The Great Awakening

CNN producer in Taipei:

“has confirmed with a senior Taiwanese government official and a US official familiar with the matter”

Idk about you all, but that language of “US official familiar with the matter” normally tends to end up being fake news.

I’m not sure what exactly is going on, but my fake news senses are tingling.

-Clandestine

Vertaling:
CNN producer in Taipei:

"heeft bevestigd met een hoge Taiwanese regeringsfunctionaris en een Amerikaanse functionaris bekend met de zaak.

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar dat taalgebruik van "Amerikaanse functionaris die bekend is met de zaak" neigt normaal te eindigen als nepnieuws.

Ik weet niet zeker wat er precies aan de hand is, maar mijn nepnieuws zintuigen tintelen.

-Clandestine

Sorry, ik zie het nu hier en heb de berichten nogmaals in BioClandestine geplaatst.

Dorothé
 
CNN producer in Taipei:

“has confirmed with a senior Taiwanese government official and a US official familiar with the matter”

Idk about you all, but that language of “US official familiar with the matter” normally tends to end up being fake news.

I’m not sure what exactly is going on, but my fake news senses are tingling.

-Clandestine

Vertaling:
CNN producer in Taipei:

"heeft bevestigd met een hoge Taiwanese regeringsfunctionaris en een Amerikaanse functionaris bekend met de zaak.

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar dat taalgebruik van "Amerikaanse functionaris die bekend is met de zaak" neigt normaal te eindigen als nepnieuws.

Ik weet niet zeker wat er precies aan de hand is, maar mijn nepnieuws zintuigen tintelen.

-Clandestine


Dorothé
 
Things simply do not add up around the reporting about Pelosi’s tour.

However, the newest reporting from the left-wing media is exposing their position. And as many of us saw coming, the media are pushing for kinetic warfare between China and the US.

They are gunning for WW3 and using Pelosi as bait.

See my updated analysis on the situation here!

-Clandestine


Vertaling:
Er klopt gewoon niets van de berichtgeving over Pelosi's rondreis.

Echter, de nieuwste berichtgeving van de linkse media ontmaskert hun positie. En zoals velen van ons zagen aankomen, dringen de media aan op kinetische oorlogsvoering tussen China en de VS.

Ze mikken op WO3 en gebruiken Pelosi als aas.

Zie mijn bijgewerkte analyse van de situatie hier!

-Clandestine


 
CNN en vele andere verkooppunten melden nu in de ether en in gedrukte media, dat Pelosi van plan is Taiwan te bezoeken, ondanks haar reisroute en de dreigementen van het Chinese leger. CNN beweert dat ze dit baseert op een Taiwanese regeringsfunctionaris die beweert dat ze "bronnen" heeft. En CNN beweert dat ze het hebben geverifieerd bij een niet bij naam genoemde "senior US government official familiar with the matter".

https://amp.cnn.com/cnn/2022/08/01/politics/nancy-pelosi-taiwan-visit/index.html

Waarom zou Pelosi, en het kantoor van de voorzitter van het Huis, liegen over de reisroute? Het is niet zo dat ze naar Taiwan kan sluipen zonder dat het Chinese leger erachter komt. Wat heeft ze eraan om te liegen? Ik zie niet in hoe ze dat doet.

Als Pelosi echt gaat, en ze probeert haar reis daarheen te verhullen, zou Taiwan haar dan niet proberen te helpen om haar reis incognito te houden? Als Taiwan en Pelosi in hetzelfde team zitten, waarom zouden Taiwanese regeringsambtenaren Nancy's plan onthullen? Ik zie niet in hoe Taiwan zou winnen bij het uitlekken hiervan. Als ze op bezoek is, en ze willen het bekend maken, waarom zouden ze het dan niet officieel aankondigen?

De enige betrokken partij die volgens mij zou profiteren van de berichtgeving over deze ongenoemde bronnen, zouden de linkse media en hun Deep State overlords zijn, die er veel baat bij zouden hebben als China en de VS een kinetische oorlog zouden beginnen. En als CNN de taal gebruikt "senior US official familiar with the matter"... dan zegt de geschiedenis me dat die berichten nepnieuws zijn. En het feit dat de linkse media zo graag berichten over deze ongefundeerde "bronnen", zegt me dat het hun verhaal ondersteunt, anders zouden ze er niet over praten. Dat betekent dat ze willen dat Pelosi naar Taiwan gaat, daarom willen ze WO3.

Het enige scenario dat ik zie dat logisch is, is dat de media dit verhaal pushen om te proberen de Chinezen over te halen Pelosi's vliegtuig te laten neerstorten in een poging om een afleiding te veroorzaken via WO3, en de komende rode golf in de midterms te laten ontsporen.

Klinkt logisch voor de Diepe Staat. Nancy is 82. Ze kan nauwelijks een zin afmaken. Ze wordt niet herkozen. Als ze dat doet, wordt ze geen voorzitter. Ze is er klaar mee. Ze hebben niets meer aan haar. Dus stuurt de Deep State haar naar Azië, gebruikt de media berichtgeving om China te dwingen haar vliegtuig neer te halen terwijl ze op tournee is, begint er een wereldoorlog, en gebruiken ze nood/oorlog bevoegdheden om de midterms en de terugkeer van Trump te voorkomen. Dat is wat ze hier lijken te proberen.

Het is ook heel logisch gezien Pelosi's vliegroute. Om van Maleisië/Singapore naar Zuid-Korea/Japan te gaan, zouden ze DIRECT over Taiwan moeten vliegen. Het is bijna alsof de Deep State Pelosi aanbiedt als een offer en het aas in China's gezicht laat bungelen. Ze smeken China om haar neer te schieten.
1659372330744.png

Een "noodgeval" in het vliegtuig, en Pelosi zou gedwongen worden te landen op Taiwan op weg naar Zuid-Korea/Japan. Dit zou worden beschouwd als een oorlogsdaad door China. En gezien de staat van dienst van de Deep State in het verzinnen van "noodgevallen" die in hun voordeel uitpakken, zie ik niet in waarom ze niet hetzelfde draaiboek zouden gebruiken in deze situatie. Ze maken biowapens, laten ze los op de wereldbevolking en doden miljoenen mensen, alleen maar om de noodtoestand te misbruiken voor politiek gewin. Dus ik zou zeggen dat dit binnen het bereik van de mogelijkheid ligt.

Het is nog te vroeg om het hele plaatje te zien, maar één ding is zeker; de linkse media willen graag oorlog tussen de VS en China, en zijn meer dan bereid om Pelosi daarvoor op te offeren.

-Clandestine

Ik zet hem zo ook wel even bij BC.
 
Volgens Biden kwamen de Amerikaanse inlichtingendiensten Al Zawahiri eerder dit jaar op het spoor. "Ik heb toestemming gegeven voor een precisieaanval die hem voor eens en voor altijd van het slagveld zou verwijderen."
Zou Biden werkelijk zo'n lange zin kunnen uitspreken?


Maar....is dit echt gebeurd en waarom juist nu?
 
💪🙏2 aug, 2022 om 13:34] WARSCHAU, Polen -- De Britse muzikant Sting onderbrak zaterdagavond een concert in Warschau om zijn publiek te waarschuwen dat de democratie wereldwijd wordt aangevallen en om de oorlog in Oekraïne aan de kaak te stellen als zijnde "een absurditeit gebaseerd op een leugen". Hij vroeg een populaire Poolse acteur, Maciej Stuhr, om op het podium te komen om zijn waarschuwing te vertalen dat de democratie "groot gevaar loopt en dreigt verloren te gaan tenzij we haar verdedigen". “Het alternatief voor democratie is een gevangenis, een gevangenis van de geest. Het alternatief voor democratie is geweld, onderdrukking, gevangenschap en stilte', zei Sting en streek met een keelsnijdend gebaar met zijn hand over zijn keel. De 70-jarige bracht zijn boodschap over in een land dat grenst aan Oekraïne. “De oorlog in Oekraïne is een absurditeit gebaseerd op een leugen. Als we die leugen inslikken, zal de leugen ons opeten', zei Sting. Sting kreeg vooral veel applaus toen hij zei dat democratie iets rommeligs en frustrerends is "maar het is nog steeds de moeite waard om voor te vechten." Na zijn toespraak voerde hij 'Fragile' uit, waarvan de tekst de woorden bevat dat 'niets voortkomt uit geweld en niets ooit zou kunnen'. Bron: The Associated Press 31 juli 2022 Foto: Lionel Urman - Wikipedia

 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.063
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan