superfoods

Mocht het lukken dan denk ik er vanmiddag nog even op terug te komen. Heb helaas ook andere noodzakelijke verplichtingen. Ook mijn energie is momenteel helaas niet helemaal optimaal.
En misschien voor jou wel helemaal niet zo spannend Mike, gezien jou historie aan kennis. En wie ken jij niet? Hij zal misschien voor velen ook niet onbekend zijn, maar voor wie hij dat nog wel is, kan hij misschien toch met zijn visie over het nodige enige uitkomst brengen voor enkele. Hij ziet er een beetje uit als een 'catweazel' en dus ook niet bepaald een type waar je direct voedingsadviezen van zou aannemen of serieus zou nemen. Het koste mij ook enige tijd om echt serieus te gaan luisteren naar wat deze man te verkondigen had. Persoonlijk houd ik wel van anders denkende mensen, die niet in het gareel lopen en dingen enkel doen uit winstbejag. Het gedrag en uiterlijk doet er bij mij dan niet meer zoveel aan toe.

 
:mrgreen:

Niet het beste voedingsadvies van die goedheiligman: pepernoten, marsepein, speculaas, taaitaai...

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.613
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan