The Great Awakening

Mij werd gevraagd een wervende tekst te schrijven voor lezingen in augustus. Deze wil ik mijn forumleden ook niet onthouden:

The Storm is zich aan het vormen. Augustus is traditioneel een zeer hete maand. Alle Q-posts komen uit. Zo ook [SCARE] necessary event. De komst van Nancy Pelosi naar Taiwan vormt de opmaat naar de dreiging van WO3. Deze gebeurtenis is noodzakelijk omdat de massa gaat zien dat de door de Deep State aangestuurde politici en media zich ontpoppen tot maniakale oorlogshitsers. Drie keer raden wie er op het laatste moment tussenbeide komt en de mensheid en de planeet redt van een allesvernietigend nucleair conflict?

Mike
 
Mike, 28 aug gaan we je weer zien
Mij werd gevraagd een wervende tekst te schrijven voor lezingen in augustus. Deze wil ik mijn forumleden ook niet onthouden:

The Storm is zich aan het vormen. Augustus is traditioneel een zeer hete maand. Alle Q-posts komen uit. Zo ook [SCARE] necessary event. De komst van Nancy Pelosi naar Taiwan vormt de opmaat naar de dreiging van WO3. Deze gebeurtenis is noodzakelijk omdat de massa gaat zien dat de door de Deep State aangestuurde politici en media zich ontpoppen tot maniakale oorlogshitsers. Drie keer raden wie er op het laatste moment tussenbeide komt en de mensheid en de planeet redt van een allesvernietigend nucleair conflict?

Mike
28 aug komen we weer als je naar Zeeland komt. Stond Trump nu nog aan het hoofd van MIL? Ik zit ermee, hoe staat de NAVO hierin, is Trump hier nog opperbevelhebber over?
 
Laatst bewerkt:

STUNNING! 80,0% van de persoonlijke stemmers in Maricopa County stemde Republikeins - slechts 23,4% stemde Democratisch

In Maricopa County kwamen dinsdag 106.588.000 kiezers opdagen om persoonlijk te stemmen. Daarvan heeft een recordpercentage voor de GOP gestemd. In Arizona kan iedereen die als "Onafhankelijk" geregistreerd staat naar de stembus gaan en ofwel een Republikeins, ofwel een Democratisch stembiljet aanvragen. Bij de voorverkiezing van dinsdag koos 80,0% van de mensen die persoonlijk stemden voor de Republikeinse partij. Slechts 23,4% gebruikte het stembiljet voor de Democraten. Dit is natuurlijk geweldig nieuws, maar de county's mail-in stembiljetten zijn 10 keer zo veel. De grafieken hieronder geven verschillende details.

In april 2022 was de samenstelling van de actieve geregistreerde kiezers in Maricopa County 34% Republikein, 30% Democraat en 34% Onafhankelijken. Van de 31.318 geregistreerde "Onafhankelijken" die kwamen opdagen, vroeg 73,95% om een Republikeins stembiljet. Slechts 23,4% vroeg om een Democratisch stembiljet. Dat is een grote verkiezingsuitslag. In de grafiek aan de rechterkant hieronder, zijn de roze bovenaan de "Onafhankelijke" kiezers die de stembureauleden om een Republikeins stembiljet hebben gevraagd. De donkerrode zijn geregistreerde Republikeinen.
1659622632389.png
De grafieken in dit verhaal zijn om een paar redenen verbluffend. Ze laten een ongelooflijke belofte zien voor de Republikeinen in de algemene verkiezingen van 2022. Maar deze gegevens zijn niet afkomstig van de GOP. Ze komen van de Democratische analytische organisatie UpLift, voorheen Saguaro Strategies. Elke dag in de aanloop naar de verkiezingsdag, UpLift was het bijhouden van stembiljet rendementen in bijna real-time, tot op het niveau van de kiesdistricten detail. Ze hebben ongetwijfeld zeer strategische gegevens die de Democraten helpen de verkiezingen te beïnvloeden.

1659622739218.png
Het hoofd van UpLift plaatste vandaag tientallen grafieken op Twitter die gedurende de verkiezing elk uur werden bijgewerkt. Grafieken en diagrammen op UpLift's website toonden de stembiljetten tijdens de verkiezingen in Arizona in de loop van weken, tot op enkele uren nauwkeurig. Ze gebruiken Tableau Software, een bedrijf voor visuele analyse, dat toevallig eigendom is van Salesforce.com. Ze hebben kantoren in Berkley, D.C., Phoenix, en Detroit. Met hun gegevens over de Arizona mail-in ballot returns kun je de kiezersparticipatie ontleden per County, Congres- of Wetgevende districten, Stad, Partij, Leeftijd, Geslacht, enzovoorts.
1659622819521.png
UpLift wist drie dagen voor de verkiezingen (30 juli) dat er 930k stembiljetten waren ingeleverd. Ze wisten van welke partij, waar vandaan, enzovoort. 30 juli was ook het moment waarop de Republikeinen de leiding namen in het terugsturen van stembiljetten - Republikeinen in Maricopa stuurden meer mail-in stembiljetten terug dan Democraten. UpLift is in staat om real-time resultaten te verzamelen van over de hele staat, met inbegrip van gegevens van alle 15 County Recorders. Dit is ongelooflijk krachtige informatie in de aanloop naar een verkiezing. Je ziet nooit dat de GOP dit soort hulpmiddelen verstrekt aan conservatieve groepen.
UpLift meldde dat 986k stembiljetten post-in stembiljetten waren ontvangen. Op 1 augustus, Maricopa County Recorder, Stephen Richter (R) kondigde op Twitter aan dat ze al 800k stembiljetten hadden getabelleerd. Komen deze vroege resultaten in handen van Democratische agenten? Is dit genoeg tijd om de uitslag te manipuleren? Het viel ons ook op dat Richter tijdens de drukke verkiezingsdag tijd had om ongeveer elke 12 minuten tweets te versturen, sommige ronduit belachelijk. Op een gegeven moment gaf hij een aftelling 10, 9, 8 voor de resterende tijd om te stemmen. Dit is meer bizar, kinderlijk gedrag. Hoe kan iemand deze baviaan vertrouwen om een verkiezing te leiden?
1659623004939.png


Dorothé
 
NOW - China's PLA Eastern Theater Command begins live-fire military exercises in six zones around Taiwan.


@disclosetv
 
Heeft iemand hier wel eens van gehoord? Ik weet niet wat het waarheidsgehalte is



Ik heb er niet eerder van gehoord maar het zou me niets verbazen als het zo is. Past goed in het rijtje “olie is geen fossiele brandstof dat opraakt”. Alles om schaarste te creëren, want schaarste brengt het gevoel van angst teweeg en is een voedingsbodem voor macht van en controle
 
De NOS bericht er al 2 a 3 dagen over




Dorothé
 
En jawel hoor.

JUST IN - HHS Secretary Xavier Becerra declares #monkeypox a public health emergency in the United States.


@disclosetv

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.672
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan