begunstigde van de bezoedelde verkiezing van 2020 is Joe Biden. Toevallig heeft old Joe diepgaande en zorgwekkende financiële connecties met China. Zijn zoon Hunter vergezelde hem naar China toen Joe vicepresident was en verdiende vervolgens miljoenen dollars aan door China gesponsorde zakelijke ondernemingen. E-mails afkomstig van Hunter’s in de steek gelaten laptop, geven aan dat Joe de ontvanger was van een fors deel van deze opbrengsten.

In de afgelopen week vernamen we dat het Defense Intelligence Agency (DIA) een overloper van hoogniveau uit China heeft, die zij niet delen met de FBI of de CIA. Deze overloper verschaft bewijs dat Corona niet alleen is gecreëerd in het Wuhan lab, maar mogelijk met opzet door de Chinezen is vrijgelaten. Deze onthullingen komen toevallig in dezelfde tijd waarin de FBI werk maakt van het in diskrediet brengen van wetenschappers die beweren dat het virus in een lab is gecreëerd.

Afgevaardigde Matt Gaetz ondervroeg FBI directeur Christopher Wray offensief over de houding van de FBI ten opzichte van de wetenschappelijke klokkenluiders aangaande Corona. Kort na deze ondervraging startten de media een reeks verhalen waarbij ze insinueerden dat Gaetz ongepaste verhoudingen zou hebben gehad met minderjarige meisjes, ondanks dat ze daar tot nu toe geen bewijs voor kunnen overleggen. Maar ik ben er zeker van dat het slechts een toevalligheid is.

Toevallig is dat dit allemaal gebeurt in een tijd dat China substantiële investeringen doet in Amerikaanse bezittingen en bedrijven. Bestaat er na hun gedrag in het afgelopen jaar nog enige twijfel dat de NBA (National Basketball Association) iets verschuldigd is aan China? (China heeft veel geld in de NBA geïnvesteerd. Vert.) De gevestigde media hebben China beschermd door te beweren dat elke poging om hen te verbinden aan de pandemie racisme is. Er zijn ook aankopen van grond. China kocht 280 vierkante mijl in Texas! Ze zeggen dat ze er een windmolenpark bouwen, maar het perceel heeft een anderhalve kilometer lange landingsbaan welke ze aan het uitbreiden zijn en het ligt naast een drukke Amerikaanse militaire basis. Ik weet zeker dat de locatie puur toeval is.
Zie hieronder het vervolg:
 
Vervolg:
Het lijkt erop dat een ongelooflijk aantal van toevallige gebeurtenissen allemaal in het voordeel van China waren. Is het mogelijk dat deze gebeurtenissen geen toevalligheden zijn, maar eerder beraamde resultaten die een hoger doel dienen? Als dat zo is, dan rijzen er een aantal vragen op.

Zijn de FBI en CIA hopeloos gecompromitteerd? Is het mogelijk dat de organisaties die een couppoging steunden tegen een verkozen president vertrouwd kunnen worden met de nationale veiligheid? Ze zijn beslist niet langer de voornaamste ordehandhavings- en inlichtingenagentschappen die zij beweren te zijn. Ze hebben teveel fiasco’s om een ‘voornaam’ iets te zijn, behalve misschien als een clown show. Zijn ze incompetent, corrupt, of zijn ze geïnfiltreerd? Het doet er niet zo veel toe omdat incompetentie en corruptie infiltratie uitnodigt.

Waar komt de steun voor Antifa en BLM vandaan? Ze doen beide hun deel om Amerika te destabiliseren. BLM wordt geleid door zelfbenoemde Marxisten, wat hen tot bruikbare idioten maakt. Antifa lijkt in niets anders te geloven dan anarchie, ze maken zichzelf daarbij tot bruikbare misdadigers. Wanneer leden van om het even welke groep worden gearresteerd, dan is er volop geld om hen vrij te kopen, ergens vandaan.

Hoeveel zijn de nieuws- en entertainmentindustrie verplicht aan China? Het is mij opgevallen dat zij die de knie buigen voor ons nationale volkslied, geen woord van kritiek uitspreken over China’s gebruik van slavernij. Nieuwsorganisaties noemen Trump een ‘racist’ voor het karakteriseren van Corona als het Chinese virus, ondanks dat het benoemen van virussen naar hun oorspronkelijke herkomst algemeen gebruik is.

Heeft China enige ongepaste invloed op Joe Biden? We weten dat zijn familie miljoenen dollars heeft ontvangen van China en er is bewijs dat hij meedeelde in die buit. Is onze president gevoelig voor chantage?

Lagen we onder een aanval van China en wisten we dat niet omdat onze inlichtingendiensten en ons politiek leiderschap wel hebben gezworen de Verenigde Staten te verdedigen, maar in werkelijkheid andere prioriteiten hadden?

Het is duidelijk dat we de antwoorden op deze vragen niet weten. Maar als China besluit actie te ondernemen op haar expansie ambities, dan is het onwaarschijnlijk dat onze inlichtingen gemeenschap enige waarschuwing afgeeft. En even zo is het onwaarschijnlijk dat ons huidige politieke leiderschap enige betekenisvolle actie zal ondernemen.

Maar misschien is dit allemaal idioot complotdenken. Wellicht is alles dat we sinds het begin van het vorig jaar ervaren hebben slechts een astronomisch onwaarschijnlijke samenloop van willekeurige gebeurtenissen. Maar is het niet interessant dat deze gebeurtenissen Amerika open hebben gelegd op het moment dat China haar wereldwijde macht uitbreidt? Onze laatste vraag: als China Amerika wil opheffen, hadden ze het dan nog beter kunnen doen en met andere middelen?
 
Nationale veiligheidsorganisatie in totale paniek over verkiezingsaudit, steeds meer weerstand tegen tirannie en corruptie

Door: Mike Adams

17 juni 2021

Vertaling: Paul Harmans

Bron: https://www.naturalnews.com/2021-06...r-election-audit-results-rising-backlash.html

(Natural News) De nationale veiligheids ‘Deep State’ is momenteel onmiskenbaar in paniek, wanhopig hopend dat ze de politieke opponenten van het Biden regime kunnen criminaliseren voordat de resultaten van de Arizona/Maricopa County stembiljetaudit openbaar worden. Het telgedeelte met de hand van de audit is nu compleet en de uiteindelijke resultaten worden verwacht over een dag of 10 (rond 26 juni). (Maar leg je niet vast op data, we weten dat ambtelijke molens traag malen, dus het kan best langer duren eer we de resultaten zien. Vert.)

Corrupte nationale veiligheidsbeheerders weten dat zodra de auditresultaten publiekelijk worden gemaakt, Amerika zal zien dat er rond de 200.000 stembiljetten zowel frauduleus als vermist zijn en Arizona zal dan overgaan tot het ongeldig verklaren van de kiescollege-stemmen waarmee de gehele Biden ‘overwinning’ in twijfel wordt getrokken. Dan duurt het niet lang voordat, vanwege de audits die in andere staten worden uitgevoerd, voldoende staten hun kiescollege-stemmen ongeldig verklaren waarmee Biden onder de grens van 270 kiescollege-stemmen komt en daarmee in feite het Biden ‘presidentschap’ ongeldig wordt verklaard.

Om te voorkomen dat dat gebeurt, lijkt het erop dat het corrupte ministerie van justitie en de FBI de grootste valse vlag gebeurtenis in de Amerikaanse geschiedenis beramen waarmee ze de natie angst aan zullen jagen om zodoende gehoorzaamheid af te dwingen en om het volk af te leiden van de auditresultaten. Op dezelfde wijze zoals de 6 januari belegring van het Capitool duidelijk werd geleid door de FBI, waardoor meteen alle discussies van Amerikaanse senatoren die de kiescollege-stemmen van de rode staten in twijfel trokken, werden gesmoord. De Deep State weet dat het uitrollen van een gigantische valse vlag aanval, zodra de Arizona verkiezingsresultaten vrij gegeven worden, de aandacht drastisch zal verschuiven en het Amerikaanse volk zich zal concentreren op een door de media aangezette haat gericht op conservatieven en wapenbezitters.

Dat is waarom we verwachten dat de Deep State zal trachten in juni of juli een grootschalige massaschietpartij of bomaanslag te bewerkstelligen gevolgd door een mediahysterie en een natiewijde inbeslagname van wapens te eisen en een nationaal veiligheidsonderzoek naar Trump aanhangers. Om de Marxisten in staat te stellen aan de macht te blijven, moeten zij een nieuwe crisis creëren en die gebruiken om de nog overgebleven grondwettelijke beschermingen van het Amerikaanse volk weg te nemen.

Ze hebben de vrijheid van meningsuiting en vrije verkiezingen al vernietigd, nu moeten ze het recht tot het bezitten van wapens en de vrijheid een afwijkende mening te uiten via het eerste amendement nog ongedaan maken.

Zoals Darren Beattie van Revolver.news zich afvraagt: “Doet de Nationale veiligheidsorganisatie eigenlijk nog wel iets anders dan samenzweren tegen het Amerikaanse volk?”
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.861
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan