Stop de Lockdown

Frank Ruesink op Facebook

https://www.facebook.com/fruesink

NATUURLIJK HEEFT VERZET EN IN BEROEP GAAN ZIN
Lieve FB volger,
Lange tijd ben ik meegegaan in de new age doctrine dat verandering alleen tot stand komt door je te richten op datgene waar je voor bent.
En dus was ik al jarenlang voor waarheid, voor vrijheid en voor gerechtigheid. Maar door alle misstanden in het systeem onder ogen te komen, heb ik geleerd, dat het één niet zonder het ander kan.
Dus ben ik ook tegen.
Ik ben tegen politiegeweld.
Ik ben tegen elke medische verplichting
Ik ben tegen machtsmisbruik van de farmaceutische industrie.
En ja ik ben ook tegen allerlei onterechte boetes en arrestaties.
En dus kom ik op mijn manier in verzet.
Ik accepteer als mens niet langer zaken vanuit het systeem, die indruisen tegen het recht op leven, het recht op vrijheid en het recht op het nastreven van geluk.
En dus sta ik op voor mijn geboorterechten.
Ik ga in beroep als mijn rechten worden geschonden.
Ik blijf elke dag leren hoe ik nog autonomer kan denken en handelen en daarmee een vrijer leven voor mezelf en anderen kan creëren.
Dit betekent dat ik concreet o.a. met de waanzinnig goede hulp van Roberto Coppens van Burgerfront (middelste van de onderstaande foto) nu ook met succes onrechtmatige boetes vanuit het systeem aanvecht.
Zojuist heb ik de eerste bevestiging binnen dat een verkeersboete van mij ongegrond is verklaard.
Dit is een mooie aanmoediging om door te stappen met het in verzet gaan tegen onrechtmatige boetes en verplichtingen, die we als mensheid normaal zijn gaan vinden maar niet normaal zijn.
En ja, ik nodig jou uit om dit ook te doen.
Het systeem verandert niet van binnenuit.
Het systeem verandert pas als mensen zoals jij en ik zeggen:
Genoeg is genoeg.
We eisen onze rechten en vrijheden op.
En we accepteren geen enkele onrechtmatige daad meer van het systeem.
En dus ga ik samen met Loes en Roberto Coppens op zaterdag 9 april voor de derde keer het theater in om mensen te inspireren, te motiveren en te leren om nog autonomer te denken en te handelen.
Want als wij als bezielde mensen juridisch, mentaal, emotioneel en spiritueel autonoom durven te handelen, dan kan dit op macht, angst en controle gebaseerde systeem niet langer blijven bestaan.
Ik zou het daarom ook super tof vinden om jou ook op zaterdag 9 april te zien in het theater in Arnhem omdat gezamenlijk verzet nu eenmaal krachtiger is dan verzet alleen.
Met vastberaden groet,
Frank Ruesink
Ps 1: meer lezen en aanmelden voor 9 april kan via deze link:
https://lnkd.in/eBkMZBRN
Ps 2: En mijn met feiten en bronvermelding onderbouwde stuk over vaccinatieschade van gisteren was eerst ook verwijderd op Linkedin, maar na mijn beroep is deze vandaag door Linkedin ook weer teruggeplaatst. Mooie succesvolle verzetsdag dus.

275542540_10224598552903305_3998780003304001292_n.jpg

275566208_10224598552783302_8539113494413451061_n.jpg
 
The government lied to us about damn near every single aspect of covid & the prevention capabilities that should have been applied. We are now at approximately one million deaths due to covid. Most were preventable. The mask mandate was BS, the jabs are killing people (literally), I don’t know about you, but I am sick of the BS. I know how deceptive our govt can be. Millions of people lost their jobs. They knew (in their gut), doctors, nurses, military; stop the covid madness.


Mike
 
Prachtig onderzoek weer van Daniël van der Tuin.

Uit wob-documenten blijkt dat het Rijk massale controle uitvoert op media en burgers​

Het Rijk keerde zich tijdens de 'pandemie' tegen burgers en werkte kritische geluiden tegen in samenwerking met de pers, big tech en influencers. Er werd zelfs een "desinformatie alliantie" opgetuigd.​

 
KLM, Transavia, TUI en Corendon gaan passagiers na 23 maart niet langer verplichten een mondkapje te dragen aan boord van hun vliegtuigen. De luchtvaartmaatschappijen gaan daarmee in tegen het coronabeleid van de overheid, dat voorlopig nog vasthoudt aan de draagplicht van het mondkapje in vliegtuigen en op luchthavens.


Mike
 
Robert F. Kennedy Jr: The Pandemic Measures Eviscerated Our Bill of Rights and Our Freedoms


"Washington, Jefferson, Adams, [and] Franklin said that they put freedom of speech in the first amendment because it was the right that all other rights depended on. If a government can silence its critics, it can commit any kind of atrocity."


Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.984
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan