The Great Awakening

The plan did not go the exact way we all wanted yet in my estimation it's right on track.
People have learned to rely on God number one. That God is the only one who can deliver us from the Satanic cabal. We have also learned firsthand how corrupt each part of their system is. We couldn't be told, it had be shown. And our laziness, and blindness has been taken away. Patriots around the country and the world have been awakened and are fighting back in their school boards and local elections.
Not only that but the transition is much bigger than many understand.
The financial system cannot stand the way it is. We must exit the fake money system that breeds corruption and the finances must be taken from the cultists ans given to Patriots and Godly men and women.
All of these things along with much much more tells me that we are on track.
Complaining will do none of us any good.
We must continue to walk forward with our heads held high. Because once Trump came onto the scene it signaled something powerful. The cabal's time is limited and they've been reeeing ever since. Grasping onto an illusion which has been fading one step at a time. This is where we are going. Into a world where the hidden things are revealed and the people can thrive now that the puppet masters are stripped and laid bare. God wins.


Mike
 
Durham comes out of the woodworks, Kash giving increased Q proofs and now Trump is mentioning treason and the death penalty at an increased rate.
This pleases me.
This pleases me very much.



Mike
 
Durham.
Kash Patel swag.
Anons getting overt love and winks from public white hats.
Truth Social and freedom of speech.
Elon Musk embarrassing Titter.
Nazis getting their ass kicked.
Dank memes.
Biden is a walking red pill.
God being good.
Making fun of Adam Schiff's abnormally large watermelon head.
These are the things to be encouraged by.
Focus on the victories.
It's all habbening.


Mike
 
"It's not Macron in France, it's not Draghi in Italy, it's Vladimir Putin" — the British bishop told parishioners how Russia opposes the West

Catholic Bishop Richard Williamson in Warsaw explained to parishioners that Western governments provoked Russia and exposed it as an aggressor.

"It is now becoming clear that the next trick of the criminals ruling the world will be an artificially created famine. They staged a stunt with David, they staged a stunt with Ukraine, which has provoked Russia since 2014. The real aggressor is not the one who looks like that," the bishop said.

Williamson noted that he was impressed to learn that several parishioners were aware of the real situation in the world and believe that Putin is right.


Mike
 
🚨🚨🚨 Biolabs Alert 🚨🚨🚨

The Chinese government via State claims that elements within the United States Military are manufacturing food shortages in rival countries, with the usage of bugs as vectors to pass diseases to crops and wipe out food supply. Directly accuses them of breaching the Biological Weapons Convention.

These are not outlandish claims, as we all recall the US MIL utilizing animals as vectors in Ukraine such as migratory birds to spread pathogens.

Oh yeah and they also have all the details up about it on DARPA’s public military website. They claim these genetically modified pathogens and bug vectors are used as “countermeasures against potential natural or engineered threats to the food supply chain”. Check it out ⬇️

So just as the US claims they need to create genetically modified pathogens in Ukraine for “defensive” purposes, they also need to create insect armies with genetically modified pathogens, to “protect the food supply”.

Do you see the pattern here?
The US Department of DEFENSE only seems to be engaged in OFFENSIVE activity. They are conducting offensive biological research under the guise of “defense”. And the other world powers are not happy about it. Especially considering these “defensive biological weapons” keep “getting out”.

Now here is the Breitbart article, and they are clearly not buying any of these accusations, but the accusations from the Chinese are significant nonetheless, given the militaristic implications to both Russia and China accusing the US of mass genocide and biological warfare. Also given how much the US have lied about EVERYTHING, we need to take all sides into account. If you believe we can blindly trust the US government, I have many bridges to sell you.

Here’s an extremely juicy passage from the article:

“Experts reached by the Global Times said the Insect Allies is turning this concern into a real potential danger. ‘Why do they use insects as carriers? Why does the US build bio-labs near other countries like Russia? When the Pandora’s Box is opened, a series of disasters will follow,’ said an expert.
However, this is just a tip of the iceberg as a project with a potential biological weapons threat. In addition to the Insect Allies program, the US has conducted biological experiments around the world in said notorious ‘bio-labs’ disregarding human safety and natural ethics while blatantly violating the ‘Biological Weapons Convention.’”

China State sponsored media experts sure seem to sound a lot like me 😂

-Clandestine

(Shout out to Kelen from InfoWars for the tip on the story)



Mike
 
Ik noem onderstaand betoog: Brief aan mijn vader

Hallo papa,

Ik heb nog eens zitten reflecteren over ons gespreksthema van gisteren. Ik heb niet de intentie om je tot iets over te halen. Ik wil alleen mijn visie hieronder verduidelijken.

We hadden het over de zin van het leven, abortus, hedonisme, een voltooid leven etc.

Ik ga uit van de Christelijke waarde van verantwoording nemen. Hierbij komen nog meerdere waarden aan bod zoals rechtvaardigheid, zelfstandig en kritisch denken maar ook het kunnen oordelen, naastenliefde en vertrouwen in het goede (het goddelijke) en ook bewustzijn (spiritueel).

Mijn visie hierop is gevormd door de spiritualiteit van de natuurvolkeren. Zij leefden bewust en met verantwoording. Zij waren niet perfect, maar deden wat ze konden gebaseerd op hun intuïtie, hun ervaren kennis en hun morele en ethische overtuiging. Kortom laten we het wijsheden noemen.

Voor deze volkeren was het gezonde en goede voortbestaan van hun volk (lees dus de mensheid) hun drijfveer.

Het was hun authentieke denken dat een mens alleen een goed leven kan hebben als dat wel overdacht geschapen wordt en er alles aan gedaan wordt deze mens goed te laten gedijen. Daarmee deden ze dus inclusief alles eraan om de plaats waar ze waren zo vruchtbaar mogelijk te maken, dus een gezonde aarde en gaven ze hun kinderen gezonde voeding en gezonde gedachten gebaseerd op verantwoording nemen voor jezelf en daarmee ook het goede doen voor je nageslacht. Deze volkeren hadden ook onze huidige mensenrechten in hun gedachtengoed opgenomen. Natuurlijk niet in dezelfde vorm en geschrift, maar gewoon in hun daden. Daarbij konden de mensen dus hun eigen authenticiteit leven, hadden ze vrijheid, gold liefde als hoogste waarheid en leefden ze volgens een waarheidsgedachte. Nogmaals ook deze mensen waren niet perfect, maar leefden simpel en natuurlijk.

Abortus: Dat kwam niet in deze mensen op. Elk leven was dierbaar, temeer omdat ook helaas kinderen stierven. Ze planden een zwangerschap wat inhoudt dat de moeder en vader bepaalde voeding kregen, ze pas op een bepaald tijdstip zwanger mochten worden, en als een kind geboren was, zat er veel tijd tussen een volgende zwangerschap. Heel anders dan de huidige gedachte van pleziertjes naleven en maar laten aborteren omdat dit de zelfverwezenlijking en carrière van de mens in de weg staat, of welke andere gedachte er ook maar aan ten grondslag ligt. Wij nemen hierin geen verantwoording meer.

Het voltooide leven: Ook dat kwam niet op bij deze mensen. De oudere werd opgenomen in de gemeenschap en er werd voor hem/haar gezorgd. Deze mensen droegen bij aan de gemeenschap met hun geleefde wijsheden en werden daarvoor geëerd. De oudere had daardoor dus zeker nog een taak te volbrengen. Op vandaag zijn veel mensen eenzaam. Dit wordt niet anders ervaren dan de natuurvolkeren omdat men de partner verloren heeft, want dat gebeurde toen ook. Vele mensen zijn echter eenzaam omdat hun familie ze vereenzamen laat. Zorginstellingen zijn nu eenmaal niet hetzelfde als families. Het zijn noodzakelijke instellingen en ieder probeert er het beste van te maken, maar het is toch maar een afschuiven. Het hangt natuurlijk ook weer af van de mogelijkheden van eenieder om contact met de medemens te kunnen opnemen in dit soort instellingen. Zo kan men dus toch ook daar wel gedijen. De oudere mens heeft echter geen ‘waarde’ meer, niet zoals bij de natuurvolkeren waar de oudere de belangrijkste van de groep was omdat die wijsheden en levenservaring kon verder geven. Men voelde zich niet nutteloos.

Hedonisme: Men leefde toen met een verantwoordelijksgedachte en gevoel. Men nam eerst de verantwoording voor zichzelf om zo goed voor de ander te kunnen zorgen. Zodra de ander echter ‘volwassen’ was, moest die de verantwoording voor zichzelf nemen. Op vandaag wordt ons wijsgemaakt dat we de verantwoording voor de ander moeten nemen omdat het anders misgaat. Kijk maar naar de Coronaslogan: SAMEN krijgen we er Corona onder. Hiermee wordt geduid op het feit dat ieder de verantwoording moet nemen voor het goedgaan van de ander. Ik moet me dus laten prikken om jou te beschermen. De omgedraaide wereld.

Ik leg dit hieronder uit: Het vaccin is nog niet goedgekeurd, dus in de experimentele fase. Als je nu een gehele bevolking hieraan blootstelt en het blijkt dat het niet de juiste beslissing was, heb je de gehele bevolking teniet gedaan. Dit is niet verantwoording nemen, dit is dom. In onze pandemietijd waar men dan niet wist wat men moest doen (laten we het maar voor het gemak even daarbij laten en er niet verder op doorborduren) had men de injectie aan kunnen bieden en dat met name aan ouderen en zwakkeren. Echter op vrijwilligheidsbasis. Ieder moet zelf beslissen in hoeverre hij daardoor beschermd wil worden. Het is uit den Boze om gezonde mensen en kinderen aan een experiment bloot te stellen, laat staan te dwingen. Het is eveneens uit den Boze om mensen daarbij te verhinderen hun gezin te onderhouden door hun te verbieden hun werk uit te oefenen en het is uit den Boze om mensen te verbieden de gezinsbanden te kunnen onderhouden en daarmee mensen te vereenzamen. Het gevolg van het Coronabeleid zijn dan ook onder meer gevolgen van de prik, economische problemen en psychologische problemen.

Dit is totaal onverantwoordelijk. Dit kon men weten en is dus slecht.

Onze huidige tijd wordt bepaald door woke-denken, een ideologie waarbij men de goede waarden van ons gekaapt heeft en omgedraaid heeft. Waar de natuurvolkeren uitgingen van verantwoording nemen, spreekt de politiek correcte mens ook van verantwoording nemen. Echter zijn de woorden ook in overeenstemming met de daden? Dat blijkt altijd uit de gevolgen.

Als ik alleen maar leef omdat ik hedonistisch wil leven, mezelf wil ontplooien, me bezig houdt met of ik man of vrouw wil zijn, de aarde wil redden maar niet weet hoe en daarbij mezelf verwaarloos, geen kinderen meer op deze aarde zet omdat ze of te lastig zijn, ze ons influisteren dat het niet goed voor de aarde is, ik geen kinderen meer kan krijgen omdat ik nog man nog vrouw ben, gezinnen uit elkaar getrokken worden en ga zo maar door, dan wordt daarbij overduidelijk het voortbestaan van de mensheid geschaad.

De ideologie van de linkse woke-beweging spreekt alleen mooie woorden maar zou beter kunnen luisteren naar de ervaringen die volkeren uit het verleden ons voorgeleefd hebben. Of om het actueler te zeggen, een liberaal gedachtengoed brengt niets goeds. Het is leuk en we mogen zeker de moderne voordelen van de ontwikkeling omarmen. Echter staat voorop dat we verantwoording moeten nemen en dat is gebaseerd op het ‘verguisde’ denken van de conservatief, de conventionele denker. Dit kunnen we alleen maar zien als we weer in staat zijn om zelf kritisch te denken en niet ervan uit te gaan dat alles egaal is. Dat laatste is nihilisme en de doodsteek van een gezonde maatschappij.

(Wetende dat ik zeer vele zaken in dit betoog niet heb kunnen aanhalen, maar er toch mee heb proberen zaken te verduidelijken).

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
DJT warns that the Russia/Ukraine situation could turn into World War III - including nuclear war 😳

I think it’s safe to say, nuclear war would be the precipice…


Mike
 
This may surprise you, but... there are quite a number of people who are Republicans, who call themselves MAGA, and claim to support President Trump, who actually are hoping Durham fails.

And that Trump goes away.

You see... they want MAGA, but without Trump.

They want the amazing community, passion, support, and voting block that Trump has built.

They desire the energy, the power of this movement... for themselves.

When and while convenient, they will proclaim allegiance to Trump, as they look for any opportunity to discount his decisions, moves, or lack there of. Same for Durham and other Trump Admin Officials and Appointees, etc.

As Durham investigates, indicts, and prosecutes criminals within the Deep State, as he dismantles the criminal syndicate we call [THEM] or [THEY], these malignant Republicans will black pill, doom, and insidiously seed our movement with narratives that work against Trump and against us.

These people think they know better and are smarter than Trump and also YOU.

And THAT is how you can spot them. Their arrogance. Their disregard for Trump, for his Team, for Durham, and by extension - YOU.

"You AWAKE, thinking for yourself, is their greatest fear."

You AWAKE, thinking for yourself, is Trump's greatest achievement and weapon.


Wat hier beschreven wordt is een aversie tegen pure alfamannelijkheid, iets wat ik ook meemaak tijdens mijn lezingen, vooral onder vrouwen. Diezelfde aversie keert zich ook tegen Poetin, zelfs met het besef dat Poetin goed bezig is. Het dominante krachtveld is gekant tegen alfamannelijkheid, precies datgene wat ons als enige kan redden. Gelukkig hebben alfamannen hier compleet lak aan!

Mike
 
All this pain we’ve gone through is going to be SO WORTH IT when the hammer REALLY comes down.

This will go allllll the way to the top

“We caught them all” is not an understatement.


Mike
 
DJT: “They spied on our campaign. And just remember, if a Republican did it, it would be, perhaps, the death penalty.”

Hinting at what’s to come?
What’s the penalty for treason?


Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.356
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan