Stop de Lockdown



Bij mensen die minder immuunfit zijn heeft de vaccinatie bijvoorbeeld niet gewerkt." Hun immuunsysteem was dan niet fit genoeg om zich voor te bereiden op zo'n virus."

Zulke zinnen moet ik dan even een paar keer lezen en dan snap ik het nog niet. Ik dacht dat je juist ingespoten werd omdat je immuunsysteem een booster nodig heeft.
 
Bij mensen die minder immuunfit zijn heeft de vaccinatie bijvoorbeeld niet gewerkt." Hun immuunsysteem was dan niet fit genoeg om zich voor te bereiden op zo'n virus."

Zulke zinnen moet ik dan even een paar keer lezen en dan snap ik het nog niet. Ik dacht dat je juist ingespoten werd omdat je immuunsysteem een booster nodig heeft.
Precies!
We moeten een gezond immuunsysteem hebben om voordeel te hebben van fuxxinazi's dus beginnen we met ouderen en kwetsbaren te fuxxinazieren.. 🤡
 
Precies!
We moeten een gezond immuunsysteem hebben om voordeel te hebben van fuxxinazi's dus beginnen we met ouderen en kwetsbaren te fuxxinazieren.. 🤡
Ehhh, als je een gezond immuunsysteem hebt, waarvoor heb je dan een fuxxinazi nodig?
 
Ehhh, als je een gezond immuunsysteem hebt, waarvoor heb je dan een fuxxinazi nodig?
Nounounou, je hebt niet echt goed opgelet de afgelopen meer dan 2 jaar ;)
Want - volgens de 'onderheid' propaganda dan hè - gaan we als samenleving al meer dan 2 jaar gebukt onder bedreiging van een nietsonziend dodelijk 'virus' dat zich niets aantrekt van een immuunsysteem en dat voor IEDEREEN DODELIJK ☠️ KAN zijn ! 😲
Echt waar ! 🥳🤪🤡
Geen speld tussen te krijgen !
Hoewel.., ..virussen bestaan niet !
Klein detail misschien, maar niet onbelangrijk.🤓
 
Nounounou, je hebt niet echt goed opgelet de afgelopen meer dan 2 jaar ;)
Want - volgens de 'onderheid' propaganda dan hè - gaan we als samenleving al meer dan 2 jaar gebukt onder bedreiging van een nietsonziend dodelijk 'virus' dat zich niets aantrekt van een immuunsysteem en dat voor IEDEREEN DODELIJK ☠️ KAN zijn ! 😲
Echt waar ! 🥳🤪🤡
Geen speld tussen te krijgen !
Hoewel.., ..virussen bestaan niet !
Klein detail misschien, maar niet onbelangrijk.🤓

Virussen bestaan niet?
Onder welke steen heb jij de afgelopen twee jaar geleefd?
We hebben al twee jaar een pandemie van het coronaVIRUS.
 

Waarom het ‘advies’ om de coronaspoedwet nogmaals te verlengen volledig bezijden de realiteit is​

Maandag wordt in de Kamer gesproken over de vijfde verlenging van de coronaspoedwet. Als het aan het kabinet ligt, wordt deze zinloze wet tot in de eeuwigheid verlengd, schrijft Belang van Nederland, de partij van Wybren van Haga. “Dit is volstrekt onacceptabel.”


Het kabinet beweert dat er nog steeds sprake is van een ‘directe dreiging van de Covid-19-epidemie, waardoor maatregelen noodzakelijk kunnen zijn ter afwending van die dreiging’. Bespottelijk, aangezien er volgens de laatste cijfers slechts 110 mensen op de ic liggen, die – naast covid – allemaal andere aandoeningen hebben, die de werkelijke reden zijn van hun opname, aldus BVNL.

 

WETENSCHAPPELIJK BEWIJS VOOR DE CORONAMAATREGELEN - VW vs RIVM | DVO SHARE​

April 13th, 2022
DE VRIJE OMROEP
https://odysee.com/@devrijeomroep:6
De rechter vraagt aan de landsadvocaat of er wetenschappelijk bewijs is voor de coronamaatregelen zoals de anderhalve meter en de mondkapjes. Rechtzaak viruswaarheid vs. het RIVM. 5 oktober 2020.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.981
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan