Bedankt voor de tips allemaal!
Ik moet zeggen dat de zapper goed gewerkt heeft tot nu toe. Ik voel momenteel geen pijn meer en heb op mijn linkerwang uitslag gekregen met zwarte punten. Wel wat vies, maar ik geloof dat dat het werk is van de zapper die de bacteriën / toxines via de huid eruit trekt. (heb ik nog wel gelezen op curezone van iemand anders met soortgelijke ervaring) Alhoewel, ik hoop dat dat geen koper is van de muntjes? Die ene munt van m'n zapper slaat nu erg donker uit met zwarte spikkels en rode rand, de ander is erg bleek en heeft wat groen op zich, wat is dat eigenlijk?
Ik ben alleen bang dat de tand misschien nu toch dood gegaan is, want zoals gezegd heb ik er al langere tijd last van (maar voorheen dan zonder die pijn) en voelde ik wel al pijn op die plaats als het in aanraking kwam met koud water en nu voel ik dat niet meer, behalve op het tandvlees zelf.. zijn er nog andere manieren om te weten of je tand dood is of niet?
Janse, ik had die illustratie met de kiezen die in verbinding staan met bepaalde organen al gezien, maar ik had eerst blijkbaar verkeerd gezien (linker- van rechterkant gewisseld), nu heb ik hem juist en het verbaast me ook niet, het is de 2.6 waar ik last van heb :
mamma links – schildklier – bijschildklier links - pancreas – maag – wervel Th12 Th11 L1 – segment Th12 Th11 L1 – knie voorkant links – kaak links – kaakholte links – nier links – lever/maag syndroom – uitscheidingsorganen reuma – vorming uraten – hypothalamus – hypofyse | vitamine E|
Ik heb dus bijnieruitputting en Mike zei al dat ik wellicht ook schildklier- en pancreasproblemen heb (prediabetica). Ik produceer ook teveel prolactine (hypofyse).
Vorig jaar had ik foto's laten trekken bij de tandarts en er was ook een klein gaatje aan de rechterkant, maar ben niet zeker welke kies, ik vermoed de 1.6 en daar zit geen amalgaam op en heb ik ook geen last van.
Interessant genoeg zien de tanden onderaan, voornamelijk 3.2, 4.1 en 3.1 die voor de bijnieren staan er wat glazig uit, ook geen toeval. Tand 4.2 is nooit uitgekomen, maar er staat ook geen gat op die plaats. Een tandarts had mij dat eens verteld dat ik een tand tekort heb, maar gelukkig past mijn boven-en ondergebit wel op mekaar.
Ik heb nog 2 amalgaamvullingen op de 3.6 en 4.6. Nu nog een goeie tandarts vinden om de amalgaam eruit te halen!