Stop de Lockdown

De NOS heeft hier nog niets over gemeld. Vreemd toch...?
In die paar dagen had best een mannetje een leuk verhaaltje voor de NOS kunnen maken en ons kunnen uitleggen waarom dit toch broodnodig was. Tja, we moeten toch tegen onszelf beschermd worden. Ik ben anders een gevaar voor heel de maatschappij.

Dorothé
En weer zal niemand een krimp geven. De normies zullen het gewoonweg weer als nodig aannemen en zeggen: "Tja, ik kan er toch niets aan veranderen". En ze zullen bij zichzelf blij denken dat ze toch gevaccineerd zijn en daar bovenop nog geboosterd. Hun kan niets gebeuren, hun vrijheden zijn verzekerd. En ach, indien het dan zover ZOU gaan komen dat ze nog een booster moeten nemen, dan doen ze dat gewoon. Vrijheid boven alles.
Dikke neus.

Dorothé
 
BREAKING: Philadelphia health officials say they're ending the city's indoor mask mandate. The reversal comes amid a massive public backlash against the city’s re-instituted mandate.


Ze krijgen deze geest niet meer terug in de fles. Voor diegenen die zeggen dat ze dit in het najaar eveneens voor elkaar zullen krijgen hier zeg ik: wij zijn met meer!

Mike
 

https://www.bitchute.com/video/2MQ6znL4TeAw/
''We have to work our courage muscle''

Premission to Breathe Freely, Sir?​

Congrats, they dropped the mask mandates, you got the permission you waited for. What happens when they take it away? Use this time to switch sides in this war between Truth and Lies! To send a gift, please go to my web site here:

 
Laatst bewerkt:
Tijdens het lockdown-tijdperk konden we niet eens fatsoenlijk rouwen om onze dierbaren.

Een zoon schoof zijn stoel naast zijn moeder om haar te troosten op de begrafenis van haar overleden echtgenoot. Hij kreeg te horen dat hij uit elkaar moest gaan. Dit soort autoritaire onmenselijkheid mag nooit meer voorkomen.


Mike
 
Teachers lining up kids to get the swab test for Covid outside their school with no parental consent.

If this doesn’t activate the mama bears and papa bears idk what will.


Mike
 





Tijdens de coronacrisis heeft de overheid op basis van berichten op social media een omgevingsbeeld opgesteld, maar daarbij zijn personen niet gevolgd, schrijven ministers Bruins Slot, Kuipers en Yesilgoz in antwoord op Kamervragen van Wybren van Haga. Volgens de bewindslieden heeft de overheid ook geen trollen ingezet om kritische burgers in diskrediet te brengen.

De omgevingsbeelden zijn niets meer dan ‘een hedendaagse vorm van de klassieke knipselkrant’, zeggen de ministers. “Iedereen die nog denkt dat het een onschuldig knipselkrantje van de overheid is, mag zich echt even gaan inlezen,” reageert columnist Marianne Zwagerman, die eerder sprak van ‘Stasi-praktijken’.

Ze wijst erop dat het allemaal draait om ‘Behavioural Dynamics Methodology’. In vrijgegeven Wob-documenten valt daarover te lezen: “BDM is – oneerbiedig gezegd – een moderne en geüpdatet (sic) versie van wat vroeger psyops (psychologische operaties, red.) werden genoemd. Het baseert zich op inlichtingen over de doelgroep, analyse van die inlichtingen en vervolgens gericht beïnvloeden van de opvattingen en houding van de doelgroep. Alleen al uit die omschrijving zal bij de meeste mensen argwaan ontstaan, zeker als het wordt toegepast buiten de context van een militaire operatie met duidelijk mandaat, rechtsgrond, enzovoorts.”

Hulpmiddel bij oorlogsvoering​

Psychologische oorlogvoering is het uitvoeren van acties om de vijand te ondermijnen zonder dat fysiek geweld gebruikt wordt. Het doel kan zijn het bang maken van de vijand zodat deze niet meer terugvecht.

De Nederlandse krijgsmacht kocht de methode om het gedrag van burgers te onderzoeken en beïnvloeden van de Britse SCL Group, moederbedrijf van datafirma Cambridge Analytica. Beide kwamen in opspraak vanwege dubieuze politieke campagnes.

Zwagerman licht toe: “Het is een hulpmiddel bij oorlogsvoering. Maar wordt nu ingezet tegen de eigen bevolking. In Nederland.” Ze wijst erop dat het leger op verzoek van het ministerie van Volksgezondheid tegen de Nederlandse bevolking is ingezet.

Een motie van wantrouwen waard​

Zo werd op 1 december 2020 een zogeheten MSOB-aanvraag (militaire steunverlening openbaar belang) ingediend door het ministerie van Volksgezondheid. De handtekening onder de aanvraag is van Hugo de Jonge. De aanvraag lijkt te zijn gedaan bij de NCTV (Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid).

“Weerzinwekkend dat Tweede Kamerleden en anderen zijn gevolgd door de NCTV. En daar dan ook nog glashard over liegen als ernaar gevraagd wordt. Een motie van wantrouwen waard!” schrijft Van Haga in een reactie.
 
Weet even niet waar te plaatsen

https://doezelfnormaal.nl/news/demo...langetermijnpositie-dus-het-komt-wel-in-orde/

Volledige artikel hier te lezen ☝️

Koning Willem-Alexander heeft met een opmerkelijke uitspraak gereageerd op het verder gedaalde vertrouwen in hem als koning. Hij verwees daarbij naar de Russische president Poetin.

“Ik heb altijd gezegd dat peilingen mij niet zo veel doen”, zei de koning op bezoek in Maastricht. “Maar wat ik wel heel goed vind is opbouwende kritiek. Met andere woorden: als je dat niet hebt, dan kan je eindigen als Poetin en dat wil niemand.” (Bron)

Dat Willem Alexander daarmee niet bedoelt dat je met die kritiek ook wat moet doen wordt duidelijk in zijn volgende uitspraak:

“Ik denk dat ik een langetermijnpositie heb in Nederland en die lange termijn zal aantonen dat het allemaal in orde komt.”
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.782
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan