SOJA - waarom niet ok ?

Nano -zilverwater?
Dat gebruik ik om mijn ogen mee te druppelen. Voordien druppelde ik met verschillende soorten druppels va de drogist. Huisarts schreef antibiotica voor. Wilde ik ook niet. Tot nu toe bevalt het zilverwater het beste.

Volgens Tony Pantalleresco zit er een groot verschil in colloidaal zilver of nano zilverwater. Zolang de deeltjes van colloidaal zilver op micron basis zijn is het veilig in gebruik voor doeleinden waarvoor je het wil gaan gebruiken. Op micron basis zal het ook niet opgeslagen worden in het lichaam. Zijn de deeltjes van nano grootte dan richten ze juist schade aan in het lichaam en deze deeltjes blijven ook in het lichaam. Je moet hier echt kennis over hebben, want ook veel colloidaal producten die worden aangeboden zijn op basis van nano deeltjes. Foute boel dus en uitkijken geblazen, mocht Tony daar in gelijk hebben.

Nederland op één na grootste importeur achter China.

Verklaart een hoop over de slappe en volgzame Nederlandse mentaliteit. Allemaal 'soy boys' hier!

Mike

Vertaald:

Boeddhistische monniken aten geen soja omdat het voedzaam was.

Ze aten het omdat het de seksuele lust onderdrukte.

Soja is rijk aan verbindingen die isoflavonen worden genoemd, met name genisteïne en daïdzeïne, die fyto-oestrogenen zijn. Ze binden zich aan oestrogeenreceptoren in het menselijk lichaam en veroorzaken een meetbaar verfeminiend effect: verlaagde testosteron, verminderde libido, afgenomen agressie, onderdrukte ochtenderecties.

De monniken waren zich hiervan bewust. Historische Chinese en Japanse medische teksten beschrijven soja als een koelend voedsel, geschikt voor mensen die celibaat nastreven, gecontra-indiceerd voor krijgers en arbeiders en iedereen wiens werk kracht of agressie vereiste.

Soja was monnikenvoedsel. Specifiek. Opzettelijk. Functioneel.

Het werd toegevoegd aan kloosterdiëten in Oost-Azië juist omdat het de praktijk van celibaat vergemakkelijkte. Het was, in moderne termen, een chemische hulp bij de gelofte.

Het zit nu in je brood, je proteïnereep, je vleesvervanger, je zuigelingenvoeding en je saladedressing.

Als je je hebt afgevraagd waarom jonge mannen in de ontwikkelde wereld testosteronniveaus hebben die de helft zijn van wat hun grootvaders op dezelfde leeftijd hadden, kun je ophouden met je afvragen.

We voeden de hele bevolking een dieet dat specifiek is geformuleerd, in de 13e eeuw, om monniken te beletten erecties te krijgen.

Het werkt.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.681
Leden
8.702
Nieuwste lid
Alex B
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan