Zo vandaag heb ik echt mogen voelen voor het eerst hoe het is om werkelijk burgerlijke ongehoorzaamheid toe te passen! Mijn bloeddruk is denk erg hoog momenteel en achteraf heb ik het niet goed aangepakt, wat vinden jullie ervan?
Mijn pa ligt dus in het ziekenhuis en mag vandaag naar huis. Ik mocht beneden gewoon doorlopen zonder muilkorf! Toen kwam ik op de afdeling en werd ik aangesproken door een vrouwelijke verpleegkundige! U mag niet zonder muilkorf naar binnen. Ik zei oh maar beneden zeiden ze niks over mondkap? Oh ga ik melding van maken want het is hier verplicht. Ze zei maar ga maar naar binnen. Komt ze 5 min later terug met een mondkapje, en toen begon de film. Ik zei nee ik weiger. Maar dan moet u weg, ik zei nee want ik moet me pa meenemen. Bet is flauwekul want u heeft er zelf geen eentje op en de beveiliging ook niet? Ja maar bezoekers moeten. Toen ging een patiënt zeg maar bruikbare idioot er zich mee bemoeien, zet dat ding gewoon op joh! Ik zei nee zo begint het! Beetje bij beetje gaan we mee in deze kolder en kul! Ze beschermen niet eens, schijnveiligheid. Zegt die verpleegkundige ja ik heb op de corona afdeling gewerkt en het is veel erger dan griep. Ze wilde eerst niet met me in discussie en uiteindelijk ging ze zelf door? Ondertussen drukte die verpleegkundige op een piepje, beveiliging is onderweg mevrouw. Ik ben weggegaan en mijn pa daar achtergelaten, hem meteen gebeld dat ik vervoer regel. Bij de deur wilde de beveiliging(vrouw)me stoppen toen zei ik: ja hier is de crimineel! Doei! En ben doorgelopen. Ze schreeuwde nog wat naar me maar kwam niet achter me aan.
Achteraf spijt hoe ik heb gehandeld, lullig voor me vader, en voor die personen die daar lagen. Mijn man gaat mijn vader nu ophalen, hij heeft geen moeite met muilkorf. Zit totaal niet lekker in me vel, kort lontje. Ik vind het zo verschrikkelijk te zien hoe het volk zich zo makkelijk laat misleiden.