Hallo iedereen
Een paar maand geleden ben ik gestart met WAP (bijnieruitputting).
Toen ben ik met super gemotiveerd van start gegaan, oa met verse melk, roomboter,...
Honderden euro's gespendeerd aan alle noodzakelijke supplementen,...
Ik voel me gewoon rotslecht en ben onlangs naar het ziekenhuis geweest met de bedoeling een scollocopie(darmonderzoek) te laten doen(ik dacht zo om een lekkende darm te kunnen uitsluiten)
De arts zei dat het eigenlijk niet nodig was deze te laten uitvoeren, want zo zei hij, "je bent nog maar 33 en ik zal de 3 meest voorkomende darmziektes bij u toch niet vinden..."
Ik begon over lekkende darm enz en ik kreeg een waterval van verwijten naar men hoofd
"onbewezen folklore van kwakzalvers" zo klonk het.
Na een lactose-test blijkt dat ik geen lactose kan verteren...
Wat de reden is en wat ik er aan kan doen was voor hem een raadsel.
Dus momenteel geen melkproducten meer voor mij.
Dat verklaart ook waarom ik gigantische pijn kreeg in mijn linkerhiel na het drinken van ca 7dagen verse melk. Gestopt en pijn ging snel weg.
omdat ik graag boekweitpannekoeken eet gebruik ik dus soja.
En sinds kort ook soja yoghurt.
Nu lees ik hier en daar dat dit niet zo goed is, is dit omdat het plantaardig is,teveel koolhydraten ?
tja dan wordt het wel terug een stuk moeilijker..die pannekoeken zijn in een knip klaar en handig als ik geen speltbrood in huis heb.
Misschien kan ik een alternatief gebruiken.
Even snel het recept(SUPER lekker! en voedzaam(denk ik)
Ei+boekweitmeel+amandelschilfers+soja/melk
bakken in kokosovet, amandelpasta opsmeren met gula java kokosbloesempoeder.
ik ben nu 3 maand verder en voel me klaar voor de schroothoop, ben terug begonnen met het lezen in het boek van Dr Wilson, die had ik jammer genoeg aan de klant gelegd.
ik zal terug de nodige supplementen moeten bestellen, jammer dat het altijd zoveel geld kost. Ik zie mijn bankrekening verdampen
jonathan
Een paar maand geleden ben ik gestart met WAP (bijnieruitputting).
Toen ben ik met super gemotiveerd van start gegaan, oa met verse melk, roomboter,...
Honderden euro's gespendeerd aan alle noodzakelijke supplementen,...
Ik voel me gewoon rotslecht en ben onlangs naar het ziekenhuis geweest met de bedoeling een scollocopie(darmonderzoek) te laten doen(ik dacht zo om een lekkende darm te kunnen uitsluiten)
De arts zei dat het eigenlijk niet nodig was deze te laten uitvoeren, want zo zei hij, "je bent nog maar 33 en ik zal de 3 meest voorkomende darmziektes bij u toch niet vinden..."
Ik begon over lekkende darm enz en ik kreeg een waterval van verwijten naar men hoofd
"onbewezen folklore van kwakzalvers" zo klonk het.
Na een lactose-test blijkt dat ik geen lactose kan verteren...
Wat de reden is en wat ik er aan kan doen was voor hem een raadsel.
Dus momenteel geen melkproducten meer voor mij.
Dat verklaart ook waarom ik gigantische pijn kreeg in mijn linkerhiel na het drinken van ca 7dagen verse melk. Gestopt en pijn ging snel weg.
omdat ik graag boekweitpannekoeken eet gebruik ik dus soja.
En sinds kort ook soja yoghurt.
Nu lees ik hier en daar dat dit niet zo goed is, is dit omdat het plantaardig is,teveel koolhydraten ?
tja dan wordt het wel terug een stuk moeilijker..die pannekoeken zijn in een knip klaar en handig als ik geen speltbrood in huis heb.
Misschien kan ik een alternatief gebruiken.
Even snel het recept(SUPER lekker! en voedzaam(denk ik)
Ei+boekweitmeel+amandelschilfers+soja/melk
bakken in kokosovet, amandelpasta opsmeren met gula java kokosbloesempoeder.
ik ben nu 3 maand verder en voel me klaar voor de schroothoop, ben terug begonnen met het lezen in het boek van Dr Wilson, die had ik jammer genoeg aan de klant gelegd.
ik zal terug de nodige supplementen moeten bestellen, jammer dat het altijd zoveel geld kost. Ik zie mijn bankrekening verdampen
jonathan