Stop de Lockdown

Walgelijk ! Dit mens , ze moet zich schamen! Waarschijnlijk niet slim deze tante ..
extra knoopje los, haar "goed gehangen", leuk bekkie, althans dat zal het gros zo vinden en maar showen met je beklap...

Walgelijk ! Dit mens , ze moet zich schamen! Waarschijnlijk niet slim deze tante ..
Nee hoor, gewoon vrouw. Handlangers van Satan...

Mike

Dank jullie voor jullie medeleven.

Ja, ik had er gisteren even genoeg van nadat ik de tv bekeken had.

Ik ben nu bij mijn vader, hem wat opbeuren.

Dit is nu de 2e keer dat het uitgesteld wordt. Maar goed de eerste keer lag aan hem zelf, hij kreeg een blaasontsteking.

Wie weet waarvoor het goed is. Hij moet nl. een hele zware rugoperatie krijgen en is dan natuurlijk een tijd uit de running. Stel we krijgen een lockdown en ik mag niet naar hem toe...je weet het nooit.

Nu is het verschoven naar 5 november. Afwachten wat komt. Na de Trump-verkiezingen. Ik kan dan wel niet 's nachts gaan kijken en 7 november kan ik er ook niet bijzijn.

Ik hoop echter dat hij dan goed geopereerd mag gaan worden. Toch blijf ik aangemeld voor 7 november voor ons treffen, want je weet maar nooit of de operatie dan door mag gaan.

Bedankt voor jullie sterkende woorden.

Ik wil hier echter niet de aandacht op mij vestigen. Hier zijn er die het veel zwaarder hebben. Maar goed, ik moest het toch even kwijt.

Dorothé

Zo vandaag heb ik echt mogen voelen voor het eerst hoe het is om werkelijk burgerlijke ongehoorzaamheid toe te passen! Mijn bloeddruk is denk erg hoog momenteel en achteraf heb ik het niet goed aangepakt, wat vinden jullie ervan?
Mijn pa ligt dus in het ziekenhuis en mag vandaag naar huis. Ik mocht beneden gewoon doorlopen zonder muilkorf! Toen kwam ik op de afdeling en werd ik aangesproken door een vrouwelijke verpleegkundige! U mag niet zonder muilkorf naar binnen. Ik zei oh maar beneden zeiden ze niks over mondkap? Oh ga ik melding van maken want het is hier verplicht. Ze zei maar ga maar naar binnen. Komt ze 5 min later terug met een mondkapje, en toen begon de film. Ik zei nee ik weiger. Maar dan moet u weg, ik zei nee want ik moet me pa meenemen. Bet is flauwekul want u heeft er zelf geen eentje op en de beveiliging ook niet? Ja maar bezoekers moeten. Toen ging een patiënt zeg maar bruikbare idioot er zich mee bemoeien, zet dat ding gewoon op joh! Ik zei nee zo begint het! Beetje bij beetje gaan we mee in deze kolder en kul! Ze beschermen niet eens, schijnveiligheid. Zegt die verpleegkundige ja ik heb op de corona afdeling gewerkt en het is veel erger dan griep. Ze wilde eerst niet met me in discussie en uiteindelijk ging ze zelf door? Ondertussen drukte die verpleegkundige op een piepje, beveiliging is onderweg mevrouw. Ik ben weggegaan en mijn pa daar achtergelaten, hem meteen gebeld dat ik vervoer regel. Bij de deur wilde de beveiliging(vrouw)me stoppen toen zei ik: ja hier is de crimineel! Doei! En ben doorgelopen. Ze schreeuwde nog wat naar me maar kwam niet achter me aan.

Achteraf spijt hoe ik heb gehandeld, lullig voor me vader, en voor die personen die daar lagen. Mijn man gaat mijn vader nu ophalen, hij heeft geen moeite met muilkorf. Zit totaal niet lekker in me vel, kort lontje. Ik vind het zo verschrikkelijk te zien hoe het volk zich zo makkelijk laat misleiden.

extra knoopje los, haar “goed gehangen”, leuk bekkie, althans dat zal het gros zo vinden en maar showen met je beklap…

de wijsheid komt wellicht met de jaren?

Ik kijk eerst naar de gewichtsuitdrukking, een lach, sprekende ogen, de lichaamshouding

Daarna kom ik al vaak niet meer toe aan de vleeskeuring al zijn alle knoopjes, ...

Een sigaret peuk in de hand, geen kans meer

een gesprek aanknopen voor verder onderzoek is dan een gelopen race

Zonde van mijn tijd

Wijsheid komt inderdaad met de jaren

Ik wil hier echter niet de aandacht op mij vestigen. Hier zijn er die het veel zwaarder hebben. Maar goed, ik moest het toch even kwijt.
Allereerst, we zetten hier geen leed tegenover leed af, dit forum doet niet aan een of andere 'zieligheidsolympiade'. Wees gewoon assertief en ga er niet van uit dat wat je doormaakt 'minder erg' zou zijn dan wat een ander ervaart.

Als ik je iets mag leren, het ego kent twee expressievormen die niet in balans zijn. Wat jij hier vertoont is het overmatig bescheidene/nederige ego, zo van 'ik mag eigenlijk niet bestaan, let maar niet op mij'. De andere vorm is het overmatig expressieve/arrogante ego, zo van 'kijk vooral naar mij, ik ben het centrum van de aandacht'. Het eerste ego is te weinig assertief, het tweede excessief assertief, op het agressieve af. Maar allebei is het een onevenwichtig ego. Jij kunt dus wat meer assertiviteit gebruiken, zonder jezelf te hoeven verontschuldigen dat je bestaat.

Mike

@Sampjes, je frustratie en woede zijn zeer invoelbaar en begrijpelijk. Bedenk echter dat je op dat moment in dienst staat van je vader en dat dit voorop moet staan. Bedenk ook dat deze negatieve emotie niets toevoegt aan de oplossing voor de krankzinnigheid waar we nu mee te maken hebben. Soms moet je even meedoen met de meute om wille van de sociale vrede, want je ziet wat er was gebeurd als je het nog verder op de spits had gedreven: je was door de beveiliging verwijderd uit het ziekenhuis, zonder je vader. Waarschijnlijk hadden ze je op een lijst gezet, waardoor je voorgoed de toegang geweigerd wordt (mogelijk gebeurt dit alsnog). Het is het allemaal niet waard, je hart en je bloeddruk lijden er onder en je helpt je vader er ook niet mee.

Mike

Post teruggeplaatst, Sampjes. Wat een verhaal!

Ja dit is momenteel de keiharde realiteit! Ik moet er echt nog steeds van bijkomen. In ziekenhuizen is een muilkorf nu verplicht anders kunnen ze je weigeren. Dus als je daar een dierbare hebt liggen zul je tegen je principes in dat ding moeten opzetten. Mijn man vroeg net hoe lang ik dit nog denk vol te houden? Het merendeel gaat er echt in mee. Volgens hem ontkom ik er op ten duur niet aan.
Met het vaccin zal dit overigens niet anders zijn maar ja covidioot juicht dat juist toe.

Tc9pwzxd66xpnzkqvledde46oelxczj3c.jpg

Mike

@Mike, Dank je!

@Sampjes; wat erg. Ik kan me voorstellen dat je geheel van slag bent. Sterkte hiermee!

A propos, mijn vader.

Ze hadden mij opgebeld dat de operatie niet door kon gaan vanwege een spoedgeval, een dwarsleasie. Dat ik niet nagedacht heb. Onzin natuurlijk, want de operatie zou maandag pas zijn. Wat is dan spoed. Nu vandaag stond in de Limburger dat het Zuyderland afgeschaald had omdat ze 2 operatiekamers hadden gesloten. Dit vanwege groot ziekverzuim van personeel. Dit zou mogelijk tot 9 oktober zo doorgaan. Ze hadden in het Zuyderland aangegeven dat het hiertoe niet meer zou komen, maar je ziet maar weer....Schandalig.

Dorothé

Mijn vader moest in het voorjaar gedotterd worden vanwege 3 dichtgeslibde aders. Dat is toen ook uitgesteld. Ik was er eerlijk gezegd blij mee. Mijn grootste angst was dat hij eenmaal in het ziekenhuis, zou worden getest op 'cojona', positief bevonden zou worden en op de IC zou beland, alwaar hij moederziel alleen zou komen te overlijden door de voorwaartse druk van de beademingsapparatuur.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.604
Leden
8.686
Nieuwste lid
Normandië
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan